Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

Stinke Kreidler volk :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Suzuki-Babe

Een Belg spijkert zijn nieuwe vloer.

Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij deze aandachtig en
Regelmatig gooit hij er dan een weg.

Een andere Belg vraagt verbaasd wat dat voorstelt.

Volgens de eerste Belg zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven, maar er zijn ook spijkers bij met de punt naar boven en de kop naar beneden, die zijn dus niet bruikbaar.

"Wat ben jij een ongelooflijke oen", zegt de tweede Belg, "die gooi je toch niet weg?
Die kun je bewaren voor het plafond....."
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ik heb nog speciale spijkers om plinten te bevestigen, en ook nog in linkse en rechtse uitvoering, maar het is moeilijk om het verschil te zien :oops:
Waar ik wel problemen mee heb.... links- en rechtshandige spijkers, dan sla ik me geregeld op de vingers :yes6rs: :yes6rs: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

#1279
Er zijn voor deze prutsers speciale hamers in de handel
n.l een met een langere steel  :mrgreen:


kun je 'm met 2 handen vastpakken  :naughty:

Mounty

Citaat van: BoxerQ op 30 november, 2007, 18:22:45
Er zijn voor deze prutsers speciale hamers in de handel
n.l een met een langere steel  :mrgreen:


kun je 'm met 2 handen vastpakken  :naughty:

en houdertjes om de spijker vast te zetten zodat je meer plaats hebt en je minder snel op de vingers slaat..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Zelfs met helm te zien dat die blond waren.... :mrgreen:
Die ander heeft een helm op, dus waar moet je slaan? Op de helm natuurlijk, dan doe je jezeelf tenminste pijn!  :yes6rs:
Blieve lache...8)

B-Witch

Citaat van: d'r Blieje op 01 december, 2007, 16:19:48
Zelfs met helm te zien dat die blond waren.... :mrgreen:
Die ander heeft een helm op, dus waar moet je slaan? Op de helm natuurlijk, dan doe je jezeelf tenminste pijn!  :yes6rs:

Dat dacht ik ook al  :lol: :lol:
En daarbij, als vrouwen herrie hebben, houwen die niet, die trekken zich alleen maar de haren uit, timmeren met hakken op het hoofd van de tegenstander, of kratsen de opponent de ogen uit :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 01 december, 2007, 18:22:47
Citaat van: d'r Blieje op 01 december, 2007, 16:19:48
Zelfs met helm te zien dat die blond waren.... :mrgreen:
Die ander heeft een helm op, dus waar moet je slaan? Op de helm natuurlijk, dan doe je jezeelf tenminste pijn!  :yes6rs:

Dat dacht ik ook al  :lol: :lol:
En daarbij, als vrouwen herrie hebben, houwen die niet, die trekken zich alleen maar de haren uit, timmeren met hakken op het hoofd van de tegenstander, of kratsen de opponent de ogen uit :mrgreen:

ervaring???



:mrgreen: :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Een blade op een hondi visstick :rofl:  hij is iig merkentrouw :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Vechtpartij om 'goeiemoggel'

RIJSWIJK -  Dat het neologisme 'goeiemoggel' nog niet bij iedereen ingeburgerd is, bleek zondag, toen twee mannen elkaar in een café in Rijswijk met dat woord begroetten. Een derde cafégast sloeg er direct op los, omdat hij dacht dat hij voor 'mongool' werd uitgemaakt. :rofl:
 
Goeiemoggel heeft koffiejuffrouw Jannie met goeiesmorges verdreven..

Meerdere personen raakten bij het gevecht betrokken. Toen de politie ter plaatse kwam, bleek de veroorzaker met de noorderzon te zijn vertrokken.  :cool:

Het woord goeiemoggel komt voor in een reclame van KPN en is een verbastering van goedemorgen. In het spotje praten visboeren met elkaar met woorden die verkeerd werden ingetypt bij het sms'en. Het gebruik van goeiemoggel lijkt een ware rage te zijn geworden.

Het woord komt inmiddels in de beste kringen voor. Zelfs prinses Laurentien bezigde het dit weekeinde, bij de opening van het Jubileumcongres Genootschap Onze Taal. ,,Dames en heren, of misschien moet ik zeggen: Goeiemoggel", begon de prinses haar toespraak.

bron de telegraaf
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

hee

hier een site daar kun je iedere tekst in voeren en dan krijg je het beperkte nederlands van goeiemoggel terug
veel plezier

http://home.tiscali.nl/~echilim/moggel/#koppel

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away