Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits


WAAR LIGT POLEN.


Een kleine jongen komt thuis van school al jankend.
"Wel", zegt zijn moeder (van nature blond)," wat scheelt er"?
"Ik heb een nul voor aardrijkskunde gekregen",  zegt hij, "ik wist niet waar Polen ligt".

"Verdorie",  zegt zijn moeder, "hoe kan dat nou, geef me even de kaart van Nederland".
Ze zoekt en zoekt maar vindt het niet en zegt: "Deze kaart is niet gedetailleerd genoeg,
geef me maar de kaart van Limburg".

Na lang zoeken zegt ze: "Dat is toch onmogelijk, ik vind het hier ook niet en toch kan het

niet ver weg zijn want onze werkster komt uit Polen en ze is altijd met de fiets".



Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

die Lei is jot wa, zou die ook brommerte reperere :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 15 december, 2012, 20:52:09
die Lei is jot wa, zou die ook brommerte reperere :worship-cool:

Voor jou wel.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Een truckchauffeur zit in een baancafé zijn middagmaal te nuttigen als er buiten een bende bikers stopt. Die mannen zetten hun motoren op een rij en gaan naar binnen. Ene ziet de chauffeur zitten en doet tekenen naar zijn kompanen. Ze wandelen naar de man zijn tafel en de struiste van die mannen pakt de trucker zijn glas en drinkt het leeg. De man reageert niet. Dan pakt een andere de man zijn biefstuk bijt er een stuk af en gooit de rest terug in het bord. Nog een andere neemt een handvol frieten en propt die in zijn mond. De trucker zegt niets staat recht en wandelt naar buiten. De bikers lachen hem eens flink uit en gaan naar den toog. De leader zegt tegen de waard: "ni echt ne vent hé" waarop de waard die naar buiten staat te kijken antwoord: "ni echt ne chauffeur ook ni, want hij is just over een tiental motos gereden".
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Busaberke

Jullie weten dat ik niet erg emotioneel ben, maar dit verhaal raakte me echter toch wel .....

Een echtpaar was Kerstboodschappen aan het doen op Kerstavond en de hele stad was vol met winkelende mensen die hun last minute inkopen aan het doen waren.

Lopend door het winkelcentrum en al kijkend naar de etalages blikte de vrouw ineens verwonderd opzij om te ontdekken
...
dat ze haar man nergens meer zag. Ze wist dat ze nog veel te doen hadden en werd erg kwaad.

Ze rommelde in haar handtas om haar mobieltje te zoeken. Toen ze die gevonden had belde ze haar man en vroeg hem
waar hij toch gebleven was.

Haar man antwoordde kalm: "Liefste, herinner jij je die juwelierszaak nog waar we 5 jaar geleden waren en waar je

helemaal verliefd werd op die diamanten halsketting die we toen helaas niet konden betalen. Maar ik vertelde je toen
ook dat ik hem eens op een dag voor je zou kopen".

De ogen van de vrouw vulden zich met tranen, ze begon zacht te huilen en terwijl ze een snik probeerde te onderdrukken
fluisterde ze: "Ja, die juwelierszaak herinnner ik me zeker nog".

"Ok, zei hij, ik zit in de kroeg ernaast !!!"
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

Een dokter zegt tegen een patiënt:
"Ik heb slecht nieuws en heel slecht nieuws."
Patiënt: "Nou, vertel me het slechte nieuws dan eerst maar."
Dokter: "Het laboratorium heeft me opgebeld en de resultaten van het onderzoek doorgegeven.
Ze zeiden dat u nog 24 uur te leven hebt."
Patiënt: "24 UUR! Dat is verschrikkelijk! WAT kan er nog ERGER zijn?
Wat is dan het hele slechte nieuws?"
Dokter: "Ik probeer u al vanaf gisteren te bereiken."
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Twee vissers zitten in een bootje op het meer.
Komt er ineens een windsurfer langs: ZOEFFF...

Het bootje schommelt, en de vissers mopperen wat.
Even later komt de surfer weer langs: ZOEFFF...
En wat later opnieuw: ZOEFFF...
"Nou heb ik er genoeg van!"
roept een van de vissers kwaad.
Als de surfer weer nadert, gooit hij een steen in zijn richting.

Die raakt de surfer aan zijn hoofd.
Hij tuimelt van zijn plank en verdwijnt onder water.
Een paar seconden verstrijken, maar de surfer komt niet boven.
Verward kijken de vissers elkaar aan.
Dan besluiten ze dat dit toch niet de bedoeling was, en ze roeien snel naar de plek waar de surfer gezonken is.
Een van de vissers duikt in het water.
Even later komt hij weer boven met een levenloos lichaam.
Ze hijsen het aan boord.
"Hij ademt niet meer", zegt de andere visser, "ik zal hem mond op mond-beademing moeten geven."
Zo gezegd, zo gedaan.
De visser neemt diep adem, en blaast de lucht in het koude lichaam.
"O man," roept hij vervolgens uit:
"DIE heeft een slechte adem!"
De andere visser bekijkt het lichaam nog eens goed en vraagt dan:
"Zeg eens, weet je zeker dat die surfer schaatsen droeg?"
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

m@rtijn

Geweldig filmpje... :worship-cool:Wanneer stopt ze nou...??
Misschien kunnen we haar vragen voor 19 januari??

A Most Wonderful Magic Trick the Hanky Panky at the Montreal Comedy Festival.MP4
off-line

Joepie1958

dat met die doekjes valt wel mee, alleen de laatste, dat doe ik haar niet na :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 29 december, 2012, 18:31:01
dat met die doekjes valt wel mee, alleen de laatste, dat doe ik haar niet na :-X

Heb jij daar beneden geen gaatje, arme kerel.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.