Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: "crazy j"jaja moet lukken eh maar n paar keer extra gaan zwemme
:twisted:  :twisted:

Maar hou je handen bij je, het gaat alleen over kijken. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

AngelInMe

Hoe hou je mannen bezig... Met die gedachtes van jullie krijgen jullie al extra levensjaren ;) :rofl:

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"Hoe hou je mannen bezig... Met die gedachtes van jullie krijgen jullie al extra levensjaren ;) :rofl:

:P Dan is Crazy J echt onsterfelijk. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"Hoe hou je mannen bezig... Met die gedachtes van jullie krijgen jullie al extra levensjaren ;) :rofl:

hoe was ut ook alweer :? geloof dat de gemiddelde man 12x per uur aan sex denkt :shock: dat wij nog werk af krijgen uberhaubt :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Hoe hou je mannen bezig... Met die gedachtes van jullie krijgen jullie al extra levensjaren ;) :rofl:

hoe was ut ook alweer :? geloof dat de gemiddelde man 12x per uur aan sex denkt :shock: dat wij nog werk af krijgen uberhaubt :rofl:

was dat niet per minuut? zoek ff op zou ik zeggen ;)

crazy j

living the life the way it comes

DeWitte

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "AngelInMe"Hoe hou je mannen bezig... Met die gedachtes van jullie krijgen jullie al extra levensjaren ;) :rofl:

hoe was ut ook alweer :? geloof dat de gemiddelde man 12x per uur aan sex denkt :shock: dat wij nog werk af krijgen uberhaubt :rofl:

was dat niet per minuut? zoek ff op zou ik zeggen ;)

als ik er vanuit ga dat ik een doodgewone normale gezonde man ben (ja ik vin um ook leuk :rofl: :rofl:) kan dat wel kloppen die 12 x uur :mrgreen:

gek he en als ik oppe moto zit heb ik nergens last  :? wanneer zou ie klaar zijn  :banghead4rv:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Hoe zit dat met vrouwen eigenlijk, is daar al onderzoek naar gedaan? :angel:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Hoe zit dat met vrouwen eigenlijk, is daar al onderzoek naar gedaan? :angel:

Zo'n onderzoek hangt af van de eerlijkheid en zelfkennis van het onderwerp. Het resultaat van zo'n onderzoek bij vrouwen kan dus meteen verworpen worden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Hoe zit dat met vrouwen eigenlijk, is daar al onderzoek naar gedaan? :angel:

Zo'n onderzoek hangt af van de eerlijkheid en zelfkennis van het onderwerp. Het resultaat van zo'n onderzoek bij vrouwen kan dus meteen verworpen worden.



tis maar goed de heren iig dat (kleine) stukje van zichzelf kennen, want is toch voor een aantal mannen het enige stukje van zichzelf waar ze mee denken....dus karz je hebt gelijk mannen beschikken over meer zelfkennis dan vrouwen :nana9oi:




oeps.........nu heb ik weer wat gezegd
:mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Hoe zit dat met vrouwen eigenlijk, is daar al onderzoek naar gedaan? :angel:

Zo'n onderzoek hangt af van de eerlijkheid en zelfkennis van het onderwerp. Het resultaat van zo'n onderzoek bij vrouwen kan dus meteen verworpen worden.



tis maar goed de heren iig dat (kleine) stukje van zichzelf kennen, want is toch voor een aantal mannen het enige stukje van zichzelf waar ze mee denken....dus karz je hebt gelijk mannen beschikken over meer zelfkennis dan vrouwen :nana9oi:




oeps.........nu heb ik weer wat gezegd
:mrgreen:

Fout, mannen gebruiken wel degelijk hun hersens om te denken , echter dat kleine stukje (wanneer aktief) overruled de aansturing van de hersens ;) .

Waarschijnlijk zijn op die manier ook vrouwen ooit aan stemrecht gekomen enzo. :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Manipuleren noemen we dat gewoon Karz...
En dat doen wij vrouwen al succesvol vanaf de oertijd. :twisted:



Zelfs met die redenen zijn toen blondjes ontstaan :wink:  :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.