Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

BeemerBert

Mannenweekend

Vier mannen lopen al weken te plannen hoe ze elk hun echtgenote zouden kunnen overtuigen om hen eens een weekendje te laten gaan toeren met de motor. Na vele weken denkwerk en overleg, worden de plannen concreter. Enkel de vrouw van Rob wil hem niet laten meegaan.

Een beetje teleurgesteld vertrekken de drie anderen de volgende zaterdag heel vroeg op weekend. Wanneer ze bij een gekend plaatsje in de Ardennen aankomen, alwaar ze hun ochtendkoffie willen drinken, zien ze tot hun verbazing reeds Rob z'n moto staan, terwijl Rob rustig aan een kopje troost zit te slurpen.

De andere mannen zijn blij en verrast hun vriend Rob te mogen begroeten, maar toch ook nieuwsgierig naar wat Rob heeft moeten doen om toch mogen mee te gaan.

Eén vraagt: "Sinds wanneer ben jij al hier?" en een ander "Hoe heb jij plots gemogen van je vrouw?"

Rob antwoordt: "Gisteren, in de vooravond, zat ik, schijnbaar triestig in mijn zetel. Plots voelde ik warme poezelige handjes voor mijn ogen en zei mijn vrouw: 'k zal je snel laten opkikkeren!"

Ik keek op en zag mijn vrouw in sexy lingerie gekleed. In haar ogen had ze een ondeugende blik, die had ik al in geen jaren meer gezien. Ze nam mijn hand en troonde me mee naar de kamer. Daar stonden meer dan tien kaarsen te branden en die verspreidden ook nog eens een speciale geur. Opwindende aroma's, aldus mijn vrouw. Ze gaf me handboeien en gebood haar aan het bed vast te maken. Dat heb ik dan maar gedaan.

En toen zei ze: "En nu mag jij doen wat je maar wil!"

En voilà, hier ben ik dan !!!!!
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

SuzukiLimburg

 :laughing49so: :rofl:

Whahaha, die is echt goed.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 18 maart, 2010, 20:10:14
walk in fridge, de amateurversie :schater: wat een malloten :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=IPwkmX5GcCc&feature=player_embedded

leuk gemaakt filmpje, maar ik geloof er geen f*ck van !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

Die van de reclame, die is echt, vooral die met die pootjes :twisted:
Ik weet alleen niet of die draadloos of met blue-tooth is :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Een man wordt lid van een uiterst exclusieve nudistenclub.

De eerste dag in het kamp ontkleedt hij zich en begint nog wat onwennig rond te wandelen.

De eerste persoon die hij tegenkomt is een uiterst mooie rondborstige blondine en de man krijgt onmiddellijk een erectie.

De vrouw merkt zijn erectie op, komt op hem af en zegt: "Meneer, u hebt mij geroepen?"

De man antwoordt: 'Nee, absoluut niet, wat bedoel je?'

Zij zegt: 'Oh, u moet nieuw zijn hier. Ik zal het je uitleggen.

Het is één van de regels hier dat als je een erectie krijgt, dit veronderstelt dat je mij geroepen hebt.'

Glimlachend neemt ze hem  mee naar de zijkant van het zwembad, legt zich neer op haar handdoek,
trekt hem bij zich en laat hem zijn  lusten botvieren op haar.

De man zet zijn verkenningstocht verder en komt aan een sauna.

Wanneer hij gaat zitten, moet hij plots een wind laten en binnen een paar minuten komt er een enorme grote, nogal gore, harige man naar voren. "U had mij geroepen? ', vraagt deze.

"Neen, wat bedoel je', zegt de nieuwkomer.

"Oh, je zult nieuw zijn hier zegt de man.

"Het is hier één van de regels dat als je een scheet laat, dat veronderstelt dat je mij hebt geroepen.'

Hij neemt de man vast, draait hem rond en begint al zijn lusten bot te vieren op de man.

De nieuwkomer waggelt uiteindelijk terug naar het kantoor van het nudistenkamp, waar hij begroet wordt door een glimlachende, naakte receptioniste.

"Kan ik u helpen, mijnheer?' vraagt ze beleefd.

De man roept:

"Hier is mijn lidkaart, hier is mijn sleutel en hou mijn 500 Euro lidmaatschapsbijdrage maar. 'Ik vertrek meteen.'

'Maar  mijnheer,  antwoordt ze,

'U bent hier nog maar een paar uren en u hebt nog niet eens al onze faciliteiten bekeken.'

' Luister,'  zegt de man hierop

'Ik ben 65  jaar, ik krijg nog ongeveer één keer per maand een erectie, maar ik moet wel minstens 15 keer per dag een  scheet laten!!!

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Een goed gevoel




Een man komt thuis van het werk en zegt tegen zijn vrouw: Schatje,  ik heb een nieuwe secretaresse.
En weet je wat? Ze had een paars-witte bh aan! Weet je wel, de kleuren van Anderlecht.
Nou ja, het stelt niet zo  veel  voor, maar het gaf me toch een goed gevoel.'




De volgende dag komt hij thuis, en zijn vrouw vraagt: 'Hoe was het  op  Je werk?' De man antwoordt:
'Fantastisch, ik liet mijn gummetje vallen,  bukte om het op te rapen, en weet je wat? Ze heeft ook een
slipje in de kleuren van Anderlecht! Goed, het stelt natuurlijk niet zo veel voor  maar het gaf me toch een goed gevoel.'




De volgende dag komt hij thuis en vraagt aan zijn vrouw: 'Hoe was  je  dag vandaag?'
Zegt zij: 'Goed hoor, we hebben een nieuwe postbode!!!

Zijn  penis is 5 cm langer dan die van jou. Goed, het stelt natuurlijk niet  zo veel voor,
maar het gaf me toch een goed gevoel!'


Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j



Hij: Ha, eindelijk, ik heb zolang gewacht.
Zij: Wil je dat ik wegga?
Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken..
Zij: Hou je van me?
Hij: Natuurlijk. Heel veel!
Zij: Heb je me ooit bedrogen?
Hij: NEE. Waarom vraag je me dat?
Zij: Wil je me kussen?
Hij: Elke keer als ik de kans krijg!
Zij: Zul je me ooit slaan?
Hij: Ben je gek? Zo iemand ben ik niet!
Zij: Kan ik je vertrouwen?
Hij: Ja.
Zij: Schat!

Lief hé! En na 25 jaar huwelijk lees je hem nu even van onder naar boven.
living the life the way it comes

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Steefke™

Wil je ook weten wat er na deze aktie gebeurd is?

Die gast had allebei zijn voeten, zijn de benen (op meerder plaatsen) en zijn heup gebroken. De verwondingen waren zo erg dat hij nooit meer zou kunnen lopen of fietsen. Reden voor hem om een eind aan zijn leven te maken.

RIP

Iedere keer als dat filmpje zie krijg ik weer de rillingen.
Smells like rubber

Motzippaldy

Citaat van: Steefke™ op 28 maart, 2010, 16:48:51

Iedere keer als dat filmpje zie krijg ik weer de rillingen.

Ik niet  :-X dat was geen verkersongeluk dit was gewoon spellen met eigen leven  :roll:
Proud on the South  

QuattroFrits

Citaat van: Motzippaldy op 28 maart, 2010, 19:54:29
Citaat van: Steefke™ op 28 maart, 2010, 16:48:51

Iedere keer als dat filmpje zie krijg ik weer de rillingen.

Ik niet  :-X dat was geen verkersongeluk dit was gewoon spellen met eigen leven  :roll:

Helemaal mee eens, ik heb hier echt geen medelijden mee.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: QuattroFrits op 28 maart, 2010, 20:49:32
Citaat van: Motzippaldy op 28 maart, 2010, 19:54:29
Citaat van: Steefke™ op 28 maart, 2010, 16:48:51

Iedere keer als dat filmpje zie krijg ik weer de rillingen.

Ik niet  :-X dat was geen verkersongeluk dit was gewoon spellen met eigen leven  :roll:

Helemaal mee eens, ik heb hier echt geen medelijden mee.

Dat kan wel zijn maar het is toch niet leuk te zien  :roll:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away