Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Toledo

En de laarzen laat hij buiten staan
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joepie1958

zo'n 1200 kun je niet buiten laten staan :D Je kunststof verkleurt, hij kan nat worden of misschien gaat hij wel roesten ( oh nee, dat doet ie sowieso) nee, lekker in de tent, dan kun je 'm 's nachts ook nog vertroetelen, en als hij omvalt kun je hem miisschien nog met je knieën opvangen, of als je andersom ligt kun je 'm misschien terugkoppen :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

met Toledo>> ut mooiste van het hele plaatje is dat die laarzen buiten staan :schater:

die zullen WEL waterdicht zijn :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Steefke™

Smells like rubber

SuzukiLimburg

Whahaha...het verhaal nam een andere wending dan gedacht. Ik wist trouwens niet dat je voor een wheelie te maken eerst heel vaak en hard aan de gashendel moest draaien.  :lol:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Gassie

das om de motor te laten wennen aan de wheelie  :roll:
Citaat van: SuzukiLimburg op 17 augustus, 2011, 15:16:57
Whahaha...het verhaal nam een andere wending dan gedacht. Ik wist trouwens niet dat je voor een wheelie te maken eerst heel vaak en hard aan de gashendel moest draaien.  :lol:
KTM SMT 2011

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 17 augustus, 2011, 15:16:57
Whahaha...het verhaal nam een andere wending dan gedacht. Ik wist trouwens niet dat je voor een wheelie te maken eerst heel vaak en hard aan de gashendel moest draaien.  :lol:

Ik ook niet bij mij gaat ie (als ie zich niet weer in een uitlaatklep verslikt heeft) vanzelf als ik hem open draai.  :mrgreen:
Smells like rubber

Busaberke


Priceless !! :schater:

Wel jammer dat het laatste stuk van de film ontbreekt, n.l. wanneer die man in de witte jurk dat ventje van z'n brommer af trekt en 'm alle hoeken van het oerwoud laat zien...  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

CiteerEen vrouw heeft haar echtgenoot betrapt op overspel. Niet met de buurvrouw of haar beste vriendin maar met de geit des huizes. De vrouw ging af op het gemekker en trof haar man copulerend aan met het beestje.

De Zuid-Afrikaan van 41 deed zijn ding in Madidi Village waar het gezin woont. Zijn vrouw kwam net thuis met haar zoon toen ze het gemekker van de geit hoorde. Na de betrapping ging Zacharia Tivan lustig door met de bestialiteit. Zijn vrouw belde de politie waarop hij in de boeien geslagen werd. Tivane mag op 21 oktober uitleggen aan de rechter.

Bron AD
:schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.