Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh


Boy

Er zitten 2 luizen in een kroeg.
De ene zit de hele tijd te trillen van de kou, zegt de ander tegen hem: Heb je het koud of zo?
Zegt die ene weer: Ja, want ik zit altijd in de snor van een motorrijder.
Ooooh zegt de ander, ik weet al wat je moet doen.
Je moet in een restaurant de dames WC opzoeken,
op de WC-bril gaan zitten en de eerst volgende haarbos moet je inspringen.
Afijn de volgende dag zitten ze weer in de kroeg.
Zit die ene weer te trillen van de kou.
Komt die ander naar hem toe:
Nog steeds koud, ik heb toch gezegd wat je moest doen?
Ja zegt die ene, ik ben ook in die haarbos
gesprongen, maar het was daar zo lekker warm, dat ik in slaap gevallen ben.
En toen ik wakker werd zat ik weer in de snor van die motorrijder.
****MVC Boszicht****

Een echte man komt thuis met honger....niet met bloemen.....

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

A Koala bear decides he wants to get laid, so he picks up a hooker. He goes down on her several times and they are really enjoying themselves. After they are finished the koala bear starts getting dressed.
The hooker says, "wheres my money?"
The koala bear shrugs his shoulders. The hooker repeats herself asking for her money. Again he shrugs his shoulders. The hooker grabs a dictionary and looks up the word hooker and shows it to the koala bear.
It says "gets paid for sex."
The koala bear picks up the dictionary and looks up Koala Bear and shows it to the hooker.
It says, "Eats bush and leaves!"
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 28 maart, 2009, 17:55:59
A Koala bear decides he wants to get laid, so he picks up a hooker. He goes down on her several times and they are really enjoying themselves. After they are finished the koala bear starts getting dressed.
The hooker says, "wheres my money?"
The koala bear shrugs his shoulders. The hooker repeats herself asking for her money. Again he shrugs his shoulders. The hooker grabs a dictionary and looks up the word hooker and shows it to the koala bear.
It says "gets paid for sex."
The koala bear picks up the dictionary and looks up Koala Bear and shows it to the hooker.
It says, "Eats bush and leaves!"

Ben niet zo goed in engels en heb m ook in het nederlands laten vertalen....maar dan snap ik m nog niet :mrgreen:
een koala bier besluit om te gaan liggen.zo hij pikt een haakje op.
Hij gaat omlaag bij haar een paar keer en maakt plezier met zich zelf.
Nadat ze gefinishd zijn,kleed de koala zich weer aan.
Het haakje zegt "waar is mijn geld?"
De koala bier schrobt zijn schouders. De haak herhaalt zichzelf met vragen naar het geld.
Opnieuw schrobt hij zijn schouders. De haak grabbelt een woordenboek en kijkt op het woord haakje en showt het aan de koala bier.
Het zegt "krijgt betaald voor sex"
De koala bier pikt het woordenboek op en kijkt op het woord Koala Bier en showt it aan de haak.
Het zegt"eet Bush en gaat"


Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

BMWhub

hier een voorproefje van de bierverkoop in Epen :mrgreen:

http://fun.lunet.be/biertje.html
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

BeemerBert

Murphys law voor sleutelaars

    * Als er iets naar beneden valt , valt het altijd in de motor en nooit op de grond
    * Een sleutel schiet alleen uit als er iets scherps in de buurt van de knokkels is
    * Aan het eind blijft er altijd een boutje over
    * Maar, er ontbreekt iets anders
    * Hoe zwaarder het te demonteren onderdeel, hoe groter de kans dat het bij het vallen je teen raakt
    * Schroefdraden kunnen spontaan van richting veranderen
    * Hetzelfde geldt voor accupolen en electrische aansluitingen
    * Gereedschap valt altijd daar waar het maximale schade aan kan richten:
          o Een moer valt altijd in de cilinder
          o Een schroevedraaier valt altijd precies op beide accupolen
    * Speciaal gereedschap heb je alleen nodig als je het niet hebt aangeschaft. Heb je het wel aangeschaft dan is er altijd een slim, goedkoper alternatief
    * Een goede vriend is alleen dan op vakantie als hij speciaal gereedschap heeft geleend dat je nodig hebt
    * De bout die het moeilijkst eruit gaat zit altijd op de meest ontoegankelijke plek
    * Onderdelen gaan op zaterdag alleen na 17:00 uur kapot
    * Olievlekken komen alleen op schone of dure kledingstukken
    * Als er meerdere oorzaken kunnen zijn, is het altijd de duurste
    * Het onderdeel dat je nodig hebt is niet op voorraad omdat het bij anderen nooit stuk gaat
    * Het goedkope onderdeel op marktplaats is altijd de linker uitvoering als je een rechter zoekt
    * Als je met een grote klus bezig bent wordt het altijd mooi weer, tenzij je buiten aan de slag bent, dan wordt het altijd slecht weer
    * Betweters komen pas opdagen als er iets mis gaat bij het sleutelen
    * Onderdelen die je op voorraad hebt verdwijnen vlak voordat je ze nodig hebt

:yes6rs:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Smells like rubber

SuzukiLimburg

Waarschuwing!!!

Oppassen bij Ikea


Ik wil iedereen die wel eens bij IKEA komt, waarschuwen voor misleidende praktijken, die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen onlangs zijn overkomen.

Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Ikea in Heerlen, maar het schijnt ook in Eindhoven, Amsterdam en elders in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost Europa) spreken je hulpeloos aankijkend aan op het moment dat je je spullen aan het inladen bent. Ze hebben héle strakke T-shirts aan, waar hun borsten bijna uitvallen :yes6rs: Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via de binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je.
Ondertussen merk je niet dat de ander je beurs jat.

Die van mij is afgelopen zaterdag, dinsdag, donderdag en vrijdag gestolen.
Vrijdag zelfs twee keer. Woensdag kon ik helaas niet.
Dus wees gewaarschuwd.  ;)

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

SuzukiLimburg

Dan had ik toch goed gezien dat jij daar ook in de rij stond te wachten  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Suzuki-Babe

Daarom was je toen niet thuis!!!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away