Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

De Sjeng

Citaat van: Toledo op 21 juli, 2009, 17:54:32

  :nana9oi:


Eeey!! dwars ik dacht dat je hem morgen pas kreeg?!?!?
God Forgives, I Don't

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Te Koop Yamaha, weinig gelopen. Staat wel een tijdje stil.

God Forgives, I Don't

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


the Stig


paulheerlen

Een koppel viert zijn 40ste huwelijksverjaardag. Hun kalmte is altijd een gespreksonderwerp geweest in het dorp. Men zei: "Welk vredig en verliefd koppel is dat toch?" Een lokale journalist beslist dus om een reportage te maken over het koppel, om zo het geheim van hun geluk te ontdekken. "Wel," legt de echtgenoot uit, "dit gaat terug tot onze huwelijksreis". "We bezochten de Grand Canyon en beslisten die op de rug van een ezel te doorkruisen. We waren nog niet zo ver gevorderd toen de ezel van mijn vrouw struikelde. Mijn vrouw zei op een rustige toon: "Eerste keer." Ze trok de ezel terug recht en we vervolgden onze weg. Na een korte afstand, struikelde de ezel opnieuw. Toen zei mijn vrouw op een kalme toon: "Tweede keer." Ze trok de ezel terug recht en we reisden verder. We waren nog geen halve mijl opgeschoten toen de ezel voor een derde keer struikelde. Toen trok mijn vrouw, nog steeds rustig, een revolver uit haar rugzak en schoot de ezel dood. Waarop ik me kwaad maakte en haar toeschreeuwde wat ik dacht van de manier waarop ze dat arme beest behandelde. Ze keek me in de ogen en antwoordde op kalme toon: "Eerste keer."
...Sindsdien zijn we gelukkig." :worship-cool:

the Stig


Timeeh


QuattroFrits

Zie je wel, ik wist 't, het werkt ook bij anderen.  :twisted:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Frits, dat had ik nooit achter jouw vrouw gezocht :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 11 augustus, 2009, 15:31:57
Frits, dat had ik nooit achter jouw vrouw gezocht :mrgreen: :mrgreen:

Jij kent haar nog niet !!
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.