Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon


B-Witch

:laughing49so:  Baby met afschroefbare handjes en voetjes....
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Een echtpaar is veertig jaar getrouwd. En de man is een beetje uitgekeken op z'n vrouw. Wat wil je? Veertig jaar huwelijk.
Dus, denkt z'n vrouw, weet je wat? Ik koop eens een duur luchtje om hem te verleiden.
's Avonds doet ze parfum op en gaat in bed liggen.
Haar man komt binnen, doet het licht uit, zegt welterusten en gaat slapen.
Verdomme, denkt de vrouw: mislukt. Dan doen we het anders: Ik koop een rood lingeriesetje.
's Avonds trekt de vrouw jarretelles en corseletje aan en gaat een beetje
onwennig, zwoel op bed liggen. Haar man komt binnen, doet het licht uit, zegt welterusten en gaat slapen.
Nou zet ik alles op alles, denkt de vrouw. Ik ga poedelnaakt op bed liggen.
's Avonds gaat de vrouw inderdaad poedelnaakt op bed liggen. Haar man komt binnen, wil het licht uitdoen, kijkt, kijkt nog eens...
Dan zegt 'ie lachend: "Ik weet niet wat je aan hebt, maar 't moet nodig gestreken worden!!!"
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "BoxerQ"

zo zag mn zusje er dus ook uit vroeger :shock:

B-Witch

of was jij dat???????????? :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"of was jij dat???????????? :twisted:

nee echt mn zusje, vraag maar na ;) ze kon een bhtje aan...

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"of was jij dat???????????? :twisted:


IK  :!: :mrgreen:




nee  :wink:

AngelInMe

Een kerel komt de supermarkt binnen en vraagt aan de caissière: "Waar vind ik de Tampax?"

"Derde gang links meneer," antwoordt de caissière.

Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa, met in zijn karretje 3kg watten en 2m koord!

Als de caissière eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze: "Ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw hebben wil meneer."

Die kerel antwoordt:
"Verleden week stuur ik mijn vrouw om een pakje sigarettenen ze komt thuis met tabak en vloetjes!! Laat zij ze nu ook zelf maar rollen!!!"

@Nippon

kenne we deze al  :oops:


B-Witch

Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken.
De taxichauffeur laat een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur.
Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen.
Het is even stil in de taxi.
Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken."
De passagier zegt dat hij niet had kunnen voorzien dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder.
Waarop de chauffeur zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer.
Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur.
Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

PatSpinner

Citaat van: "karz"Can you say fuck? (scarface korte versie)

http://www.youtube.com/watch?v=8TatJfI5-ls&eurl=

:rofl:  :laughing49so:
..Listen!...........It's getting closer.....Can you hear me?  8)

DeWitte

Heren, opgelet ! lees aandachtig :wink:

"Tamawa makele
Dole mamoja
Taboula
Tawowna tika
Tika...."






















































Bovenstaande is een oude Indiaanse spreuk




Deze spreuk dient om nooit geen errectie meer te krijgen !!


G'hebt hem toch niet gelezen hé
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away