Nog een nieuwe motormuis

Gestart door Biene, 27 januari, 2009, 13:05:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biene

Heey allemaal,

ik ben Katja, 22 jaar jong en rij sinds bijna 5 jaar motor nu. Maar pas sinds mai verleden jaar heb ik mijn eigen motor een Suzuki GS500 van 2007, dus nog supernieuw :yes6rs:. Ik ben er heel blij mee en ga zo vaak het mogelijk is daarmee een rondje touren zowel in NL als ook in duitsland. Alleen ben ik niet zo blij dat ik tot nu toe altijd alleen rij, misschien komt daar door de een of andere van jullie wel verandering in. Ik hoop dat al gauw weer mooi weer is om motor te rijden. Nu ga ik nog ff wat rondkijken hier...

Groetjes
katja

BMWhub

Hallo Katja "Herzlich wilkommen""  @ MFL

:thisthreadisworthlesswopics:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: Biene op 27 januari, 2009, 13:05:40
Alleen ben ik niet zo blij dat ik tot nu toe altijd alleen rij, misschien komt daar door de een of andere van jullie wel verandering in.

Ik denk dat die kans hier wel aanwezig is  :yes6rs:
...Alleen ben ik daar te oud, én getrouwd, voor...
Welkom  :mrgreen:

B-Witch

Welkom @ MFL Katja,

Goed weer dat zal vast wel komen, daar wacht ik ook op  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: ReBel op 27 januari, 2009, 14:43:47
Citaat van: Biene op 27 januari, 2009, 13:05:40
Alleen ben ik niet zo blij dat ik tot nu toe altijd alleen rij, misschien komt daar door de een of andere van jullie wel verandering in.

Ik denk dat die kans hier wel aanwezig is  :yes6rs:
...Alleen ben ik daar te oud, én getrouwd, voor...
Welkom  :mrgreen:

Welkom Katja.

Ik vraag me alleen af wat de leeftijd of getrouwd zijn met dit motorrijden te maken hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Biene

Citaat van: QuattroFrits op 27 januari, 2009, 16:56:54
Citaat van: ReBel op 27 januari, 2009, 14:43:47
Citaat van: Biene op 27 januari, 2009, 13:05:40
Alleen ben ik niet zo blij dat ik tot nu toe altijd alleen rij, misschien komt daar door de een of andere van jullie wel verandering in.

Ik denk dat die kans hier wel aanwezig is  :yes6rs:
...Alleen ben ik daar te oud, én getrouwd, voor...
Welkom  :mrgreen:

Welkom Katja.

Ik vraag me alleen af wat de leeftijd of getrouwd zijn met dit motorrijden te maken hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.

Misschien dat we daar wel nog achter komen, want ik zie er ook nog geen verbinding daartussen ;)

Gassie

Citaat van: Biene op 27 januari, 2009, 16:59:50
Citaat van: QuattroFrits op 27 januari, 2009, 16:56:54
Citaat van: ReBel op 27 januari, 2009, 14:43:47
Citaat van: Biene op 27 januari, 2009, 13:05:40
Alleen ben ik niet zo blij dat ik tot nu toe altijd alleen rij, misschien komt daar door de een of andere van jullie wel verandering in.

Ik denk dat die kans hier wel aanwezig is  :yes6rs:
...Alleen ben ik daar te oud, én getrouwd, voor...
Welkom  :mrgreen:

Welkom Katja.

Ik vraag me alleen af wat de leeftijd of getrouwd zijn met dit motorrijden te maken hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.

Misschien dat we daar wel nog achter komen, want ik zie er ook nog geen verbinding daartussen ;)

welkom op het forum biene

of hij denkt dat ie een ouwe buul is  :mrgreen:
KTM SMT 2011

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: Gassie op 27 januari, 2009, 17:03:10
Citaat van: Biene op 27 januari, 2009, 16:59:50
Citaat van: QuattroFrits op 27 januari, 2009, 16:56:54
Citaat van: ReBel op 27 januari, 2009, 14:43:47
Citaat van: Biene op 27 januari, 2009, 13:05:40
Alleen ben ik niet zo blij dat ik tot nu toe altijd alleen rij, misschien komt daar door de een of andere van jullie wel verandering in.

Ik denk dat die kans hier wel aanwezig is  :yes6rs:
...Alleen ben ik daar te oud, én getrouwd, voor...
Welkom  :mrgreen:

Welkom Katja.

Ik vraag me alleen af wat de leeftijd of getrouwd zijn met dit motorrijden te maken hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.

Misschien dat we daar wel nog achter komen, want ik zie er ook nog geen verbinding daartussen ;)

welkom op het forum biene

of hij denkt dat ie een ouwe buul is  :mrgreen:

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Welkom namens de wannebee ouwe mannen op dit forum :mrgreen:
Je bent tenslotte zo oud als je je voelt, en sinds ik opa ben voel ik me weer veel jonger :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Yvil

Nu niet denken dat hier alleen maar 30 plussers en plus plussers :-X :twisted: rondhangen!!


Namens een mede twintiger welkom @ MFL :yes6rs:

En dat rijden komt ook wel goed denk ik. Leuke bende hier, weet ik inmiddels uit eigen ervaring :thumbsup:

Herr Tod

Kicks... weer zo'n vroege vogel er bij :mrgreen: Welkom :cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


crazy j

van mij uit ( de jongste hier op t forum  :mrgreen: :yes6rs:) ook welkom @ tha forum


greeetz J
living the life the way it comes