Digitenne omgeving Sittard 'on the air' !!

Gestart door HD4ever, 20 januari, 2009, 18:51:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Vandaag hebben veel midden-Limburgers bericht in de bus gehad, dat vanaf nu Digitenne radio en TV beschikbaar is in hun woonplaats. Reden is dat de nieuwe zendmast op het industrie terrein in Sittard in werking is gezet.
Zijn we gelukkig niet meer geheel afhankelijk van de kabel van @sloom...ehh... Ziggo  :-X

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

Nee, digitenne is wat wil je zeggen?? wel goedkoop maar ook de slechtste qua digitale televisie. Ziggo is ook k.., zeker de service die ze denken te verlenen als je eens slecht beeld of geluid hebt...het ligt nooooit aan hun.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

ReBel

...Wel mooi... zo'n antenne in je achtertuin :-X
Zou je ook vanzelf licht gaan afgeven als je daar een paar jaartjes bij in de buurt hebt gewoond :dunno:  :rofl:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Draadloze prul.... lang leve de kabels, kabels aan de muis, kabels aan het toetsenbord, kabels aan het internet.... dat doet het tenminste altijd :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Herr Tod op 21 januari, 2009, 16:56:02
Draadloze prul.... lang leve de kabels, kabels aan de muis, kabels aan het toetsenbord, kabels aan het internet.... dat doet het tenminste altijd :yes6rs:

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock: Sinds wanneer ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: FZ_Ron op 20 januari, 2009, 19:50:06
Nee, digitenne is wat wil je zeggen?? wel goedkoop maar ook de slechtste qua digitale televisie. Ziggo is ook k.., zeker de service die ze denken te verlenen als je eens slecht beeld of geluid hebt...het ligt nooooit aan hun.

Helaas heb ik @home( Ziggo ) internet en weet inmiddels alles van ellende met die helpdesk idioten. Ik kan al 1,5 maand geen mail meer versturen  :(

Voor TV heb ik gelukkig gekozen voor satelliet. Eenmalige investering, veel leuke motorprogramma's en altijd een perfect beeld. Trouwens, ik heb hier nu ook HDTV ( op 1080I ) en dat ziet toch wel effe anders uit.  :worship-cool: Digitenne is inderdaad het slechtste van de 3 mogelijkheden voor TV. Bij de een werkt het goed en bij de ander is het grote ellende.

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

sateliet heb ik ook...alleen geen geldige kaart meer dus alleen de FTA kanalen (en natuurlijk at meer via bekende kaartjes...) maar heb ik al lang niet meer aangehad. Na een storm staat mijn tweede schotel uit het lood en heeft een Diseq-switch het begeven. Heb alles al nieuw thuis liggen maar een jaar gelden digitaal op de kabel aangeschaft en geen intresse meer gehad in de kanalen op de sat.
Binnen kort ga ik m toch maar weer es opstarten en updaten....
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Ik ben gelukkig weg bij Ziggo met telefonie en internet, heb alleen nog tv via hen.
Telefonie en internet heb ik nu tot volle tevredenheid bij Telfort. :yes6rs:

We hebben laatst eens navraag gedaan voor digitenne, maar ook dat idee hebben we al laten varen.
In hun standaardpakket zitten nl 26 zenders, waaronder wel wat engelse nieuwszenders ed, waar je nooit naar kijkt  :?
Maar waar ik wel regelmatig naar kijk zijn de duitse zenders zoals RTL of Sat, die krijg je niet via Digitenne.
Ik neem aan dat je daarvoor extra zult moeten betalen, terwijl die wel standaard zijn bij Ziggo.
Tot ik niks beters vind, blijf ik daarom maar bij Ziggo voor de tv...
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

Citaat van: HD4ever op 21 januari, 2009, 19:47:18
Citaat van: FZ_Ron op 20 januari, 2009, 19:50:06
Nee, digitenne is wat wil je zeggen?? wel goedkoop maar ook de slechtste qua digitale televisie. Ziggo is ook k.., zeker de service die ze denken te verlenen als je eens slecht beeld of geluid hebt...het ligt nooooit aan hun.

Helaas heb ik @home( Ziggo ) internet en weet inmiddels alles van ellende met die helpdesk idioten. Ik kan al 1,5 maand geen mail meer versturen  :(

Voor TV heb ik gelukkig gekozen voor satelliet. Eenmalige investering, veel leuke motorprogramma's en altijd een perfect beeld. Trouwens, ik heb hier nu ook HDTV ( op 1080I ) en dat ziet toch wel effe anders uit.  :worship-cool: Digitenne is inderdaad het slechtste van de 3 mogelijkheden voor TV. Bij de een werkt het goed en bij de ander is het grote ellende.



wat heb jij ingevuld bij de outlook dan ik ben nieuwe klant bij ziggo en kon ook geen mail verturen en ontvangen daarna heb ik gebeld en nieuwe instellingen gekregen en nu kan ik sturen en ontvangen
KTM SMT 2011

HD4ever

Citaat van: Gassie op 21 januari, 2009, 20:07:40
wat heb jij ingevuld bij de outlook dan ik ben nieuwe klant bij ziggo en kon ook geen mail verturen en ontvangen daarna heb ik gebeld en nieuwe instellingen gekregen en nu kan ik sturen en ontvangen

Ik kan wel mail ontvangen maar niet versturen. In Outlook staat uiteraard 'mail.home.nl' bij de pop3 alsook de smtp instellingen. Ziggo heeft alleen mijn smtp poort 25 op IP adres dichtgegooid, omdat mijn mailbox was volgelopen. Ik heb sinds 3 December al 8 keer gebeld, maar de 'technische dienst' van Ziggo is er nog mee bezig  :-X Stelletje Nitwits zijn het bij Ziggo. Ze hebben al geprobeerd om me door te verwijzen naar de helpdesk van Mircrosoft.  :schater:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Gassie

Citaat van: HD4ever op 21 januari, 2009, 21:28:45
Citaat van: Gassie op 21 januari, 2009, 20:07:40
wat heb jij ingevuld bij de outlook dan ik ben nieuwe klant bij ziggo en kon ook geen mail verturen en ontvangen daarna heb ik gebeld en nieuwe instellingen gekregen en nu kan ik sturen en ontvangen

Ik kan wel mail ontvangen maar niet versturen. In Outlook staat uiteraard 'mail.home.nl' bij de pop3 alsook de smtp instellingen. Ziggo heeft alleen mijn smtp poort 25 op IP adres dichtgegooid, omdat mijn mailbox was volgelopen. Ik heb sinds 3 December al 8 keer gebeld, maar de 'technische dienst' van Ziggo is er nog mee bezig  :-X Stelletje Nitwits zijn het bij Ziggo. Ze hebben al geprobeerd om me door te verwijzen naar de helpdesk van Mircrosoft.  :schater:



vul eens pop.ziggo.nl  en stmp.ziggo.nl in
want de mail.home.nl werkte bij mij ook niet kun je allicht proberen
KTM SMT 2011

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 21 januari, 2009, 20:04:56
Ik ben gelukkig weg bij Ziggo met telefonie en internet, heb alleen nog tv via hen.
Telefonie en internet heb ik nu tot volle tevredenheid bij Telfort. :yes6rs:

We hebben laatst eens navraag gedaan voor digitenne, maar ook dat idee hebben we al laten varen.
In hun standaardpakket zitten nl 26 zenders, waaronder wel wat engelse nieuwszenders ed, waar je nooit naar kijkt  :?
Maar waar ik wel regelmatig naar kijk zijn de duitse zenders zoals RTL of Sat, die krijg je niet via Digitenne.
Ik neem aan dat je daarvoor extra zult moeten betalen, terwijl die wel standaard zijn bij Ziggo.
Tot ik niks beters vind, blijf ik daarom maar bij Ziggo voor de tv...

Die duitse zenders zijn er wel hoor...alleen staan die er op internet niet bij....zal eens een lijstje online zetten welke zenders nu wel en niet te ontvangen zijn...

Ik heb de kabel en digitale kabel van ziggo met het totaalpakket erbij en filmnet etc.. Internet en telefoon via Telfort.
Zitten helaas ook veel storingen in het telefonie gebeuren van telfort en de DNS servers van Telfort zijn zooo sloooom.. ff veranderen en het gaat al een stuk sneller.. Al met al toch wel tevreden, al ligt de telefoon er vanaaf weer es uit. Dat gebeurt bijna eens per maand.

Ach ja, kost weinig en wie me bereiken wil belt me toch op de gsm..lol..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: HD4ever op 20 januari, 2009, 18:51:02
Vandaag hebben veel midden-Limburgers bericht in de bus gehad, dat vanaf nu Digitenne radio en TV beschikbaar is in hun woonplaats. Reden is dat de nieuwe zendmast op het industrie terrein in Sittard in werking is gezet.
Zijn we gelukkig niet meer geheel afhankelijk van de kabel van @sloom...ehh... Ziggo  :-X



maar nog steeds geen bereik in Aelse :twisted:
Smells like rubber

Joepie1958

Wat verwacht je, die antenne staat in Sittard (waar eigenlijk?) die reikt natuurlijk niet tot in de buitenrimboe :oops: :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.