Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"

Zie je, ligt allemaal aan jullie zelf.
De enige 'echte' taak die er ligt is de kinderen badderen en in bed duwen.
De eerste 2 is nutteloze flauwe kul die jullie jezelf afdwingen (tenminste de lage intverval die tussen deze taken ligt) , een afwasmachine kost geen drol, en als je niet met een computer kan omgaan moet je een typemachine en telraam kopen. :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Ik kan hier nu wel op ingaan, maar denk dat dat een discussie gaat worden waar we toch nooit uit zullen komen  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: "suzuki-girl"Ik kan hier nu wel op ingaan, maar denk dat dat een discussie gaat worden waar we toch nooit uit zullen komen  :wink:
:yes6rs:  zie signature :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "suzuki-girl"Ik kan hier nu wel op ingaan, maar denk dat dat een discussie gaat worden waar we toch nooit uit zullen komen  :wink:
:yes6rs:  zie signature :mrgreen:

Contra principia negantem disputari non potest, Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent.

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Bron NieuwNieuws.nl  :shock:  :?  :roll:

CiteerOperatie na seks met egelIn Servië heeft een man geprobeerd seks te hebben met een egel nadat een tovenares hem wijs had gemaakt dat seks met een egel de beste methode was om een erectie langer vol te houden. Medisch personeel heeft grote middelen moeten inzetten om de jongeheer van Zoran Nikolovic op te lappen. Dit meldt te Telegraaf vrijdag.


De man uit Belgrado heeft blind het advies van de tovenares opgevolgd, echter heeft de man er niet veel plezier aan overgehouden. Hij belandde met hevige pijn en een geslachtsorgaan vol met stekels op de spoeddienst. "het dier is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, onze patiënt was er veel erger aan toe. Toch zijn we er in geslaagd zijn penis zo goed als mogelijk klaar te stomen voor de dienst," aldus een woordvoerder van het ziekenhuis
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

een vrouw op een motor tijd te hard en wordt aangehouden door een politie agent.
die agent zegt:mevrouw ik kan u een boete geven,of ik laat u een raadsel oplossen.
dus de vrouw lost een raadsel op.
oke zegt dat agent:wat heeft een stuur en 4 wielen?
oohw een auto natuurlijk;antwoord de vrouw.
nee fout,je moet gelijk zeggen honda.mazda.bmw ofzo:antwoord de agent.
oke voor deze ene keer nog een raadsel.de agent zegt:wat heeft een stuur en 2 wielen??
..een motor zegt de vrouw.
Nee fout antwoord de agent.je moet gelijk zeggen yamaha.bmw.of honda.
dus de agent schrijft de boete voor de vrouw uit.
de vrouw zegt :ik heb er ook een voor u meneer.wie loopt er altijd in een korte rokje op de hoek van de straat?de agent antwoord:dat is makkelijk een hoer natuurlijk.
de vrouw zegt:nee fout,je moest gelijk zeggen je vrouw je moeder of je zus;)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Er is een man die heeft een dwerg gered. De dwergt:"Omdat je me hebt gered mag je een wens doen." De man zegt:"Ik zou wel is een dag onnozel willen zijn." "Oke."zegt de dwerg, Hij knipt in zijn vingers en de man is een hele dag onnozel. Na die dag gaat de man weer terug naar die dwerg en zegt:"Dat onnozel zijn is me zo goed bevallen ik wil eigenlijk wel mijn hele leven onnozel zijn." De dwerg zegt:"Normaal doe ik die niet maar voor deze ene keer,de dwerg knipt weer in zijn vingers. "Maar er is alleen wel een ding,"zegt de dwerg,"je moet wel eens in de maand inlegkruisjes kopen."
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away