Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

:roll:  :rofl:

Laatst kwam ik in een speciale religieuze boekenwinkel. Ik zag daar een "Toeter als je van Jezus houdt!" sticker. Ik kocht die sticker en plakte hem op de bumper van mijn auto. Ik ben echt heel blij dat ik dat heb gedaan want dit gebeurde er toen.

Ik stopte voor het rode verkeerslicht van een druk kruispunt, raakte verloren in gedachten over Jezus.
[ondertussen: stoplicht sprong op groen]
Die sticker werkte echt! Er waren heel veel mensen die van Jezus houden. De man achter mij begon als een gek te toeteren. Hij moest wel heel veel van Jezus houden, want hij leunde uit het raam en schreeuwde zo hard als hij kon: "Jezus Christus!" Het leek wel een voetbalwedstrijd met hem schreeuwend: "Ga, Jezus Christus, Ga!"  Andere mensen begonnen ook al te claxonneren, dus ik leunde uit het raam, lachte en zwaaide naar die lieve mensen.

Volgens mij was er ook een man uit Hawaï want ik hoorde hem schreeuwen over een zonnig strand en ik zag hem zwaaien op een grappige manier, met alleen zijn middelvinger in de lucht.

Ik had laatst gevraagd aan mijn kinderen wat dat betekende. Ze keken me grappig aan, lachten een beetje en zeiden dat het een Hawaïaanse manier is om iemand succes te wensen. Dus ik leunde uit het raam en wenste hem ook succes.

Sommige mensen waren zo blij dat ze uit de auto gingen en naar me toe kwamen. Ik wed dat ze gezamenlijk bij mij wilden bidden, maar toen had ik door dat het licht op groen stond, dus gaf ik gas. Dat was maar goed ook want ik was de enige auto die door het verkeerslicht kwam. Ik keek over mijn schouder en zag ze daar staan.

Ik leunde nog een keer uit het raam en glimlachte breed terwijl ik ze op de Hawaïaanse manier succes wenste.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Dwars"http://www.prankspace.com/funny/boobflash.swf  :lol:

:twisted: Bijna mijn evenbeeld. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Nijntje in het vliegtuig   :rofl:


Blieve lache...8)

Schmetzke

Kijk voor je, domme nijn  :)}

Joepie1958

Zie..... de favoriet van Schmetzke :rofl: (en deze nu nog 50 keer)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Schmetzke

Citaat van: "Joepie1958"Zie..... de favoriet van Schmetzke :rofl: (en deze nu nog 50 keer)

:)}

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon


QuattroFrits

Citaat van: "BoxerQ"  :lol:

:shock: Een opblaasbaby, stopje eruit loopt ze leeg. :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

The Dominator

-You're asleep, but others worry that you're dead.
-You can live without sex, but not without glasses.
-Your back goes out more than you do.
-You quit trying to hold your stomach in, no matter who walks in the room.
-You buy a compass for the dash of your car.
-You are proud of your lawn mower.
-Your best friend is dating someone half their age... and isn't breaking any laws.
-Your arms are almost too short to read the newspaper.
-You sing along with the music in the lift.
-You would rather go to work than stay home sick.
-You constantly talk about the price of petrol.
-You enjoy hearing about other people's operations.
-You consider coffee one of the most important things in life.
-You make an appointment to see the dentist.
-You no longer think of speed limits as a challenge.
-Neighbours borrow your tools.
-People call at 9 p.m. and ask, "Did I wake you?"
-You have dreams about prunes.
-You answer a question with "because I said so!"
-The end of your tie doesn't come anywhere near the top of your trousers.
-You take a metal detector to the beach.
-You wear black socks with sandals.
-You know what the word "equity" means.
-You can't remember the last time you laid on the floor to watch TV.
-Your ears are hairier than your head.
-You talk about "good grass" and you're referring to someone's lawn.
-You get into a heated argument about pension plans.
-You go bowling without drinking.
-You have a party and the neighbours don't even realize it.
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl