Bikes-Unlimited mega-meeting

Gestart door fastdave, 21 januari, 2009, 11:10:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Timeeh

Citaat van: Gassie op 01 april, 2009, 16:54:21
Citaat van: Timeeh op 01 april, 2009, 16:46:30
Citaat van: Gassie op 01 april, 2009, 16:07:37
Citaat van: Timeeh op 01 april, 2009, 13:01:35
Heeft misschien iemand zin om mij een beetje wegwijs te maken in de Eiffel en daarna richting Echt te tuffelen??  :oops: :lol: :lol:

ik kan niet helaas zaterdag anders ging ik ook  wel mee
binnenkort maar eens met meer mensen gaan rijden naar de eifel

Tis wel op zondag... Misschien dat dit de mogelijkheid vergroot!  :lol:

:oops: zondag kan ik ook niet survival(zuip)weekend

Jammer... Veel plezier daar! :)

Steefke™

Citaat van: Road Racing Tonnie op 01 april, 2009, 17:49:58
Ook ik kom naar Echt, en neem nog een 90 jarige oud coureur mee, die een enorme racestaat van dienst heeft, div malen kampioen van Ned, en in 1955 8e werdt op een Gilera 4 cil 500cc bij de TT, wat door de Gilera Fabriek heel erg werdt gewaardeert, zodat hij in 1955 weer een Gilera kreeg, en hij een fantastische 4e plaats mee behaalde, en dit gebeurde op het toen voor de 1e keer gebruiken van het nieuwe circuit.
Zijn naam
Drikus Veer, nog steeds een begrip in de racewereld, en Drikus wil ook best een handtekenig geven, of samen met hem op de foto, nu het nog kan.

Leuk dan kunnen we Drikus eens in levende lijve ontmoeten.
Smells like rubber

B-Witch

Citaat van: Steefke™ op 01 april, 2009, 19:33:56
Citaat van: Road Racing Tonnie op 01 april, 2009, 17:49:58
Ook ik kom naar Echt, en neem nog een 90 jarige oud coureur mee, die een enorme racestaat van dienst heeft, div malen kampioen van Ned, en in 1955 8e werdt op een Gilera 4 cil 500cc bij de TT, wat door de Gilera Fabriek heel erg werdt gewaardeert, zodat hij in 1955 weer een Gilera kreeg, en hij een fantastische 4e plaats mee behaalde, en dit gebeurde op het toen voor de 1e keer gebruiken van het nieuwe circuit.
Zijn naam
Drikus Veer, nog steeds een begrip in de racewereld, en Drikus wil ook best een handtekenig geven, of samen met hem op de foto, nu het nog kan.

Leuk dan kunnen we Drikus eens in levende lijve ontmoeten.

Super Tonnie  :worship-cool:  Drikus wil ik zeer graag ook eens ontmoeten.
Laat wel even wat weten hoe laat dat je komt, niet dat we ons mislopen
(je weet ons ook te wonen, het is in de buurt, en koffie is altijd zo gemaakt) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 01 april, 2009, 20:30:10
Citaat van: Steefke™ op 01 april, 2009, 19:33:56
Citaat van: Road Racing Tonnie op 01 april, 2009, 17:49:58
Ook ik kom naar Echt, en neem nog een 90 jarige oud coureur mee, die een enorme racestaat van dienst heeft, div malen kampioen van Ned, en in 1955 8e werdt op een Gilera 4 cil 500cc bij de TT, wat door de Gilera Fabriek heel erg werdt gewaardeert, zodat hij in 1955 weer een Gilera kreeg, en hij een fantastische 4e plaats mee behaalde, en dit gebeurde op het toen voor de 1e keer gebruiken van het nieuwe circuit.
Zijn naam
Drikus Veer, nog steeds een begrip in de racewereld, en Drikus wil ook best een handtekenig geven, of samen met hem op de foto, nu het nog kan.

Leuk dan kunnen we Drikus eens in levende lijve ontmoeten.

Super Tonnie  :worship-cool:  Drikus wil ik zeer graag ook eens ontmoeten.
Laat wel even wat weten hoe laat dat je komt, niet dat we ons mislopen
(je weet ons ook te wonen, het is in de buurt, en koffie is altijd zo gemaakt) ;)

Beste Nicole, Ik vertrek om 9.30 uur, een rit van een 2,5 uur, met onderweg een koffiestop, van een half uur, zullen dus ca 12.30 uur in Echt aankomen, ook Mw Veer komt mee, is niet zo goed ter been meer, maar zij geniet hier ook nog steeds van, en kan ook prachtig vertellen over Drikus zijn lange lange racecarriere.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Oke Tonnie, ik verheug me er al op  :yes6rs:
Trouwens, komt Ma Racing ook mee?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Suzuki-Girl© op 01 april, 2009, 22:03:51
Oke Tonnie, ik verheug me er al op  :yes6rs:
Trouwens, komt Ma Racing ook mee?


Nicole, die komt niet mee, daar ik nog een oud coureur meebreng, en is de auto vol.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

SuzukiLimburg

Nou, dan denk ik dat wij ook maar even langs komen als het zo gezellig gaat worden.
Klinkt in ieder geval groots georganiseerd allemaal, dus wat dat betreft komt het wel goed lijkt mij.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Desmo-devil

Ik ga ook even kijken. Ben er denk ik rond een uur of  een.

Road Racing Tonnie

Dave had mij verzocht om contact op te nemen met SBS hart van Nederland, daar SBS graag met Drikus Veer wilden praten, heb een heel goed gesprek gehad, en ze zijn voornemens naar Echt te komen, morgen maken ze een definitieve planning, en hoor ik het, dat wordt een bijzondere gebeurtenis bij Bikes Unlimited.
ik verheug mij op Zondag.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Yvil

Hey mensen, ik ben niet bekend aan die kanten. Het enigste wat ik weet te liggen is de MC drek en motoport.
Is het daar in de buurt en vind ik het dan wel? Of moet ik me ff n ANWB routeplanner uitprinten of zo?

Ben van plan rond 14 a 15u eens te gaan kijken. Moet eerst nog ff naar Maastricht.

Mounty

Vanuit richting Maastricht :
A 2 richting Eindhoven afrit Ohe en Laak/Echt. Einde afrit rechts. Rotonde 3/4. Direct weer rechts.1 e staat links. Bebouwde kom uitrijden (pas op flitskast), dan 1 e straat rechts. T-splitsing links.3 e straat rechts.

mischien dat ik ook na 1500 uur ff langs ga
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

HD4ever

#41
Citaat van: YZF_Ron op 04 april, 2009, 22:05:20
Vanuit richting Maastricht :
A 2 richting Eindhoven afrit Ohe en Laak/Echt. Einde afrit rechts. Rotonde 3/4. Direct weer rechts.1 e staat links. Bebouwde kom uitrijden (pas op flitskast), dan 1 e straat rechts. T-splitsing links.3 e straat rechts.

mischien dat ik ook na 1500 uur ff langs ga

Of via Google Maps  :mrgreen:

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Rontgenweg+16+Echt&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.864686,6.899414&ie=UTF8&ll=51.117748,5.883179&spn=0.01153,0.026951&z=15

Extra aanvulling:

Vanuit richting Maastricht :
A 2 richting Eindhoven afrit Ohe en Laak/Echt. Einde afrit rechts. Rotonde 3/4. Direct weer rechts. Bij de kerk 1e straat links richting industrie terrein 'De Berk'. Bebouwde kom uitrijden (pas op de flitskast 40 meter voorbij de supermarkt 'Netorama'), voorbij de school dan 1 e straat rechts. T-splitsing links.3 e straat rechts.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Toledo

Ik ben er vanmorgen al langs gereden , ik heb vanmiddag geen tijd
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

HD4ever

Ik ben vanmiddag een uurtje wezen kijken. Echt een "Mega-Van Alles Wat, Zolang Het Maar Een Motor Heeft -Meeting". Gelukkig speelde het weer ook een beetje mee.  ;) Je hoefde je in elk geval niet te vervelen. Vooral de verzameling racemotoren in die tent vond ik wel gaaf. Die zagen er echt gaaf uit.  :yes6rs: Die minibikes zien er ook wel leuk uit, zolang de kids er lekker ermee rondrijden. Als een volwassen vent erop kruipt heb ik zoiets van  :rofl: 
Kortom ,het leek me een zeer geslaagd event. Er was tenminste motorvolk zat op de been.

Grtz HD4ever.  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"