Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Zeg karz, jij moet toch wel een geheugen als een olifant hebben aangezien die eerste post uit 2005 stamt!!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

wat, lijkt ie op een olifant?


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: SuzukiLimburg op 24 februari, 2010, 11:09:46
Zeg karz, jij moet toch wel een geheugen als een olifant hebben aangezien die eerste post uit 2005 stamt!!

Op zich heb ik een aardig geheugen. Maar deze post heeft al op ieder forum gestaan sinds 1995 ofzo, dus moest ie hier ook wel staan ...  :-X
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

#1834
mijn schoonmoeder zat achterom hier  :mrgreen:






de kat had um bijna bij zijn kl*ten :yes6rs: heb ik um maar in de struiken gezet
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

dan is het een sprookjes huwelijk getrouwd met een prinses :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 28 februari, 2010, 12:45:25
mijn schoonmoeder zat achterom hier  :mrgreen:






de kat had um bijna bij zijn kl*ten :yes6rs: heb ik um maar in de struiken gezet




Ik dacht dat jij dat was  :shock:

dat beest zit onder de geblondeerde haren  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 28 februari, 2010, 12:45:25
mijn schoonmoeder zat achterom hier  :mrgreen:



Lang geleden heb ik ooit een opmerking geplaatst over jouw schoonmoeder en daar stond ze veel beter op dan op deze foto.

Alleen was jij er toen echt niet blij mee.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh


BeemerBert

Wouter Bos komt aan de hemelpoort en Petrus doet open.
Zegt Wouter: het is mijn tijd nog niet wat moet ik hier nu al?
Petrus weet ook niet goed wat hij met hem aanmoet maar zegt: Vandaag hebben we een speciale actie. Je mag kiezen, de hemel of de hel.

Tja, zegt Wouter, kan ik niet eerst even kijken en me een beeld vormen?
Dat blijkt te kunnen en zo gaat Wouter eerst naar de hel om daar een kijkje te nemen.
Aangekomen belt hij aan en er wordt opengedaan door een hele aardige en symphatieke man die hem van harte welkom heet.
Wouter stapt binnen en begint aan zijn bezichtiging.

De hel blijkt een heerlijke en prachtige plaats. Hij komt bij een wit palmenstrand waar mooie vrouwen schaars gekleed alle aandacht geven en hem verwennen met heerlijk eten en drinken. Daarna gaat Wouter zwemmen en de zee blijkt kraakhelder en heerlijk warm. De hele dag wordt hij in de watten gelegd en het een is nog mooier dan het andere.
Ook komt hij diverse (politieke) vrienden tegen waarmee hij een fantastisch feest viert.

Aan het einde van de bezichtiging wordt hij weer uitgeleide gedaan door de duivel zelf die hem allervriendelijkst uitzwaait.
De volgende bezichtiging is de hemel. Al mijmerend over de wolkjes, omringd door engeltjes denkt Wouter eens ernstig na over wat hij in de hel heeft gezien en meegemaakt.

Op een gegeven moment komt Petrus naar hem toe en vraagt of hij een keus heeft kunnen maken.
Wouter antwoord dat hij, ondanks dat hij vind niet in de hel thuis te horen, hij er toch graag naar toe wilt.
petrus vraagt hem of hij er zeker van is. Wouter blijft bij zijn beslissing.

De keuze is gemaakt en Wouter daalt af naar de hel. Hij belt aan en wordt binnengelaten. Binnengekomen ziet hij een vervuilde stinkende zee, verrot eten, vervuilde stranden en overal smerige mensen die al vechtend en jattend rondlopen over vuilnisbelten en wonen in krotten.

Wouter vraagt de duivel waar alle moois is gebleven waarop de duivel antwoord:

Gisteren was het verkiezingsdag, vandaag gaan we weer over tot de orde van de dag.  :mrgreen:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

dat ie maar op past dat niet met sik tussen de ketting komt :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Bij de visboer...

Gisteren was ik bij de visboer en er is een leuke dame voor mij aan de beurt die aan de visboer vraagt:
'Heb je iets lekkers voor mijn poes?'

Antwoordt de visboer met glimmende oogjes:
'Wat dacht u van een tongetje?

http://www.youtube.com/watch?v=jS9xvZsVfcY&feature=player_embedded

Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen.
Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt en hij rijdt dus alleen met het karretje door de winkel, op zoek naar zijn vrouw..
Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.
'Oh, mijn excuses meneer' zegt de man. 'Ik lette even niet op, het is namelijk zo dat ik mijn vrouw kwijt ben en die ben ik aan het zoeken'
'Nou, dat is toevallig' zegt die andere man.
'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook'

'Dat is inderdaad toevallig' zegt de andere man en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet.

'Nou' zegt de man.. 'Ze is lang, slank, lang blond haar, mooie grote borsten, lange benen, zwarte laarzen, en een kort rokje..
'En hoe ziet die van jou eruit?' vraagt de man..

'Wat kan mij dat verrotten' zegt de andere man.

'We gaan die van jou zoeken!!'



Een oude man van 98 jaar gaat naar zijn huisarts voor zijn jaarlijkse
onderzoek.
De arts vraagt hoe hij zich voelt:
Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. Mijn vriendin is 18 jaar, zwanger en
verwacht een kind van mij.
Niet slecht.... hè dokter ????!!!! zegt de oude man.
De arts denkt na en zegt: Laat me U een verhaal vertellen.
Ik ken een jager die nog nooit een jachtpartij heeft overgeslagen.
Maar op een dag deed hij per abuis zijn paraplu op zijn rug in plaats van zijn geweer.
Toen hij in het bos was stond er plotseling een beer voor zijn neus.
Hij nam de paraplu van zijn rug mikte en .......... PANG ! ! ! De beer viel
dood neer.
Ha, ha, ha , lachte de oude man, dat kan niet. Er moet een andere jager
geschoten hebben
Precies dat bedoel ik, zei de arts.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away