Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Menke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"

Echt weer iets voor een ALfa rijder..... :mrgreen:

Zoiets zou ik nooit doen :mrgreen:

"Rokkenjager gesnapt"
Een Australische man is afgelopen week door de Australische politie opgepakt nadat hij werd betrapt op het stiekem foto's maken onder de rok van een vrouw.

Dit meldt Herald Sun. De man werd gesnapt toen hij één van zijn slachtoffers volgde tot in de tram. De vrouw werd achterdochtig en waarschuwde de politie. Toen deze de man aanspraken, bleek hij op zijn schoen een minuscuul klein cameratje te hebben. Daarnaast droeg de twintiger een andere camera, een omgebouwde mp3-speler, op zijn borst waarmee hij zijn slachtoffers in het gezicht fotografeerde om zo het juiste slipje bij het juiste kopie te koppelen.

Volgens de politie in de Australische krant, is de man al jaren actief met deze 'hobby'. Bij een huiszoeking trof de politie honderden foto's aan van verschillende slachtoffers. De man wordt aangeklaagd voor het stalken en het schenden van de openbare zeden, waar een maximumstraf van 10 jaar op staat.


Is dit mss minder opvallend  :roll:

DeWitte

ik kom vanmiddag thuis, liggen deze 2 bovenop me Hummer  :lol:



heb eens een hartig woordje met ze gewisseld  :whipping:  en voor straf moeten ze me 2cv komen wassen  :yes6rs:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away


Schmetzke

Citaat van: "Dwars"ik kom vanmiddag thuis, liggen deze 2 bovenop me Hummer  :lol:


heb eens een hartig woordje met ze gewisseld  :whipping:  en voor straf moeten ze me 2cv komen wassen  :yes6rs:

De meeste dromen zijn bedrog  :yes6rs:

DeWitte

Citaat van: "BoxerQ"anaal  of oraal  toedienen :shock:


http://www.2dehands.nl/besparen-op-u-brandstofkosten-7-18857053.html?afdeling=motor



:rofl:  :rofl:

Denk dat je deze moet snuiven voordat ut werkt :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

zo kan je thuis ook leren sturen :lol:


moderne tankpads :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

angel

Citaat van: "suzuki-girl"Winkellol voor Mannen

10 tips op je bezig te houden in de winkel
Je kent het wel, het is prachtig weer buiten, je wil er een dagje lekker niks doen. En daar is zij weer:
"Zullen we gaan winkelen?"

Hier volgen 10 tips om jezelf aangenaam bezig te houden terwijl je vriendin/vrouw de rekken afschuimt.

1) Graai in de doos met condooms en ga ze vervolgens deponeren in de karretjes van argeloze winkelklanten als ze even niet kijken. Om het nog spannender te maken gooi je van die extra sterke anale condooms bij de mannen en smaakcondooms bij de vrouwen. Kijk hoe ze verkleuren aan de kassa.

2) Programmeer de wekkers in de klokkenafdeling zodanig, dat ze met intervallen van 10 minuten aflopen.

3) Creëer een spoor van appelsap naar de WC's.

4) Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep:
"Waarom laten jullie me allemaal niet met rust ??!!"

5) Ga naar de messenafdeling, neem het grootste mes en vraag aan een voorbijganger of hij/zij weet waar de antidepressiva liggen.

6) Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.

7) Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje:
"Neem mij! Neem mij!"

8) Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon:
"We hebben een code 3 op de zuivelafdeling."
Kijk wat er gebeurt.

9) Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs:
"Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!"

10) Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is.


:rofl:


heb vreselijk gelache en ga er een paar uitproberen,
laat je nog wel weten welke het geworden zijn,

groetjes  de generaal
(nieuw toekomstig forum lid)

Joepie1958

Kom op bevelvoerder meld je aan en stel je voor (of meld je voor en stel je aan  :lol: )
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder : "Ik wil graag twee spiegels voor m'n Lada". Zegt die garagehouder: "Lijkt me een goede ruil"



Een agent houdt een fietser aan: "Zozo mijnheer, dat ziet er niet best uit. uw bel is kapot, uw
remmen werken niet en uw licht is kapot ! Dat gaat u 50 Euro kosten!"
"Akkoord," zegt de fietser, "maar dan moet hij wel morgen klaar zijn!"




Een man komt heel enthousiast thuis: "Trees, pak je koffers, pak je koffers!"
"Wat is er dan?" vraagt zijn vrouw.
"Ik heb veertig miljoen gewonnen bij de Lotto ," roept de man. "O, wat geweldig," zegt de vrouw: "Wat moet ik pakken: zomer- of winterkleren?"
"Maakt niet uit," zegt de man, "als je maar oprot!" :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "angel"
heb vreselijk gelache en ga er een paar uitproberen,
laat je nog wel weten welke het geworden zijn,

groetjes  de generaal
(nieuw toekomstig forum lid)

Herr Generaal,
zorg maar als de wiedeweerga dat je begint met lessen, met een beetje geluk heb je dan je papiertje dit seizoen nog :wink:
Waar wacht je nog op, beetje kou moet een militair toch tegen kunnen he :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Schmetzke"

Echt weer iets voor een ALfa rijder..... :mrgreen:

Zoiets zou ik nooit doen :mrgreen:

Ik ook niet  :shock:

Mounty

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "angel"
heb vreselijk gelache en ga er een paar uitproberen,
laat je nog wel weten welke het geworden zijn,

groetjes  de generaal
(nieuw toekomstig forum lid)

Herr Generaal,
zorg maar als de wiedeweerga dat je begint met lessen, met een beetje geluk heb je dan je papiertje dit seizoen nog :wink:
Waar wacht je nog op, beetje kou moet een militair toch tegen kunnen he :lol:

lesje of 10-15 moet voldoende zijn om het papiertje te halen dus..10 weekjes en je hebt m..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

WhomBom

CiteerThis test has one question, but its a very important one.
By giving an honest answer, you will discover where you stand morally.
The test features an unlikely, completely fictional situation in which you will have to make a decision.

Remember that your answer needs to be honest, yet spontaneous.
Please scroll down slowly and give due consideration to each line.


THE SITUATION
You are in New Orleans to be specific. There is chaos all around you
caused by a hurricane with severe flooding.
This is a flood of biblical proportions. You are photo journalist
working for a major newspaper, and you`re caught in the middle of this epic disaster.

The situation is nearly hopeless. You are trying to shoot career-making photos.
There are houses and people swirling around you,
some disappearing under the water. Nature is unleashing all of its destructive fury.


THE TEST
Suddenly you see a man in the water. He is fighting for his life,
trying not to be taken down with the debris. You move closer.
Somehow the man looks familiar. You suddenly realize who it is.
Its the President, George W. Bush.

At the same time you notice that the raging waters are about to take him under forever.
You have two options - you can save the life of the President,
or you can shoot a dramatic Pulitzer Prize winning photo,
documenting the death of one of the world`s most famous men.





THE QUESTION
Here is the question, and please give an honest answer...





Would you select high contrast colour film,
or would you go with the classic simplicity of black and white?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

May Day

Citaat van: "WhomBom"
Citeer

THE QUESTION
Here is the question, and please give an honest answer...





Would you select high contrast colour film,
or would you go with the classic simplicity of black and white?
:rofl:  :rofl:  :rofl:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Busaberke

Dat heb ik weer !

Loop ik gisteren door de stad.

Moet ik hoog nodig naar de wc , dus ik de V&D in gesjeest en naar het toilet daar.

Ik zit net, begint er een vent in dat hokje naast me tegen me te kletsen: "Hey, hoe is 't?"

Nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op de plee van de V&D, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord: "Ja, goed..."

Die andere gast weer: "Wat ben je aan het doen dan?"

`Wat is dat voor vraag`, denk ik ?

Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "Nou..hetzelfde als jij, een beetje zitten hier..."

Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die vent weer een vraag stelt.

Komt íe met het volgende: "Zal ik met je meegaan naar huis straks ?"

Nou breekt m'n klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig:

"Ghe...ik krijg straks visite, dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag.."

Dan hoor ik ´m opeens een beetje geïrriteerd het volgende zeggen:

"Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere idioot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden."
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009