Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

had je die nou gegoogled op Aprilia of op SpermaBank :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

hahaha, die is grappig. Ik heb ook regelmatig voetgangers laten springen met een paar goed getimede knallen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Stelletje sadisten.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Thomas Student

Die met die dronken man had ik al eens gezien, maar ik lig toch elke keer weer dubbel als ik het filmpje zie  :)

QuattroFrits

Nu nog de reden waarom ze hem uit zijn auto haalden, hij deed naar mijn mening helemaal niets verkeerd.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

 Ik snap het ook niet Frits. Ladderzat in je auto op een invalide parkeerplaats slapen. mag dat ook al niet meer ?  :schater:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.


Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

m@rtijn

het schandaal breidt zich uit!! :mrgreen:
off-line