Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 58 gasten bekijken dit topic.

PatSpinner

Citaat van: "Dwars"Wil iedereen die niet tegen een grapje kan , zijn hand opsteken  :lol:  

:rofl:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Onze kat is verslaafd :?



:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Onze kat is verslaafd :?



:mrgreen:

Nicotinepleisters zal ook wel geen optie zijn  :?    :(  :(  :(

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "suzuki-girl"Onze kat is verslaafd :?



:mrgreen:

Haha, geweldig  :lol:

QuattroFrits

:D Koelkast op slot en de sigaretten ook maar veilig achter slot en grendel. :D

:rofl: Maar denk wel aan de afkickverschijnselen die poesjelief dan zal krijgen. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Lichaamstaal

1. Grote pupillen

Als haar oogpupillen vergoot zijn, betekent dat ze seksuele interesse toont. Dit kan ze niet faken, dus daar moet je als eerste op letten. Let echter wel op dat ze niet stoned is. Ze heeft dan wel grote pupillen, maar grote kans dat ze je niet eens ziet staan.

2. Een open lichaam

Heeft ze geen barrières voor haar lichaam? Dat is een goed teken. Heeft ze haar armen over elkaar? Vergeet het maar!

3. De gekruiste benen

Heeft ze haar benen gekruist met de tenen in jouw richting, dan is dat oké. Wijzen de andere richting, dan staat ze al klaar om weg te lopen.

4. Een schuin en vriendelijk gezicht

Houdt ze haar hoofd schuin terwijl ze met je praat, dan mag je in je handen knijpen. Let ook op de trekjes rond haar mond en haar ogen. Staan die strak dan voelt ze zich niet op haar gemak.

5. Met haar spelen

Heeft ze lang haar waar ze haar hand als een kam doorheen haalt, dan is ze zich voor jou aan het 'opmaken'. Heeft ze kort haar dan kan het zijn dat ze over haar haar strijkt om het in model te houden. Of ze is aan het krabben, in dat geval worden je kansen minder.

6. Zelfstelling

Als ze met je aan het praten is en ze zit met haar handen aan haar lichaam, dan zit je op de goede weg. Is ze echter aan het krabben dan toont ze vormen van irritatie.

7. Niet bewegende voeten

De voet is het meest eerlijke onderdeel van het lichaam, het gezicht het meest bedrieglijke. Is haar voet continue in beweging dan wil ze binnen de kortste keren weg.

8. Houding kopie

Kopieert ze als het ware jouw houding dan betekent dit dat ze je leuk vindt. Let wel op dat het niet overdreven gebeurt. In dat geval zit ze je gewoon in de maling te nemen.

9. Hand in haar gezicht

Zit ze met haar handen veelvuldig aan haar gezicht, dan kan je het naar alle waarschijnlijkheid wel vergeten.

10. Geboren onderdrukking

Zit ze de hele tijd op haar handen en maakt ze een stijve indruk? Bespaar je verdere moeite. Gebaart ze voluit en zit ze ook haar lippen te bevochtigen? Dan is het tijd om af te rekenen!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Een blinde man gaat per ongeluk een vrouwenbar binnen.
Hij vindt zijn weg tot de toog, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken.
Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap, "Hey, wil jij een blondjesmop horen?"
De hele bar wordt in één klap muisstil.
Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de toog, "Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
Een - De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee - De portier is een blonde vrouw.
Drie - Ik ben een 1,90m grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte gordel in karate.
Vier - De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf - De vrouw aan uw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wil u die mop nog altijd vertellen ?
"De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt, "Nee, niet als ik de mop vijf keer moet gaan uitleggen."  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte





Belgische politie-agenten zelf werden ondervraagd over de betekenis van hun logo.


2% zag een vlam, symbool van kracht en uitdaging

2% zag een hand, symbool van hulpvaardigheid en dienstverlening  

96% zag een flessenopener :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Als je toch ooit door de politie word aangehouwe moet je dit niet
zeggen....


"Ik kan mijn rijbewijs niet pakken. Kunt u mijn glas bier even vasthouden?"

"Nou, u hebt toch wel minstens 190 km/u moeten rijden om me bij te kunnen houden."

"Sorry, ik had niet in de gaten dat mijn radardetector niet aanstond."

"Ik was vroeger ook van plan om agent te worden, maar ik besloot toch om de hogeschool maar wél af te maken."

"U gaat de kofferbak toch niet controleren?"

"Is dat een 9mm? Dat is niets vergeleken met mijn .44 magnum!"

"Ik betaal wel uw salaris hoor!"

"Doe niet zo flauw, de vorige agent gaf me ook alleen maar een waarschuwing

:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

CiteerToen ik 10 was, hoopte ik dat ik op een dag gewoon een vriendinnetje
> zou hebben..
>>     Toen ik 15 was,had ik die ook, maar er was geen passie in de relatie,
>>     en dus besloot ik haar te dumpen, en op zoek te gaan naar een
>>     passioneel meisje met lust voor het leven...
>>
>>     Toen ik 20 was, had ik een uitermate passionele vriendin, maar ze was
>>     te emotioneel. Alles was een noodgeval, ze speelde constant de
>>     dramakoningin, huilde de ganse tijd en dreigde met zelfmoord. Ik ging
>>     dus op zoek naar een meisje dat stabiel was. (minder labiel dus)
>>
>>     Toen ik 25 was, vond ik een heel stabiele vrouw, maar ze was ronduit
>>     saai. Ze was helemaal voorspelbaar en kon nooit enthousiast zijn om
>>     iets. Het leven werd ronduit vervelend, en dus ging ik op zoek naar
>>     een vrouw met meer enthousiasme.
>>
>>     Toen ik 30 was, vond ik een opwindende vrouw, maar ik kon haar gewoon
>>     niet volgen. Ze haastte zich van het ene in het andere nooit wilde ze
>>     zich even settelen. Ze deed de meest bizarre dingen en flirtte met
>>     iedereen die ze tegenkwam. Ze maakte me even vaak ongelukkig als
>>     gelukkig. In het begin beleefde ik een geweldige tijd, maar
>>     uiteindelijk was ze te energetisch en zonder richting.
>>
>>     En dus besloot ik een vrouw te zoeken met ambitie...
>>     Toen ik 35 was,vond ik een intelligente,ambitieuze vrouw die met haar
>>     voeten stevig op de grond stond, en uiteindelijk zijn we getrouwd. Ze
>>     was echter zo ambitieus dat ze van mij scheidde en alles afpakte wat
>>ik
>>     had...
>>
>>     Ik ben nu iets over de 40 en ik ben gewoon op zoek naar een vrouw met dikke tieten

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Komt 'n man bij de motorzaak. "Wilt u mijn ketting en tandwielen even vervangen?"   :mrgreen:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.