Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Die vent kun je een plezier doen met een "toiletracer" in plaats van een "caferacer".  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Zoiets ja.  :mrgreen:

Valt me op dat er heel veel "dikke mistwolken" tussen zitten, BMW met minder schone motor ? (Blijvende Mist Wolk)  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Onderwerp: Piloot ziek





Tijdens een vlucht in een tweezitter wordt de piloot onwel.
De passagier is in paniek en probeert zenuwachtig de radio:
" May day, May day !! De piloot is buiten bewustzijn !
Ik krijg hem niet wakker !... en ik kan niet vliegen ! May day "

Ze hoort een rustige stem die zegt:
" Hier de controletoren. Ik ontvang U luid en duidelijk en zal U hier door praten.
Ik heb heel wat ervaring in dit soort zaken, blijf gewoon kalm en alles komt in orde.
Geef me uw hoogte en positie a.u.b. "

Vlug zegt ze in de micro: " Ik ben 1m70, blond en zit in de stoel vooraan rechts. "



Lange stilte...








" OK " zegt de stem uit de toren traag.
" Herhaal dan nu na mij: Onze Vader, die in de hemel zijt....."






( Sorry aan alle blondjes )
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Hoi Frits.
Kun je die onthouden tot op de nieuwjaarsborrel ?
mijn vrouw is gek op dat soort mopjes.
Vertel het voor alle zekerheid wel pas nadat je gegeten hebt ha ha
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Je mag die ook rustig zelf vertellen.  :yes6rs:

De nieuwjaarsborrel moeten we nog kijken of we er ook bij zijn.   :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

In het museum.


Een man en zijn vrouw lopen door het museum.
Zegt de vrouw : "Marinus, zo'n lelijk schilderij heb ik nog nooit gezien ! "
Zegt de man : "Schatje, zet je bril op en ga voor die spiegel weg !!! "
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Heeft niets met motorrijden te maken, maar toch wel leuk.

http://www.wimp.com/roadblockprank/
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Weer ff uit de kast gehaald voor Sinterklaas  :rofl: :schater:

Sinterklaas is ne vetzak
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Mischien is deze hier al eens gepasserd, maar hij blijft leuk:

Nen Antwaarpse kwaffeur is fier op zijne papegaai en zet em in de zomer op een statief voor z'n zaak...

Maar iedere keer als Julieke, een meiske van 20 jaar, voorbij komt, roept de papegaai: " Daar sé, ... een hoer ! "

Na een tijdje begint ze da beu te worden en gaat ze zich beklagen bij de kwaffeur.

De kwaffeur begrijpt haar en beslist de papegaai te straffen door hem helemaal zwart te schi...lderen. ...

"Volla" zegt hij, "Na ziederoit gelak ne mottige krooi en da bleft zolank ache nie braaf zé.". (="Nu zie je eruit als een lelijke **** en dat blijft zolang je niet braaf bent.")

Als Julie de volgende dag passeert, zwijgt de papegaai in alle talen...

Natuurlijk is ze verwonderd over die verandering en ze zegt tegen de papegaai: "Awél groeite smoel, naa édde veul minder klap hé?' ("Nu heb je wel wat minder praat hé!?")

Waarop de papegaai antwoordt: "Assek maaine smoking aonheb,... dan klap ik ni mé hoeren !" (= "Als ik mijn smoking aan heb praat ik niet met hoeren!")
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Joker

Een man zit aan de bar en leest het volgende bord met aanbiedingen.

- Bier : 2 euro
- Sandwich met kip : 4 euro
- Masturberen : 15 euro

De man twijfelt een beetje over dit aanbod.
De dienster achter de bar bekijkend, super aantrekkelijk met zwarte haren, vraagt hij haar:

"Heu, die masturbatie, doe jij die ook?"

Met een hete blik en een zwoele lage stem antwoordt zij: "Jazeker, mooie jongen..."

"Goed", zegt hij dan, "wil je dan a.u.b. je handen goed wassen want ik wil graag een sandwich met kip."
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.