Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 39 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits



Artritis



Een dronken, fel naar alcohol geurende man zat in de metro naast een priester.
Zijn das zat vol vlekken, zijn wangen zaten vol lippenstift en een halflege fles Bacardi stak deels uit de zak van zijn verkreukte vest. De man opende zijn krant en begon erin te lezen.
Na vijf minuten richtte hij zich tot de priester en vroeg: "Zeg, eerwaarde, weet U de oorzaak van artritis?"
"Ja, mijn zoon, dat komt door erg losbandig te leven, te veel alcohol te drinken, niet naar de mis te gaan, te slapen met  prostituees, geen bad te nemen, enzovoort."
"Bedankt", mompelde de dronken man terwijl hij weer in zijn krant dook.
De priester, nadenkend over wat hij gezegd had en een beetje nieuwsgierig:
"Neem me niet kwalijk maar hoe lang heb je al artritis?"
"Ik ? Ik heb geen artritis, eerwaarde, maar ik heb net in de krant gelezen dat de paus dat heeft.


-------------------------------------------------------------------------------------







Een jager komt thuis en vindt zijn vrouw in bed met één van zijn vrienden. Hij neemt zijn wapen en schiet de man dood !
Zijn vrouw erbolgen :
"Als je zo verder gaat, raak je al je vrienden kwijt......"


-----------------------------------------------------------------------------------



Een vrouw zegt tegen haar man dat ze snel wil afvallen.
De man zegt: "Dan moet je je inschrijven voor de Missverkiezingen."
Zegt de vrouw: "Waar slaat dat nou weer op?!"
"Nou," zegt de man, "dan val je als eerste  af."


----------------------------------------------------------------



D'r  zit een man aan de bar.
Komt er een bloedmooie meid naast hem zitten.
Zegt die  man: "Jij lijkt sprekend op mijn tweede vrouw!"
"Hoe vaak bent u dan getrouwd?" vraagt de jongedame.
Antwoordt de man: "Eén keer!"



-------------------------------------------------------------------



Een Hollander staat de verf van de kozijnen te krabben.
Vraagt de buurman: "Zo ga je je huis schilderen?"
De Hollander: "Nee, ik ga verhuizen!"



--------------------------------------------------------------------



Komt een stewardes bij de dokter. "Dokter ik heb zo'n pijn, ik denk dat ik wat heb aan mijn nieren."
"Kleedt u zich maar even uit." zegt de dokter en hij onderzoekt haar.
Zegt de dokter: "Wat die nieren betreft, kan ik u het volgende mededelen: Het is niet uw linker nier. Het is niet uw rechter nier. Maar het is een souvenir van een maand of vier..
en misschien wel van een vliegenier."



---------------------------------------------------------------------



Een man is rond 1 uur in de nacht aangehouden door de politie.
"Zo zo, meneertje. Waar gaat u naartoe?"
De man antwoordt: "Ik ga naar een lezing over alcoholmisbruik en de effecten ervan op het relationele vlak."
De agent: "Zo zo. En wie gaat deze lezing op dit moment van de nacht dan wel geven?"

Antwoordt de man: "Mijn vrouw!"



-----------------------------------------------------------------------



Ik wil graag even over uw dochter praten."
zegt de nieuwe schoonzoon tegen zijn schoonvader.
"Ik ben nu al een maand met haar getrouwd,
maar we doen het bijna nooit.
Ze lijkt wel een non!"
"Wacht even..." zegt de schoonvader,
"... dan roep ik even Moeder Overste erbij!"



--------------------------------------------------------------------------
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Life is like a penis. Simpel, soft, straight, relaxed and hanging freely.... Then women make it hard!

  :yes6rs: :mrgreen:

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

 :lol:  , die laatste ook, waarom begin je met zoiets 3m voor de schutting  ?    :-X
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Een Vlaming ging op een dag vissen in Wallonië en ving drie karpers.

Toen hij naar huis reed werd hij tegengehouden door een Waalse opzichter die het niet zo op Vlamingen begrepen had.

Hij moest zijn visvergunning tonen en de visser haalde een geldige Waalse vergunning boven.

De wachter pakte dan één van de karpers, rook aan het achterste en zei:

'Dit is geen Waalse vis, dit is een Noorse vis ! Heb jij hiervoor een vergunning ?'

De Vlaming haalde een Noorse vergunning boven. De wachter keurde ze en greep een andere vis.

Weer rook hij aan het achterste. Dit is geen Waalse vis, dit is een Nederlandse vis !

Heb jij een Nederlandse vergunning?' De Vlaming ging in zijn zakken en toonde een Nederlands papier.

De wachter nam (natuurlijk ook) de derde vis ...en rook aan het achterste.  Dit is een Duitse vis, heb jij hiervoor een vergunning ?'

En weer ging de jager in zijn zakken en toonde een Duitse vergunning.

De wildwachter raakte nu enorm gefrustreerd en schreeuwde naar de Vlaming : 'Waar ben jij, godverdorie, toch wel van afkomstig ?'


De Vlaming draait zich om, laat zijn broek zakken, bukt voorover en zegt :  Ruik jij het maar, jij bent de expert.'
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits



Een Moslim moet geopereerd worden en wordt op een brancard de OK binnen gereden.




Een arts verschijnt met een heel groot mes in zijn handen.



"Dokter'' piept de patiënt, "ik ben nog niet verdoofd, heb nog geen narcose.








"Klopt", zegt de dokter, "maar ik opereer vandaag volgens de HALAL methode".
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

 Geweldig. zeker als je bedenkt dat het ding waarschijnlijk wel gepast had als hij heb van binnenuit geplaatst had ( achterbank afklappen )   :banghead4rv:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 29 december, 2011, 10:19:17
Geweldig. zeker als je bedenkt dat het ding waarschijnlijk wel gepast had als hij heb van binnenuit geplaatst had ( achterbank afklappen )   :banghead4rv:

Ik weet niet of dat kan, het is een cabrio.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

achterbank afklappen kan wel bij een golf 3/4 cabrio, maar ook als ie niet paste, dan pas je toch niet de auto aan met een hamer :banghead4rv:?
desnoods pas je toch die sub-woofer aan, toch?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away