Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

zuiver germaans BLOND met blauwe ogen
:thumbsup:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Een goed gebouwde man kijkt in de spiegel en vind dat hij overal mooi gebruind is.

Alleen het stuk bij het geslacht is een beetje wit.
Dus wat doet ie?
Hij gaat naar het strand en denkt:
Als ik helemaal ga liggen bakken blijft er een verschil.
Dus hij graaft volgens Duitse principe een kuil, zodat alleen zijn geslachtsdeel nog boven het zand uit steekt.
Nou, hij ligt lekker en een tijdje later komen 2 oudere vrouwen over het strand lopen.
1 van de oudere dames ziet dat ding boven de grond uitsteken, staart er een beetje naar, pakt haar wandelstok en prikt er een beetje in en zegt:
Potverdikkie!
Er is helemaal geen gerechtigheid op deze aarde!
Hoezo, vraagt het andere vrouwtje?
Zegt ze:
Nou, toen ik 20 was, was ik heel nieuwsgierig hiernaar, toen ik 30 was genoot ik er van, toen ik 40 was vroeg ik er zelfs om, toen ik 50 was betaalde ik ervoor, toen ik 60 was begon ik er voor te bidden, toen ik 70 was wist ik niet helemaal meer wat het was, en nu ben ik verdomme 80 en groeien die dingen uit de grond en ben ik te oud om te hurken!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

In een onderzoek bij 5000 mannen is gevraagd wat ze zo goed vonden aan
orale seks  (pijpen).


3 % vond de warmte zalig

4 % vond het enorm opwindend

93 % vond de stilte onbetaalbaar




Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Suzuki-Babe

 Riiiiiing

***Neemt op*** 
'Hallo?'
'Dag liefje, papa hier, Is mama thuis?'
'Ja, papa. Maar ze is boven in de slaapkamer met Oom Frank.'
Na een korte pauze zegt papa: 'Maar je hebt geen Oom Frank, liefje!'
'O jawel, ik heb er een, en hij is nu boven in de slaapkamer met mama!'
'Euh, oké, dan. Ik wil dat je dit even voor me doet: leg de telefoon even neer, ren naar boven en klop op de slaapkamerdeur en roep:
' mama en oom Frank, papa's auto is juist voor het huis gestopt.'
'Ok, papa!'
Enkele minuten later neemt het meisje de telefoon weer op.
'Zo, ik heb gedaan wat je vroeg, papa.'
'En wat gebeurde er?' vraagt hij.
'Wel, mama werd plots bang, ze sprong zonder kleren uit het bed en liep schreeuwend rond, dan struikelde ze over het tapijtje en vloog uit 't raam aan de voorkant en nu is ze dood.'
'Jezus!! En wat gebeurde er met oom Frank?'
'Hij sprong uit het bed ook zonder kleren aan en hij werd bang en sprong uit het raam aan de achterkant het zwembad in.
Maar hij zal vergeten zijn dat je vorige week al het water eruit hebt gehaald om het te reinigen, dus hij viel op de grond van het zwembad en is ook dood.'
***Lange pauze***
Dan zegt de papa:  'Zwembad ???? Shit, verkeerd nummer
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

RED MUTCH:

Roodkapje, een very braaf poet with a red mutch on the kop, ging op een good day eens naar her oma, die was immers very krank because she had koppijn voor te verrekkuh.

Red mutch saw underway beautiful blome staan , so she treuzelde niet long en schnapte der een paar bij de wiekes.

Opeens kwam der wolf en asked her :Where do you go naar touw ?.

But red mutch was not van yesterday en said : YOU CAN ME THE POEKEL AAFROETSJEN !!! but the wolf can good moele so he came it toch te wisse.

He haaste zich tot the boet van the old oma.

daar boemsde he eens flink op the door en a stem said : schnap de cable maar than gaat de door van allone open .

Toen de wolf that gedaan had came he in de sleeping zimmer van de auwe ,schnapte her bij de lurve en vrat her op.

He toke zich oma's clothes aan and he dook under de wol.

When red mutch a little bit daarna came asked she : ow my god oma, how come you aan that long naas ?

The oma said nix en schnurkte maar door.

Maar oma , said red mutch , you have a mond wie un schoepkar.

Oma said : you got me on de nerven ; that is de emmer die de druppel deed overstreamen !!!

Than the wolf toke her en vrat her op, then ging de wolf to a little dut, and he schnurkte wie een old koffiemolen.

A jager came langs the boet van de auwe en dacht : scheise, that can the auwe toch niet be, die schnurkt toch never!!!

He wanted to weet the nose of de zalm, and went into the huis.

There zag he de wolf liggen with a fat buik. he shoot de wolf de pietewei op, and with his zakmes maakte he a big look in the buik of te wolf.

Than camen redmutch en her oma springalife out of the wolfs pansj.

AND ZE LEEFDEN NOG LANG EN HAPPY

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

That is very goed engelish Hub, zelfs I can het leejzen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Een oude man, van 85 jaar, besluit om terug te gaan naar school om latijn te leren.
Zijn leraar vraag hem waarom hij dit op die leeftijd nog wil.
De oude man verklaart dat als hij komt te overlijden, dat hij dan met Petrus zou kunnen praten in de hemel.
Vervolgens vraagt de leraar of het niet zonde is van de tijd aangezien hij ook in hel zou kunnen belanden en hoe de oude man dit dan op zou lossen.
Waarop de oude antwoord: ach, een beetje duits kan iedereen.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Big Night Out


Toen ik gisteravond thuis kwam vroeg mijn vrouw of ik met haar wilde uitgaan naar een dure tent..... 









Dus nam ik haar mee naar het benzinestation !
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Een moslim komt te overlijden en gaat naar de hemel.
Hij is zeer opgewonden, want zijn leven lang heeft hij verlangd naar het ogenblik dat hij eindelijk,Mohammed zal ontmoet.

Hij komt aan de hemelpoort en ziet een man met een baard, ''Mohammed''?",vraagt hij. "Neen mijn zoon, ik ben Petrus. Mohammed zit nog wat hoger.",en Petrus wijst naar een ladder die hoog in de wolken verdwijnt.                                           

Uiterst gelukkig omdat Mohammed hoger zit dan Petrus, begint onze moslim de ladder te beklimmen.

Boven ontmoet hij een andere man met een baard,"Mohammed ?", vraagt hij.

"Neen, ik ben Mozes, Mohammed zit nog wat hoger."       

Mohammed nog hoger dan Mozes! Fantastisch, en onze vriend vliegt de volgende ladder omhoog.                                                                                   

Boven gekomen, ziet hij alweer een man met een baard,"Mohammed ?", vraagt hij nog maar eens. "Neen, ik ben Jezus. Mohammed zit op de hoogste verdieping."       

''Ongelooflijk, Mohammed zit helemaal bovenaan.                                             

De volgende ladder wordt in een ijltempo beklommen en boven staat een statige man met een baard,"Mohammed ?", vraagt onze moslim buiten adem.     

Neen, ik ben God de Vader.                                                                       

"Maar je ziet er nogal vermoeid en dorstig uit. Wil je soms wat drinken?"

"Ja, een koffie graag."

God de Vader draait zich om, klapt in de handen en roept:

"Mohammed, een koffie en een pintje en een beetje vlug!"
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Smells like rubber

Yvil


BMWhub

hier kun je wel een paar dagen mee vooruit  :mrgreen: :mrgreen:

http://www.grootlimburg.nl/humor
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair