26 februari tot en met zondag 1 maart Motorbeurs Utrecht 2009

Gestart door DeWitte, 21 december, 2008, 09:34:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

In het teken van het 25 jarig bestaan. Motorrijdend Nederland kijkt reikhalzend uit naar de jubileumeditie van MOTORbeurs Utrecht, die komend voorjaar helemaal in het teken staat van het 25 jarig bestaan. Het wordt één groot feest op 's lands grootste motormanifestatie, met veel nieuwe modellen, Nederlandse primeurs en imposante jubileumfestiviteiten. Hal 3 van Jaarbeurs Utrecht wordt ingericht als speciale Jubileumhal. In deze extra hal van maar liefst 8.000m² worden onder het thema 'City meets Desert' twee motorwerelden bijeengebracht. De beursbezoekers worden hier verwend met spectaculaire stunts, demonstraties, opstap, trial, shows en nog veel meer. MOTORbeurs Utrecht 2009 staat op de agenda van donderdag 26 februari tot en met zondag 1 maart in Jaarbeurs Utrecht. Hal 12 is weer speciaal gereserveerd voor de importeurspresentatie van de nieuwe modellen van 2009. Deze spectaculaire presentatie werd vorig jaar voor het eerst tot stand gebracht en trok massale belangstelling. Aprilia, Moto Morini, BMW, Buell, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, Suzuki, Triumph en Yamaha presenteren op stijlvolle wijze de introducties voor het komende motorseizoen. Voor deze editie bovendien nog twee Nederlandse primeurs: de dieselmotorfiets Track T800-CDI en de Roadster Hundred van Wakan Motorcycles. Inmiddels kan via www.motorbeursutrecht.nl met een aantrekkelijke korting een entreekaartje in de voorverkoop worden gekocht, met kans op een helm bovendien. Aan de kassa kost een kaartje 16 euro, maar in de voorverkoop slechts12,50 euro (tot en met 25 februari) of 14 euro (vanaf 26 februari). Een avondkaart, geldig op donderdag 26 februari of op vrijdag 27 februari vanaf 17.00 uur, kost aan de kassa 12 euro maar in de voorverkoop slechts 10 euro. Toegang tot de VIP-previewavond kost euro 49,95. Kinderen t/m 12 jaar kunnen gratis naar binnen. Toegangsbewijzen kunnen in de voorverkoop tevens worden gekocht bij een aantal motordealers die op de beurssite staan vermeld en bij de ANWB winkels.

Voor meer informatie: www.motorbeursutrecht.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

wie gaat er eigenlijk naartoe en wat ga je er doen kijken of ook kopen ????????
KTM SMT 2011

DeWitte

 ik twijfel nog? wie weet zeker of en wanneer ie gaat? kopen wou ik eigenlijk niks, wel gewoon een gezellig dagje uit?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Donderdag 26 febr. ben ik weer daar, samen met Suzuki-Limburg.
Voor ons is het reeds traditie geworden om er heen te gaan.
Ik hoef niet per se iets te kopen, maar het zou toch best eens kunnen als er iets moois in de aanbieding is, een nieuwe helm bijvoorbeeld.
Maar dat zie ik daar wel weer, het is altijd wel gezellig.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 11 februari, 2009, 17:16:29
ik twijfel nog? wie weet zeker of en wanneer ie gaat? kopen wou ik eigenlijk niks, wel gewoon een gezellig dagje uit?

Ik heb wel interesse om op vrijdag te gaan, gewoon voor de gezelligheid en misschien om een nieuwe botsmuts te scoren.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Als wij gaan zal dat op de Zaterdag of op de Zondag zijn, we gaan er in ieder geval geen dag verlof aan spenderen.
En wij gaan dan ook gewoon om te kijken, en als ik wat koop zijn dat nieuwe zomerhandschoenen, want de mijne zijn nu echt versleten  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 februari, 2009, 17:39:55
Als wij gaan zal dat op de Zaterdag of op de Zondag zijn, we gaan er in ieder geval geen dag verlof aan spenderen.
En wij gaan dan ook gewoon om te kijken, en als ik wat koop zijn dat nieuwe zomerhandschoenen, want de mijne zijn nu echt versleten  ;)

Hoe gaan jullie avec le voiture of met de trein? Ik zou als ik ga ook in het weekend willen gaan.
Smells like rubber

MHG

Ik ga voorlopig op zaterdag met mijn vriendin. Uit voorzorg met de auto. :D Je weet nooit wat er aan je vingers blijft plakken. :lol:

Gassie

Citaat van: Dwars® op 11 februari, 2009, 17:16:29
ik twijfel nog? wie weet zeker of en wanneer ie gaat? kopen wou ik eigenlijk niks, wel gewoon een gezellig dagje uit?

wij gaan zeker op donderdag we willen allebei kijken voor een andere helm en misschien nog wat accesoires

CiteerDonderdag 26 febr. ben ik weer daar, samen met Suzuki-Limburg.
Voor ons is het reeds traditie geworden om er heen te gaan.
Ik hoef niet per se iets te kopen, maar het zou toch best eens kunnen als er iets moois in de aanbieding is, een nieuwe helm bijvoorbeeld.
Maar dat zie ik daar wel weer, het is altijd wel gezellig.

kunnen we elkaar wel tegen komen daar
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 11 februari, 2009, 19:46:20
Citaat van: Dwars® op 11 februari, 2009, 17:16:29
ik twijfel nog? wie weet zeker of en wanneer ie gaat? kopen wou ik eigenlijk niks, wel gewoon een gezellig dagje uit?

wij gaan zeker op donderdag we willen allebei kijken voor een andere helm en misschien nog wat accesoires

CiteerDonderdag 26 febr. ben ik weer daar, samen met Suzuki-Limburg.
Voor ons is het reeds traditie geworden om er heen te gaan.
Ik hoef niet per se iets te kopen, maar het zou toch best eens kunnen als er iets moois in de aanbieding is, een nieuwe helm bijvoorbeeld.
Maar dat zie ik daar wel weer, het is altijd wel gezellig.

kunnen we elkaar wel tegen komen daar

Tegenkomen is heel goed mogelijk maar dan moet ik wel een gezicht bij de naam hebben.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Citaat van: MHG op 11 februari, 2009, 19:31:20
Uit voorzorg met de auto. :D Je weet nooit wat er aan je vingers blijft plakken. :lol:

Daarom gaan wij dus ook altijd met de auto.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 11 februari, 2009, 19:27:21
Citaat van: Suzuki-Girl© op 11 februari, 2009, 17:39:55
Als wij gaan zal dat op de Zaterdag of op de Zondag zijn, we gaan er in ieder geval geen dag verlof aan spenderen.
En wij gaan dan ook gewoon om te kijken, en als ik wat koop zijn dat nieuwe zomerhandschoenen, want de mijne zijn nu echt versleten  ;)

Hoe gaan jullie avec le voiture of met de trein? Ik zou als ik ga ook in het weekend willen gaan.

Avec le Voiture...
Met de motor is me wat te koud denk ik, of het weer moet ineens zo omslaan dat het met de motor heel aangenaam is.
We zijn 1 jaar met de motor geweest, en het jaar daarna weer een poging ondernomen, maar bij Nederweert weer omgedraaid omdat het te koud was, dus weer het koekblik genomen.
Sindsdien eigenlijk meestal met de auto, wel zo handig als je wat kopen wilt :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: QuattroFrits op 11 februari, 2009, 20:37:13
Citaat van: MHG op 11 februari, 2009, 19:31:20
Uit voorzorg met de auto. :D Je weet nooit wat er aan je vingers blijft plakken. :lol:

Daarom gaan wij dus ook altijd met de auto.  :yes6rs:

Jullie mogen je handen wel eens wassen als die zo vettig zijn dat er van alles aan blijft plakken. :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

Ik heb zojuist kaartjes gekocht (en geprint) heel hoogstwaarschijnlijk gaan we zondagmorgen, vroeg vertrekken en as 't effe kan om 10.00 uur naar binnen :yes6rs: :yes6rs:

Je weet wel als je iets gaat doen met motoren moet je ook gelijk kunnen kiezen wat je nu eigenlijk wil, en oma lijkt te willen gaan voor zoiets als een GSX F :D

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

King Harley

Ik ga ook op Donderdag, zou eerst met didl TR gaan maar krijgt helaas geen vrij.
alternatief was zondag maar heb ik al wat gepland.
Dus nu ga ik lekker samen met ut vrouwtje en kids.

En Suzuki-girl is de winnaar "King Harley" its gona be it.

gr.
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life