Hoofdmenu

MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

The Dominator

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Rookie"Van mij mag het ook om 10.00 uur.  Heb ik iets meer tijd voor alle logistiek (motor halen, banden, tanken, ketting en olie).

Eerder heb ik ook geen tijd voor deze dingen.

strak plan, moet eerst nog die 40 km naar Maastricht rijden, en ook tanken ed... :wink:

Over Geleen toch he? ;)

door geleen ja
om geleen ja
maar over geleen heen?????  :twisted:  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Hebben jullie trouwens wel goed weer besteld ?  :wink:

Ik zal i.i.g. m'n motorfiets -poncho meenemen!

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Busaberke"@ Hayasjeelski:

wat is de te verwachten reisduur incl de stops e.d. ?

Heet dan wel geen Hayasjeelski, maar de route is 200 km. En hier kun je het beste dan 4 uur netto rijtijd voor tellen. Ondanks dat je op veel stukken buiten de bebouwde kom rijdt, kom je op 50 km p/u uit.
Stops zullen ongeveer 2 uur in beslag nemen (incl lunch), dus ik schat op 6 uur dat je kwijt bent aan de route. En dat is zonder je eigen aan- en afrijroute van thuis. Dus gewoon een dagje lekker op pad  :wink:  :lol:

DeWitte

Citaat van: "Karin"Dus gewoon een dagje lekker op pad

er gingen toch ook vrouwen mee :nana9oi:

(geintje he dames voordat jullie nou allemaal over me heen vallen :wink: )

B-Witch

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Rookie"Van mij mag het ook om 10.00 uur.  Heb ik iets meer tijd voor alle logistiek (motor halen, banden, tanken, ketting en olie).

Eerder heb ik ook geen tijd voor deze dingen.

strak plan, moet eerst nog die 40 km naar Maastricht rijden, en ook tanken ed... :wink:

Over Geleen toch he? ;)

door geleen ja
om geleen ja

@AngelInMe

Haha, de autoweg loopt OM Geleen heen...
zal wel ff via de afrit, de oprit weer opgaan,
kun je direkt aansluiten :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "hayasjeelski"

door geleen ja
om geleen ja

Uhmz ja over Geleen, ik zie het probleem niet ;)

Citaat van: "suzuki-girl"@AngelInMe

Haha, de autoweg loopt OM Geleen heen...
zal wel ff via de afrit, de oprit weer opgaan,
kun je direkt aansluiten :wink:

Okeej, je komt dus om Geleen? :lol:  :thumbsup:

QuattroFrits

:lol: Alles leuk en aardig, maar we hebben nog steeds geen vaste tijd staan. :?:
:roll: Van mij mag het ook om 10.00 uur. :D
Het moet dan geen stro.. regenen want voor mij moet het een leuke gezellige rit worden en liefst een compleet droge met een lekker zonnetje 8) .
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Mij komt 10 uur eigenlijk ook iets beter uit. En hopelijk hebben we ook nog een beetje mooi weer volgende week.

B-Witch

vlgns mijn bronnen (natuurlijk op internet) zou het goed weer worden,
zonnig maar wel wat kouder met 14 graden..
maar we houden het in de gaten

:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

10 uur is idd een mooie tijd :wink: nu nog een beetje droog weer 8)

The Dominator

http://home.wanadoo.nl/marcel.thijssens/30%20okt.gdb

zow, ben weer es online na een lekker lang weekend (toch wel fijn al die belgische feestdagen...... anyway, afgelopen zondag effe de route nagereden met natuurlijk de nodige tussenstops, onverharde wegen en bestemmingsverkeerweggetjes..... alleen, om 11u vertrokkken en om 18.30 op eindpunt aangekomen..... beetje lang dus voor een zondagochtendritje me dunkt... nu zijn we wel bij elk kasteel zo'n beetje gestopt en bij een 2tal int zonnetje wat gegeten....

volgens mapsource was t 186km en zouden we daar bijna 4u over doen... na de bevindingen van zondag wat dingetjes gewijzigd (en een paar lokaties gewist) en nu geeft mapsource aan dat t in 2.5u te doen is.... (2.5u rijden zonder stoppen dan he)

daar ik hier en daar lees dat 9u te vroeg is, zullen we dan maar 10u aanhouden?? alleen nog de vraag wat we doen, 1 groep of de groep onderverdelen..... ik denk dat daar de gemiddelde snelheid niet te hoog ligt (daar het ook veel kruip door sluip door weggetjes door dorpen zijn) we best in 1 groep kunnen rijden.......... of willen we toch een snelle(re) groep die alleen maar rijdt en een groep die overal bij elk kasteel een rondleiding wilt nemen......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

10 uur imo mooie tijd 8) Mc-drek Maastricht (geusselt) :?: en voor mijn part kunnen we in 1 groep (gaat toch nie hard??) en ook nie overal stoppen/bezichtigen  :?  althans hoeft voor mij niet dan he :wink:

ut wordt trouwens droog weer, wel niet veel warmer dan 13 graden (dus dames lange onderbroek aan 8) )

Karin

Het wordt mooi zonnig weer en de gevoelstemperatuur zal dan zeker hoger liggen  :wink:  

En volgens mij kunnen we best in 1 groep rijden. En we kunnen altijd nog na een koffie/lunchstop beslissen dat het beter is om op te splitsen als het te onoverzichtelijk wordt of zo.

Haya, als je de route klaar hebt zet je er dan even een linkje hierop? Kan ik hem ook inladen in mijn GPS.