Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Opa is ruim de 80 voorbij en gaat voor de jaarlijkse controle naar de huisarts.
Dokter : "En, hoe gaat het tegenwoordig ?"
Opa : "Prachtig, meneer den dokteur, ik heb de liefde van mijn leven gevonden, een knappe jongedame van 18, ik ben in de fleur van mijn leven en kijk, we komen just te weten dat ze in verwachting is ! !!"
Dokter : "Wel, laat me u een waar gebeurd verhaal vertellen. Een patiënt van mij gaat ieder jaar op berenjacht. Hij is echter niet meer van de jongste en in zijn verstrooidheid vertrekt hij met zijn paraplu in plaats van zijn jachtgeweer. Op een gegeven moment staat hij oog in oog met een beer, hij richt zijn paraplu en probeert te schieten. Weet ge wat er toen gebeurde ?"
Opa : "Neen !"
Dokter : "De beer viel voor zijn neus dood."
Opa : "Dat kan niet ! Iemand anders moet geschoten hebben !"
Dokter : "Wel, om nu op uw geval terug te komen ." :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gummi-Kuh

Turks Volksliedje....geluid hard zetten.... :lol:

http://www.casblokker.nl/het_dorp/
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Steefke™

Citaat van: "Gummi-Kuh"Turks Volksliedje....geluid hard zetten.... :lol:

http://www.casblokker.nl/het_dorp/

dat ishe Ali Osram van http://www.aliosram.nu/
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Er loopt een jongetje met een hond aan de lijn.
De lijn is wel drie meter lang.
Komt er een politieagent langs, die vraagt waarom die lijn zo lang is.
De jongen zegt: "Die hond die stinkt zo." "Nogal wiedes," zegt de agent:
"Die hond is loops." "O," zegt de jongen, "ken jij 'm dan niet dekken? Ik
heb altijd al een politiehond willen hebben."  :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Probeer ik Saddam te bellen om hem een gelukkig uiteide te wensen....
wat denk je.. :shock:


OPGEHANGEN... :lol:  :!:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

een boer en boerin zitten aan tafel

opeens neemt de boer de boerin haar linker borst vast en zegt:
als die nu eens 1000 liter gaf konden we 1 koe verkopen

een beetje later grijpt hij naar haar rechter borst en zegt:
als die nu ook eens 1000 liter gaf konden we nog een koe verkopen

na het eten staan ze aan de afwas
opeens grijpt de boerin de boer in zijn kruis en zegt:
als die nu eens langer dan 10min zou blijven staan hadden we geen knecht nodig :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"een boer en boerin zitten aan tafel

opeens neemt de boer de boerin haar linker borst vast en zegt:
als die nu eens 1000 liter gaf konden we 1 koe verkopen

een beetje later grijpt hij naar haar rechter borst en zegt:
als die nu ook eens 1000 liter gaf konden we nog een koe verkopen

na het eten staan ze aan de afwas
opeens grijpt de boerin de boer in zijn kruis en zegt:
als die nu eens langer dan 10min zou blijven staan hadden we geen knecht nodig :lol:

:)}

d'r Blieje

D'r Harie ligt in bed en wordt midden in de nacht wakker door een  kloppend gevoel in zijn kruis. Hij tilt de dekens op en ziet dat hij een enorme en keiharde genotsknuppel heeft.
Hij schudt zijn vrouw Ut Truutje meteen wakker en zegt: "Kiek es leve!... Zalle v'r effe de eiere sjtempele?"
Hierop antwoordt Truutje: "Jaank voet doe Eëzel doch 'ns effe normaal", draait zich om en slaapt weer verder. Harie blijft een minuut of 5 liggen en zijn burgerlijke standsknuppel wordt alleen maar harder en het kloppen wordt alleen maar erger! Zin om handkar te rijden heeft hij ook niet. Dus hij maakt Truutje weer wakker. "Sjatje, wat dunt v'r noen, junt v'r noch sjtempele of nit?" vraagt Harie getergd. Truutje antwoordt weer: "Loup noa de kloeëte maan, doe wits toch wie laat et is!" Harie zegt dat hij dan dat hij afleiding nodig heeft en dan maar een ei gaat bakken in de keuken. Meteen nadat hij dát gezegd heeft, opent Truutje toch haar spelonk en nodigt ze Harie uit om het dan maar effe vlug te doen terwijl ze zegt:
"Iech han vlotter mieng Musj reen jemaak es morge de janse Kuche......"
Blieve lache...8)

Schmetzke

Citaat van: "d'r Blieje"D'r Harie ligt in bed en wordt midden in de nacht wakker door een  kloppend gevoel in zijn kruis. Hij tilt de dekens op en ziet dat hij een enorme en keiharde genotsknuppel heeft.
Hij schudt zijn vrouw Ut Truutje meteen wakker en zegt: "Kiek es leve!... Zalle v'r effe de eiere sjtempele?"
Hierop antwoordt Truutje: "Jaank voet doe Eëzel doch 'ns effe normaal", draait zich om en slaapt weer verder. Harie blijft een minuut of 5 liggen en zijn burgerlijke standsknuppel wordt alleen maar harder en het kloppen wordt alleen maar erger! Zin om handkar te rijden heeft hij ook niet. Dus hij maakt Truutje weer wakker. "Sjatje, wat dunt v'r noen, junt v'r noch sjtempele of nit?" vraagt Harie getergd. Truutje antwoordt weer: "Loup noa de kloeëte maan, doe wits toch wie laat et is!" Harie zegt dat hij dan dat hij afleiding nodig heeft en dan maar een ei gaat bakken in de keuken. Meteen nadat hij dát gezegd heeft, opent Truutje toch haar spelonk en nodigt ze Harie uit om het dan maar effe vlug te doen terwijl ze zegt:
"Iech han vlotter mieng Musj reen jemaak es morge de janse Kuche......"

:rofl:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away