Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Gassie

KTM SMT 2011

Joker

Citaat van: Gassie op 31 maart, 2012, 11:14:09
:worship-cool: :worship-cool: :schater: :schater: :schater:
heb me bijna bepist van het lachen
Citaat van: Joker op 31 maart, 2012, 10:54:17
:laughing49so: :rofl: :rofl:
Indrdaad, ik zit niet vaak hardop te laggen aan de pc. maar bij deze wel  :laughing49so: :laughing49so:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

zo kan het ook, je neemt een elektrieke scooter en verzint er zelf het geluid bij :schater:

Domino's Pizza Safe Sound - Menselijk motorgeluid voor elektrische scooter
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Haha je moet er maar een avond mee rijden.  :lol:
Wel goed idee!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Stom is niks,......... :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Janssens ging naar de dokter om de testresultaten van zijn vrouw op te halen.

Secretaresse: 'Sorry mijnheer, maar er is hier iets misgelopen en nu zitten we met een probleem. Toen we de stalen van uw vrouw naar het lab stuurden, werden ook de stalen van een andere vrouw met dezelfde naam naar het lab gestuurd. En nu weten we niet welke uitslag bij wie hoort. En eerlijk gezegd, Mr. Janssens, de ene uitslag is erg en de andere verschrikkelijk.

Mr. Janssens: 'Hoe bedoel je?'

Secretaresse: 'Wel, de ene vrouw heeft de ziekte van Alzheimer en de andere heeft aids. We weten alleen niet wie wat heeft.

Mr. Janssens: 'Maar dat is erg! Wat moet ik nu doen?'

Secretaresse: 'De dokter raadt u aan om uw vrouw in het midden van de stad af te zetten en als ze de weg naar huis terugvindt, niet meer te neuken!


Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Joker

 Ik dacht dat het aan mijn libido lag  :lol:
Maar ik ga nu mijn beemer verhuren aan heren met erectie problemen  :yes6rs:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

ja ik hoorde het vandaag op de radio :schater:

wat een stijve


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

rare piemels die yanks :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.