Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Schmetzke

Fout fout en nog eens fout


The Dominator

Citaat van: "Schmetzke"Fout fout en nog eens fout


idd die reflectorkes aan de zijkant zien niet uit :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Joepie1958

Pocketbike uit Geleen


Yip Haagen is de trotse bezitter van een heuse mini-responder. Een mini-bike heeft hij gedemonteerd, geschuurd, gespoten in de ambulancekleuren en weer opgebouwd. Voorzien van de rood-blauwe striping, de tekst  'ambulance' en de Star of Life maken het tot een mooi geheel. En hij kan ook nog eens echt rijden! De toekomstige ambulanceverpleegkundige zoekt enkel nog de blauwe led-verlichting.
Mini 'first responder'  
"De mini-bike heb ik gekocht met voorbedachte rade. Ik maak met mijn buurman wel eens lol en dan zei hij wel eens voor de grap 'waarom spuit je je brommer niet geel, en bouw je een paar blauwe led'jes op je stuur'. Toen ik vervolgens ergens een mini-bike in de aanbieding zag staan, schoot gelijk het idee door mijn hoofd om van zo'n motortje een heuse 'first responder' te bouwen. Ik heb de minibike gekocht en ben gelijk ook gelijk verf gaan halen. Ik heb de kappen geschuurd en eerst 2 lagen blanke lak erop gedaan. Daarna 2 lagen fluorgeel. Ondertussen had ik ook al bij een winkel die belettering doet maken gevraagd voor reflecterende rode en blauwe plak folie. Alleen de reflecterende rode folie kon ik krijgen, blauwe reflecterende mocht hij wettelijk niet verkopen. Toen had ik er maar voor gekozen de folie niet reflecterend te pakken. Iedere streep, letter en cijfer heb ik zelf uitgetekend en uitgesneden. Om alles op de juiste maat uit te snijden en goed op te plakken was een behoorlijk karwei, maar ik ben zelf zeer tevreden over het resultaat. De twee reflecterende  en de twee kleine 'star of life' logo's heb ik op internet besteld. De reflecterende moest ik zelf nog uitknippen omdat ze op een vierkant reflecterend vak zaten. Met een perforator heb ik uit de restjes hiervan de reflecterende bolletjes geduwd die op beide zijkanten zitten. Tot slot heb ik nog een klein eerstehulp tasje het stuurtje bevestigd, een echte ALS-koffer is immers groter is dan het motortje zelf.  Om het compleet te maken heb ik er wat kleine EHBO spulletjes gestopt".
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

AngelInMe


QuattroFrits

Hip ding zo. :P
Als je het blauw wil laten reflecteren, moet je glasparel gebruiken.
Dit wordt ook gebruikt i.p.v. zand om te stralen.
:oops: Maar ik denk dat het daar nu wat te laat voor is. :oops:
Onthoudt het maar voor de volgende keer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Kijk heren daarom zitten er spiegels op je moto :rofl:




de dames onder ons wisten dat allang :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Ik wist het...wist het....wist het....altijd geweten!!

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

WhomBom

img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "WhomBom"whahaha, vet!  :twisted:
:stupid: geweldig

ga het vanaaf gelijk oefenen :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Als dat waar is, dan wordt ik waarschijnlijk 150.

crazy j

we doen nu al nix anders hoe oud word ik dan
:twisted:  :twisted:  :twisted:  :angel:  :rofl:
living the life the way it comes

B-Witch

Citaat van: "crazy j"we doen nu al nix anders hoe oud word ik dan
:twisted:  :twisted:  :twisted:  :angel:  :rofl:

jong geleerd is oud gedaan...toch :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Ik ga gelijk trainen :D
Speelt de maat nog een rol? :lol:

P.S. Ik heb verleden maand een cursus gevolgd om door middel van handoplegging de borstomvang te vergroten :shock:
Voor liefhebbers wil ik wel een demonstratie geven (als jullie voor de vrouwen zorgen) :angel:  :angel:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: "crazy j"we doen nu al nix anders hoe oud word ik dan
:twisted:  :twisted:  :twisted:  :angel:  :rofl:


:shock: Als jij nu al zo goed bezig bent, wordt je waarschijnlijk nog net onsterfelijk :wink:

Hou vol, je ziet het KIJKEN is gezond. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

jaja moet lukken eh maar n paar keer extra gaan zwemme
:twisted:  :twisted:
living the life the way it comes