Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 61 gasten bekijken dit topic.

Joker


Een jonge buikspreker geeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie. Hij gaat door zijn gebruikelijke materiaal van domme blondjes moppen tot een grote forse blondine van haar oren begint te maken. "Okay eikel, ik heb nu wel genoeg gehoord van je denigrerende blondinesmoppen! Wat doet jou denken dat je van vrouwen op die manier een stereotype kan maken? Wat hebben de fysische attributen te maken met de waarde van een menselijk wezen? Het zijn klootzakken zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd wordt in de maatschappij, dat ik niet mijn volledig potentieel als mens kan ontplooien... Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!" Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen maar de blondine onderbreekt hem : "Hou jij je erbuiten Meneer, ik heb het tegen die klootzak op je knie!"
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Een vader staat met zijn zoontje bij de bakker als er een
vreselijk opgetutte dame binnen komt lopen.

Het jochie kijkt haar een tijdje aan totdat de vrouw vraagt:

"Wat is er knul?"

"U bent zeker 18?" zegt het jochie.

Vrouw: "Zeg dat nog eens?"

Jochie: "U bent zeker 18?"

De vrouw begint te stralen en roept door de zaak:

"Horen jullie dat, hij denkt dat ik 18 ben, leuk hè, maar ik ben 36."

Het jochie kijkt haar vertwijfeld aan en zegt dan:

"Daar snap ik niks van, u komt gelijk na ons binnen en wij hebben nummer 17=
,


dan moet u toch 18 zijn?"

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits


De uitvinder van de Harley-Davidson, Arthur Davidson, stierf en ging naar de hemel.

Bij aankomst aan de hemelpoort  zegt Sint Pieter:
Mijn zoon, je bent altijd goed geweest en jouw moto's hebben de wereld veranderd, daarom mag je  ontmoeten wie je wil.
Arthur  dacht even na en zei: Ik wil God ontmoeten!
Sint Pieter bracht hem naar de troonzaal en stelde hem voor aan God.
God herkende Arthur en sprak tot hem: Zo,  dus jij bent de uitvinder van de Harley-Davidson?
Arthur antwoordde: Inderdaad, dat ben ik...
God antwoordde: Dit was geen goede uitvinding... Het is een onstabiel voertuig, lawaaïerig en luchtvervuilend, gecompliceerd in onderhoud, met
een te hoog verbruik...
Arthur, een beetje verveeld met dit commentaar, repliceerde: Verontschuldig mij, maar  heeft u de vrouw niet  uitgevonden?
Ja, dat was ik! antwoordde God.
Ok, dan tussen ons, twee beroepslui: uw uitvinding was zéér ongelukkig!
De voorophanging is zeer onbetrouwbaar;
Ze is zeer lawaaïerig en tatert te veel bij hoge snelheden;
In de meeste gevallen is de achterophanging te zwak en vibreert te veel;
De inlaat staat te dicht bij de uitlaat;
En de onderhoudskosten zijn onwaarschijnlijk hoog.


God dacht even na en antwoordde: Inderdaad, het is zo dat mijn uitvinding fouten vertoont, maar, voortgaande op data in mijn bezit, kan ik je vertellen
dat er meer mannen op mijn uitvinding zitten dan op de jouwe...
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Het zal in België misschien niet mogen, dat file inhalen bedoel ik dan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

De Nederlandse vlag
                               
Gisteren liep ik langs het gemeentehuis in Weert 
waar de Nederlandse driekleur vrolijk wapperde.
Er stond een Amerikaanse toerist in alle ernst
naar die vlag te staren.
Hij vroeg me wat nu de betekenis is van de kleuren rood, wit en blauw.
Ik zei tegen hem: "Dat heeft alles te maken met de belastingen in Nederland."


"Als we de belastingaangifte in de bus krijgen,
worden wij rood van woede."
                         

"Als we het te betalen bedrag lezen, trekken we wit weg."
" Om vervolgens ons blauw te betalen !"


De Amerikaan knikte begripvol en antwoordde:
"Bij ons is dat precies hetzelfde, alleen zien wij
er nog sterretjes bij."
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Een meisje zendt een sms naar haar vriend.

"Lieve schat, als je aan het slapen bent, stuur me jouw dromen.
Als je aan het lachen bent, stuur me jouw glimlach.
Als je aan het huilen bent, stuur me jouw tranen,
Ik hou van je."




Hij zend het volgende antwoord:

"Ik ben aan 't schijten, wat moet ik je dan sturen ? "
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Nee, een ASO met een koekblik op een verkeerde parkeerplaats, gelijk afslepen en rijbewijs afnemen want blinden moeten niet auto willen rijden.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 05 juni, 2011, 17:53:35
ruziezoeker? :lol:





Geen slimme actie van die brommerist...
Die koekblikrijder keek niet bij het inrijden en kijkt zeker niet alstie achtruit wegrijdt!
Blieve lache...8)

QuattroFrits



Een 15-jarige AMISH jongen komt voor de eerste keer in zijn leven samen met zijn vader in een modern winkelcentrum.
Stomverbaasd kijken zij naar alles wat zij zien, en in het bijzonder naar twee blinkende zilveren muren die regelmatig open- en dichtschuiven.
De jongen vroeg: "Vader,wat is dit ? "  Waarop de vader heel eerlijk antwoordde:  "Zoon, ik heb nooit iets gelijkaardig in mijn leven gezien, ik weet echt niet wat het is".
Terwijl vader en zoon met open mond naar de zilveren muur stonden te kijken, komt een oude, dikke dame in een rolstoel aangereden en drukt op een knopje.
De muur gaat open, en de dame rijdt met haar rolstoel in een klein kamertje waarna de muur zich weer sluit.
Stomverbaasd kijken de jongen en zijn vader naar de kleine cijfertjes boven de muren, die één voor één oplichten, tot het laatste cijfertje bereikt is.  Daarna beginnen zij in omgekeerde volgorde terug te branden.

Uiteindelijk gaan de muren terug open en een prachtige, rondborstige blondine komt uit het kleine kamertje tevoorschijn.

Waarop de vader, zonder zijn blik van het prachtige schepsel af te wenden, zachtjes tegen zijn zoon fluistert:

"Ga vlug je moeder halen !!!"
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

De ene blondine zegt tegen de andere : "Dit jaar valt Kerstmis op een vrijdag" .

Zegt die andere : "Oh! Hopelijk niet op de 13de" .
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte


2 demente bejaarde heren in ut bejaardenhuis, zegt tegen de ander: "zeg hoe heet jij ook alweer?"
zegt de ander: "wanneer had je dat graag geweten?"
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away