Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Mijn vrouw wordt kwaad om niets.  :evil:

Enkele dagen geleden vroeg ik mijn vrouw waar we heen zouden gaan voor onze huwelijksverjaardag.
"Ergens waar ik al lang niet meer geweest ben" antwoorde ze.  :D
Ik stelde haar voor om dan naar de keuken te gaan.  :yes6rs:


Toen is de ruzie begonnen...........  :lol:

Vrouwen, om niets worden ze kwaad.  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Vorige week was ik in Café 't Hoekje in Valkenburg, komt er opeens een kerel binnen met een gigantische krokodil
Iedereen schrok zich natuurlijk kapot en de kastelein verzocht de man vriendelijk doch dringend te vertrekken met zijn 'huisdier'.

De man weigerde dit en zei: "Dit dier doet geen vlieg kwaad en ik kan het nog bewijzen ook."
De kastelein was nog niet onder de indruk, maar de man vervolgde:
"Om het te bewijzen zal ik zijn bek helemaal openen, mijn piemel in zijn bek leggen en hem dan hard op zijn hoofd slaan. En jullie zullen zien dat hij niets doet".
Zo gezegd, zo gedaan. De man opende de bek van de krokodil, legt zijn piemel in de bek, slaat hem hard boven op zijn hoofd en waarempel geeft de krokodil geen krimp.

De man was zelfs zo overtuigd dat zijn krokodil te vertrouwen was dat hij door de café riep:
"Is er nog iemand anders die dit zou durven?"
Een bejaarde vrouw van 85 stapt naar voren en zegt: "Ik zou dat ook wel durven, maar dan moet je me wel niet zo hard op mijn hoofd slaan!"
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

BMWhub

pak even de tijd en kijk hoe het verschil tussen het mannelijk brain en het vrouwelijke wordt uitgelegd.
heel herkenbaar  :twisted: :mrgreen:
A Tale of Two Brains
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

spiderman heeft ook een Harley, waarom zou ik er geen kunnen halen? :schater:

Spiderman Halloween Day.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Zeer leuk en goed gemaakt.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Oma komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen.
De verpleegsters wassen haar, geven haar een uitgebreid ontbijt en zetten haar
in de stoel voor het venster met zicht op de prachtige tuin.
Alles lijkt perfect tot Oma ineens lichtjes naar rechts begint over te hellen.
Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed
recht in haar zetel.

Alles lijkt zich terug te normaliseren tot Oma naar links begint over te hellen.
Weer snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te hijsen.

Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe Omaatje het maakt.
Is alles goed verlopen tot nu toe, zijn ze vriendelijk?
Het is hier nog niet zo slecht, zegt oma,
behalve dat je geen kans krijgt om een scheet te laten !
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Boren
Een vader begint tegen zijn zoon over Sinterklaas. Waarop zijn zoon antwoordt: "Ach, schei toch uit met je Sinterklaas. Ik heb alles gevonden in de kelder, het kostuum, de baard en die staf. Ik geloof allang niet meer in Sinterklaas. En," zegt hij, "nou we toch kerels onder elkaar zijn, met die ooievaar kan je ook wel inpakken."
Antwoordt zijn vader: "O ja, weet je dan hoe het wel gaat?"
"Ja," zegt hij, "kinderen worden geboren en ik zal net zo lang zoeken tot ik die boor ook gevonden heb."

PTT alias Sinterklaas
Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas, maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen. Moeder stelt voor om een brief aan Sinterklaas te schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen. Afijn zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan "Sinterklaas - Madrid - Spanje".
Bij de PTT komt deze brief binnen en iedereen slaat een ach en wee wat zielig en wat moeten we hier nu mee. Dus 1 PTT persoontje opent de brief en leest hardop voor:
"LIEVE SINTERKLAAS,
Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem, dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost maar 150 gulden. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen? Liefs,
Jongetje
<ADRES>
Afijn, de PTT afdeling post is zo ontroerd dat ze een inzamelingsaktie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 138 gulden op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jongetje opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets. Jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies 150 gulden is, zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen. Het jongetje schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet hem wederom op de post "Sinterklaas - Madrid - Spanje" De volgende dag komt ie bij de PTT aan en alle PTT'ers gaan helemaal uit hun dak.. "Jongens een brief van het jongetje". 1 persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor.
"LIEVE SINTERKLAAS,
Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u maar ik kwam 12 gulden tekort dus ik kan nog mijn fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 150 gulden heeft gestuurd, dus die 12 gulden zullen de KLOOTZAKKEN BIJ DE PTT WEL GEJAT HEBBEN!"

Goed nieuws en slecht nieuws
Elke dag als een Belg over de grens moet, komt hij dezelfde douanier tegen en die blijft hem steeds maar aanhouden voor een controle. De douanier zegt altijd tegen die Belg: "Je krijgt de groeten van Klaas."
Vraagt die Belg: "Welke Klaas?"
Zegt de douanier: "Sinterklaas."
En dat gaat zo een paar dagen door maar die Belg denkt: "Morgen ga ik hem terugpakken." De volgende dag zegt die Belg tegen de douanier: "Je krijgt de groeten van Gerrit."
Zegt die douanier: "Ja, dat wist ik al."
Vraagt die Belg: "Van wie wist je dat?"
Zegt de douanier: "Van Klaas."
Belg: "Welke Klaas?"
Zegt de douanier: "SINTERKLAAS!"

Een beetje haar
Marietje zit bij de Sint op schoot. De goedheiligman vraagt wat Marietje graag wil hebben. Marietje antwoordt dat ze graag een beetje haar tussen haar benen wil hebben. Sint: "Een beetje haar? Is een baard vol ook goed?"
Dezelfde naam
Op zaterdag 3 december is Sint Nicolaas in de Bijenkorf te Amsterdam aanwezig. Alle kinderen daar aanwezig mogen bij Sinterklaas op schoot zitten en hem het cadeau vragen dat ze op 5 december willen hebben. Na een lange rij wachtenden is een klein jongetje aan de beurt. Nadat hij heeft plaatsgenomen bij de Sint is het eerste wat het jongetje zegt: "Sint ik heb de zelfde naam als U."
"Zo", zegt Sint, "en wat wil Henk hebben op 5 december?"

Een kadootje voor Elsje
Sinterklaas wil graag van Elsje weten wat ze in haar schoentje wil. Elsje vraagt Sint om de pil. "Waarom de pil?" vraagt de Goedheiligman.
"Ik heb nu al zes poppen en ik wil er niet meer."

Wat is je naam?
In een winkelcentrum in Schiedam vraagt Sinterklaas aan een meisje hoe ze heet en krijgt alleen een boze blik. Sinterklaas herhaalt de vraag. Tenslotte antwoordt het meisje verontwaardigd: "Dat heb ik je vanmorgen in Rotterdam verteld en nu ben je het alweer vergeten!"

Van Sinterklaas gekregen
Een agent staat met zijn paard voor het stoplicht te wachten. Naast hem staat een klein jongetje op zijn fietsje. De agent kijkt naar beneden en zegt: "Mooi fietsje heb je daar, zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, meneer" zegt het ventje.
"Wil je dan de volgende keer aan Sinterklaas vragen of hij er een achterlicht op zet?"
Het jongentje kijkt naar het paard van de agent en zegt: "Mooi paard hoor, zeker van Sinterklaas gekregen?"
"Ja, mannetje," zegt de agent.
Het ventje kijkt naar boven en zegt: "Wil je dan volgend jaar aan Sinterklaas vragen of hij de lul eronder zet en niet erop?"

Cadeaus uitdelen
Sinterklaas en zwarte Piet lopen over de daken. Ze gaan door een schoorsteen naar beneden en komen in de huiskamer van een 70 jarige mevrouw terecht. Zwarte Piet vraagt aan Sinterklaas: "Wat zullen we deze mevrouw geven?"
Waarop Sinterklaas antwoordt: "Wel, we geven haar een lekkere warme wollen deken zodat zij deze koude barre winter wel weer doorkomt." Zo gezegd zo gedaan en het tweetal gaat weer terug via de schoorsteen om hun reis verder voort te zetten over de daken. Drie huizen verder gaan ze weer door de schoorsteen naar beneden en komen ze in een huiskamer terecht waar zich een vrouw van ongeveer 35 jaren bevindt die in een bikini voor de open haard zit. En weer vraagt zwarte Piet aan Sinterklaas wat ze deze mevrouw zullen schenken. Het antwoord van Sinterklaas luidt: "Wel, deze geven wij een badjas. Mocht de openhaard uitwaaien of raakt het hout op dan kan zij de badjas aantrekken en er weer warmpjes bij zitten". En weer ging het tweetal door de schoorsteen terug het dak op om de reis te vervolgen. Vijf huizen verder gaan ze weer door de schoorsteen naar beneden en komen in een huiskamer waar een meisje van 18 jaar zichzelf zit te verwennen met een vibrator. Ook deze keer vraagt zwarte Piet aan Sinterklaas wat hij aan deze jongedame wil geven. Waarop Sinterklaas antwoordt: "Als ik haar geef waar zij om vraagt, dan ben ik geen Sinterklaas meer........ Maar doe ik het niet dan kom ik nooit meer terug door de schoorsteen."

Lekkere dingen
Sinterklaas (die net in Nederland is aangekomen) zit op een grote stoel en voor hem zit een hele grote massa kinderen. De hulppiet zoekt een meisje uit dat bij Sinterklaas op schoot mag komen zitten. "Zo," zegt Sinterklaas, "wat is jouw naam, lief meisje?"
"Marieke," zegt de kleine puk.
"Ik weet wel wat jij lekker vindt," zegt de Sint met zijn wijsvinger op het neusje van Marieke tikkend. "Jij houdt van pepernoten," zegt de Sint weer.
En Marieke, die niet op haar mondje is gevallen, tikt met haar vingertje tegen de neus van Sinterklaas en zegt "Ik weet ook wat U lekker vindt."
"Wat dan?" vraagt Sinterklaas nieuwsgierig.
"U houdt van poesjes," zegt Marieke weer, "dat ruik ik aan uw vinger."

Oneliners over Sinterklaas
Wat zijn de vieste mensen van de wereld?
Sinterklaas, omdat hij schimmel tussen zijn benen heeft en Zwarte Piet, omdat hij zijn zak op zijn rug draagt.
Waarom kan de goede Sint geen kinderen krijgen?
Zijn zak hangt op zijn rug.
Waarom heeft Sinterklaas zo'n grote zak?
Omdat hij maar één keer per jaar komt.
Wat is Sinterklaas met een zaklantaarn?
Een schijn heilige.
Hoe heet de stoomboot van Sinterklaas?
De Taai Tanic.
Wat is de mooiste bloem op 5 december?
De HyaSINT.
Waarom komt Sinterklaas niet in een moskee?
Omdat er te veel schoenen staan!
Wie is de meest gehandicapte man ter wereld?
Sinterklaas! Hij heeft schimmel tussen zijn benen, zijn piet loopt naast hem en zijn zak hangt op zijn rug.
Waar komt Sinterklaas met een natte baard vandaan?
Uit de Befteling!
Wie is er ouder Sinterklaas of de Kerstman?
Sinterklaas, want die heeft schimmel tussen zijn benen.
Sinterklaas, de Kerstman, een dom blondje en een slim blondje lopen op straat. Ze zien 100 gulden liggen. Wie van hen raapt deze op?
Het domme blondje, de andere drie bestaan niet...
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

HD4ever

Een motorritje met de vriendin !!  :rofl:

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Joker

Je vraagt je af hoe ze het klaarspelen  :worship-cool: :laughing49so: :rofl: :rofl:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

al gehoord hoe de vrouw van Sinterklaas heet?

-zeurpiet-

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: DeWitte op 03 december, 2011, 10:16:01
al gehoord hoe de vrouw van Sinterklaas heet?

-zeurpiet-

:mrgreen:

Dus hij is uiteindelijk toch met haar getrouwd, ik wist dat ze wat met elkaar hadden.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.