Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

 :-X :shock: :-X

CiteerEen man is met zijn penis klem komen te zitten in een opening van een etalagepop. Hij dacht dat hij een sekspop gekocht had... De man uit het Britse Doncaster had een schaar nodig om zichzelf te bevrijden, meldt The Sun. Het ongelukkige 'slachtoffer' eiste van de poppenfirma zijn geld terug maar dat werd hem beleefd geweigerd. Fabrikant Displaysense overweegt nu om een waarschuwing aan te brengen op hun poppen en hun website. "Ik ben sprakeloos", zegt Steve Whittle van de firma. "Onze etalagepoppen dienen enkel om kleren te showen. Nergens vermelden we dat de poppen ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden." "Blijkbaar was de pop te aantrekkelijk voor de man. Gelukkig moest er geen brandweer aan te pas komen en kon hij zichzelf bevrijden. Hij belde ons op om te klagen over de pop en vroeg zijn geld terug." "Het is de eerste keer dat we hiermee geconfronteerd worden. Ik hoop echt dat we niet verplicht worden om stickers aan te bregen op poppen om de mannen te waarschuwen", besluit Whittle. (telegraaf)

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber


@Nippon


Varaderos

Motorcycling is not a crime

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


d'r Blieje

Man kann nicht alles haben!

klik hier

Schade...
Blieve lache...8)

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Road Racing Tonnie

Citaat van: BoxerQ op 27 januari, 2008, 10:39:39
Oeps....



   :schater:




Dit is de bekende Duitser Otto Labitzke, met zijn BMW, hij stond aan de start in Hockenheim, maar helaas, was de race al over, voor hij een meter gereden had.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Yvil

Citaat van: Herr Tod op 27 januari, 2008, 15:46:15
"Ik ben gewoon stoer" :naughty: :schater:

Hahaha ik ook  :cool:

Geen echte Sjonnies hier???

DeWitte

mama ik ben nu 15 jaar, mag ik nu een Beha??

nee Karel

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

nope... ik ben ook al gewoon stoer.. iets minder vaak van me af slaan kan geen kwaad... :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

het verschil tussen een damesonderbroek van 50 jaar geleden en een damesonderbroek van nu?
met ene van toen kon je de hele motor poetsen met eentje van nu net alleen de spiegel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 29 januari, 2008, 18:13:46
met eentje van nu net alleen de spiegel :mrgreen:

Nou Hub, zo flink is jouw vrouw ook weer niet.  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.