Bikes-Unlimited mega-meeting

Gestart door fastdave, 21 januari, 2009, 11:10:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Varaderos

Citaat van: HD4ever op 22 januari, 2009, 19:43:10

Tis voor mij maar 500 meter, maar ze hebben er waarschijnlijk geen trilplaten....  :-X  :mrgreen:

500 meter, red je dat zonder onderdelen te verliezen  :mrgreen: :mrgreen:
Motorcycling is not a crime

fastdave

euk dat er zoveel reacties zijn, ga binnenkort de daindeeling plaatsen, op deze dagindeling zal ook een rit geplant zijn met een aantal kinderen die kanker hebben, wie intresse heeft om mee te rijden kan me natuurlijk altijd wat laten weten.
MVG Dave
Bikes-unlimited

DeWitte

Leuk initiatief wel niet erg doordacht: geen "kiddo" onder de 16 of zo achterop me brommert, onverantwoord imo  :yes6rs: een zijspan is dan wat anders ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SHReK

Citaat van: Dwars® op 19 februari, 2009, 07:09:44
Leuk initiatief wel niet erg doordacht: geen "kiddo" onder de 16 of zo achterop me brommert, onverantwoord imo  :yes6rs: een zijspan is dan wat anders ;)

Voor onder die leeftijd is de optie met de zijspan! of met de Kitcar das maar ff net zo cool!!!

Er zijn trouwens voor bijna elk half uur mega show's bike stunt team,GSXR Hovercraft's,Bike Enigine Kitcar demo's,MotorParaglider's,burnoutcontest,enz

het wordt een Super mega vette meeting..

Cee Ya in Echt

karz

miljaar , geit vèt loos doa  :shock:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

SHReK

#20
up

Steefke™

Smells like rubber

SHReK

Eindelijk is het dan weer zo ver.
Het is bijna niet te geloven maar de lente komt er aan.
Noteer alvast in je agenda 5 April 2009 Mega Motor Meeting bij Bikes Unlimited te Echt.
Dit jaar willen we eens flink de bloemetjes buiten zetten. We organiseren dan ook een heuse Mega Motor Meeting.
Iedereen is welkom met of zonder motor.
Er komen diverse stands: motorreizen, motor accessoires, MK Sportscars, Para Motoren en ga zo maar door en Live muziek door de Limburgse rock band Double O six.
Altijd al het idee gehad dat motorrijden ook voor jou is weggelegd: maak dan gebruik van de motor opstap dag (rijschool JP uit Stein).
Laat je omverblazen door een Hovercraft en kijk met verbazing naar de skils van een 4 koppig motor stuntteam.
Laat je eigen rijvaardigheden zien op een pocketbike, of beter laat je pupil eens zijn eerste rondje draaien.
Er zal voor de kinderen twee springkussens staan die door Cito-totaalservice (www.cito-totaal;service.nl) ter beschikking worden gesteld, en er zijn diverse speciale motoren, oldtimers, moderne racemotoren, Parijs Dakar motoren, een verlengde Busa, een dragrace Harley enz.
Ook staat er een burnoutcontest op het programma. Een authentieke frietkot zal natuurlijk niet ontbreken.

De drank is gratis* (vrijwillige bijdrage) *Alle opbrengsten van drank, giften voor de stuntrijders en pocketbikes gaat naar stichting KiKa (Kinderen Kankervrij | www.kika.nl).
5 april valt op een Zondag en het evenement zal zo rond 11 uur starten tot... officieel 18.30 maar het zal zeker langer gaan duren!

De laatste info vind je altijd op www.bikes-unlimited.nl




MVG
Team Bikes Unlimited

SHReK

De weer's verspellingen zijn goed!

Don't Miss it...

Ceee Yaaaa

1:FASTDAVE
2:

fastdave

Citaat van: SHReK op 29 maart, 2009, 00:22:35
De weer's verspellingen zijn goed!

Don't Miss it...

Ceee Yaaaa

1:FASTDAVE
2:
idd de voorspellingen zijn erg goed, het zou droog worden en 17 tot 19 graden, dus dat zit wel goed
Bikes-unlimited

Timeeh

Heeft misschien iemand zin om mij een beetje wegwijs te maken in de Eiffel en daarna richting Echt te tuffelen??  :oops: :lol: :lol:

Gassie

Citaat van: Timeeh op 01 april, 2009, 13:01:35
Heeft misschien iemand zin om mij een beetje wegwijs te maken in de Eiffel en daarna richting Echt te tuffelen??  :oops: :lol: :lol:

ik kan niet helaas zaterdag anders ging ik ook  wel mee
binnenkort maar eens met meer mensen gaan rijden naar de eifel
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 01 april, 2009, 16:07:37
Citaat van: Timeeh op 01 april, 2009, 13:01:35
Heeft misschien iemand zin om mij een beetje wegwijs te maken in de Eiffel en daarna richting Echt te tuffelen??  :oops: :lol: :lol:

ik kan niet helaas zaterdag anders ging ik ook  wel mee
binnenkort maar eens met meer mensen gaan rijden naar de eifel

Tis wel op zondag... Misschien dat dit de mogelijkheid vergroot!  :lol:

Gassie

Citaat van: Timeeh op 01 april, 2009, 16:46:30
Citaat van: Gassie op 01 april, 2009, 16:07:37
Citaat van: Timeeh op 01 april, 2009, 13:01:35
Heeft misschien iemand zin om mij een beetje wegwijs te maken in de Eiffel en daarna richting Echt te tuffelen??  :oops: :lol: :lol:

ik kan niet helaas zaterdag anders ging ik ook  wel mee
binnenkort maar eens met meer mensen gaan rijden naar de eifel

Tis wel op zondag... Misschien dat dit de mogelijkheid vergroot!  :lol:

:oops: zondag kan ik ook niet survival(zuip)weekend
KTM SMT 2011

Road Racing Tonnie

Ook ik kom naar Echt, en neem nog een 90 jarige oud coureur mee, die een enorme racestaat van dienst heeft, div malen kampioen van Ned, en in 1955 8e werdt op een Gilera 4 cil 500cc bij de TT, wat door de Gilera Fabriek heel erg werdt gewaardeert, zodat hij in 1955 weer een Gilera kreeg, en hij een fantastische 4e plaats mee behaalde, en dit gebeurde op het toen voor de 1e keer gebruiken van het nieuwe circuit.
Zijn naam
Drikus Veer, nog steeds een begrip in de racewereld, en Drikus wil ook best een handtekenig geven, of samen met hem op de foto, nu het nog kan.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********