Regionale Motorvaardigheids Training (RMT)

Gestart door DeWitte, 23 januari, 2009, 18:16:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Aangezien er interesse was voor een vervolgrijopleiding heb ik MFL sponsor Roger Thewissen van THAT/Thewissen motorrijschool uit Bocholtz gevraagd voor informatie en de prijs:  :cool: Uit eigen ervaring weet ik dat Roger Thewissen een zeer ervaren (KNMV) motorrijinstructeur is en je de fijne kneepjes kan bijbrengen. Je techniek, rijstijl en dus zelfvertrouwen gaan er zienderogen op vooruit. :worship-cool: ik kan het alleen maar aanbevelen.   :yes6rs: :worship-cool: ZELF AANMELDEN ;)

zie hieronder:

Citeer
Regionale Motorvaardigheids Training (RMT)       
Ben je al in het bezit van je motorrijbewijs en wil je (nog) meer gevoel krijgen voor je motorfiets? Dan is de Regionale Motorvaardigheidstraining (RMT) écht iets voor jou!



Tijdens deze ééndaagse training wordt aandacht besteed aan de volgende onderdelen:

Een ontspannen zit- en stuurhouding,
Remmen bij hogere snelheden (tot 80 kilometer per uur),
Kijk- en stuurtechnieken,
Veilige lijnen rijden,
De relatie snelheid, reactietijd en remweg.
Naast het rijden zélf wordt uitgebreid aandacht besteed aan het hoe en waarom van het motorrijden. Hierdoor leer je beter begrijpen waarom bepaalde technieken zin of geen zin hebben.

De cursussen worden gegeven in Zuid-Limburg (Nederland). Er wordt gewerkt met 1 of 2 ervaren motorinstructeurs die hun sporen in de sector voortgezette rijopleidingen ruimschoots verdiend hebben. Per instructeur worden 3 cursisten ingedeeld.

De kosten van de cursus bedragen: € 170,00 voor de rijder en € 15,00 voor de duopassagier.

De data voor 2009:

3 april 2009
Meer interesse, of aanmelden? Neem dan snel contact met ons op. Telefoon: 045-5442062 of E-mail: info@thewissen.nl.

meer info http://www.thewissen.nl/even-voorstellen/even-voorstellen.html
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away