Hoofdmenu

vette pech

Gestart door WhomBom, 07 februari, 2007, 23:07:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

:stupid: Logisch kan toch niet anders......  :lol:  :lol:  :lol:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Road Racing Tonnie

Wordt je niet vrolijk van :(
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

 :-X :shock: is daar een stuk uit die vork gebroken???  :shock: niemeernormaal. Beemer? :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Dat moet toch niet kunnen :shock: lijkt me een hele zware fabricagefout :shock:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Werden deze F650 Rotax BMW,s niet in Italy geproduceert????, in samenwerking met???
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

@Nippon

dit zijn toch gewoon paioli's

ita meuk  :-X

fucking hell  :shock: kijk eens naar die blaasjes aan de binnenkant van die vork

zitten Paioli's ook oppe boxer  :confused:

DeWitte

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 10 december, 2008, 09:28:17
Werden deze F650 Rotax BMW,s niet in Italy geproduceert????, in samenwerking met???


Aprillia dacht ik?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 10 december, 2008, 09:28:17
Werden deze F650 Rotax BMW,s niet in Italy geproduceert????, in samenwerking met???


Als je Husqvarna bedoeld. Dit model was er al voor dat BMW Husqvarna kocht. De voorvorken van Husqvarna worden overigens door Marzocchi en Showa gemaakt. Niet door de oudzweedse pizzabakkers zelf :mrgreen:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Citaat van: Steefke™ op 10 december, 2008, 19:45:31
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 10 december, 2008, 09:28:17
Werden deze F650 Rotax BMW,s niet in Italy geproduceert????, in samenwerking met???


Als je Husqvarna bedoeld. Dit model was er al voor dat BMW Husqvarna kocht. De voorvorken van Husqvarna worden overigens door Marzocchi en Showa gemaakt. Niet door de oudzweedse pizzabakkers zelf :mrgreen:

Ik dacht i.i.g niet aan Husky, maar wie het wel was, kwam niet 1.2.3. in mij op, maar de naam Aprillia is gevallen, en dan geloof ik ook, dat die het was. :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Wat het ook zij.... het zal je maar gebeuren  :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 10 december, 2008, 09:28:17
Werden deze F650 Rotax BMW,s niet in Italy geproduceert????, in samenwerking met???


neen..
ze delen slechts dezelfde basis van rotax blok waarbij de appie 5 kleppers en de beemers 4 kleppers
die beemers blijven heel als die blokken snel gemaakt worden (tot een pk of 85 zelfs)
de appies lopen stuk