Wat doet de biker in de winter?

Gestart door HD4ever, 28 december, 2008, 10:48:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

HD4ever

Ik vroeg me af wat iedereen in de winter doet, als het geen weer is om motor te rijden. Heb je een alternatief voor deze periode? Ligt je motorhobby dan geheel op z'n gat, of ben je toch nog op een of andere manier met motoren bezig?
Je mag in de poll op 3 items stemmen. Ben benieuwd ! :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

In de winterperiode, en vooral met deze kou rij ik niet, in plaats daarvan ben ik wat online op MFL, en ik ben op zoek naar weer een leuke route, naar het ultieme motorhotel/pension voor de komende vakantie. ;)
voor de rest hou ik me dan bezig met andere belangrijke zaken in het leven.
Leuke dingen ondernemen met man en kids, en natuurlijk liters koffie leuten samen met vriendinnen, na bijv een middagje stad.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

ik rij als het niet ijzelt of sneeuwt gewoon elke dag lekker met de motor naar het werk is voor mij als ik naar huis rij een lekker terug schakel moment en het zou de eerste keer niet zij dat ik via een flinke omweg naar uiss rij en voor de rest
veel online en natuurlijk Tattoo shop maar die kon ik niet meer invullen had er al 3
KTM SMT 2011

HD4ever

Citaat van: Gassie op 28 december, 2008, 11:35:28
...... en natuurlijk Tattoo shop maar die kon ik niet meer invullen had er al 3

Blijkbaar gaan veel bikers in de winter naar de tattoo shop. Ik ben deze maand ook al 2 keer geweest en ik moet in Januari nog een paar keer.  :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

ik rij ook gewoon door zolang het niet ijzelt of sneeuwt en online ben ik sowieso ook veel :cool:. Tattoo's wil ik niet, ben bang voor naalden :schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: HD4ever op 28 december, 2008, 12:36:21
Citaat van: Gassie op 28 december, 2008, 11:35:28
...... en natuurlijk Tattoo shop maar die kon ik niet meer invullen had er al 3

Blijkbaar gaan veel bikers in de winter naar de tattoo shop. Ik ben deze maand ook al 2 keer geweest en ik moet in Januari nog een paar keer.  :mrgreen:

waar ga jij meestal heb nou een rugstuk wat ik een beetje moet laten bijwerken heb gehoord dat dat een goede is in meerssen
KTM SMT 2011

@Nippon

Citaat van: Gassie op 28 december, 2008, 13:40:02
Citaat van: HD4ever op 28 december, 2008, 12:36:21
Citaat van: Gassie op 28 december, 2008, 11:35:28
...... en natuurlijk Tattoo shop maar die kon ik niet meer invullen had er al 3

Blijkbaar gaan veel bikers in de winter naar de tattoo shop. Ik ben deze maand ook al 2 keer geweest en ik moet in Januari nog een paar keer.  :mrgreen:

waar ga jij meestal heb nou een rugstuk wat ik een beetje moet laten bijwerken heb gehoord dat dat een goede is in meerssen

huh.... je bent toch geen haas  :mrgreen:

Mounty

Ik rij niet door in de winter, zeker nu niet met een kale achterband welke ik voorlopig niet laat vervangen omdat ik wat anders wil kopen.
Heb nu wat meer tijd voor me andere hobby's waar ik nu uren tijd aan besteed.
Tattoo wil ik wel nog maar weet nog steeds niet wat, heb er ene op mijn bovenarm welke eens moet verdwijnen achter een nieuwe/mooiere.

Voor de rest kijk ik een beetje in/op de forums en marktplaatsten, mischien kom ik wat leuks tegen.

Andere hobby's:
Digitale fotgrafie,modelbouw,mooie vrouwen,films kijken,computeren. Veel van deze zijn goed te combineren.. :mrgreen:

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

die moet je me ff uitleggen :?: modelbouw en mooie vrouwen valt te combineren :shock:? vertel......... :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: BoxerQ op 28 december, 2008, 16:45:39
Citaat van: Gassie op 28 december, 2008, 13:40:02
Citaat van: HD4ever op 28 december, 2008, 12:36:21
Citaat van: Gassie op 28 december, 2008, 11:35:28
...... en natuurlijk Tattoo shop maar die kon ik niet meer invullen had er al 3

Blijkbaar gaan veel bikers in de winter naar de tattoo shop. Ik ben deze maand ook al 2 keer geweest en ik moet in Januari nog een paar keer.  :mrgreen:

waar ga jij meestal heb nou een rugstuk wat ik een beetje moet laten bijwerken heb gehoord dat dat een goede is in meerssen

huh.... je bent toch geen haas  :mrgreen:

neuh maar wist het niet andetrs te zeggen
ik ga wel als een zoef de haas
KTM SMT 2011

Mounty

Citaat van: Dwars® op 28 december, 2008, 18:22:26
die moet je me ff uitleggen :?: modelbouw en mooie vrouwen valt te combineren :shock:? vertel......... :yes6rs:

ach, ik loop wat modellenburo's binnen en vraag wat voorbeelden... :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bakkertjedeeg

Zo meteen heb ik een off road rit in brabant. 140-150 km.

Doorrijden dus.

Steefke™

Ik kan wel zeggen dat ik doorrijd maar ik heb al een hele tijd geen tijd meer gehad om te rijden. Iedere keer komt er weer iets tussen. :evil: Ik wil mijn oude set wielen klaarmaken om bij mindere weersomstandigheden ook te kunnen rijden. 
Smells like rubber

Joepie1958

Gewoon doorrijden, zolang er geen sneeuw of ijzel komt :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: Bakkertjedeeg op 29 december, 2008, 05:13:35
Zo meteen heb ik een off road rit in brabant. 140-150 km.

Doorrijden dus.

Suc6 of ben ik al te laat met wensen. :-X
Smells like rubber