Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

CafeCB360

flauw  :lol: :lol:  :mrgreen:

ReBel

Citaat van: limbofighter op 11 december, 2008, 23:00:36
:yes6rs:
Hazenlip
Een vrouw met een hazenlip (die daardoor de L niet uit kan spreken) is 25 jaar getrouwd en besluit een lekker etentje te maken voor als haar man thuiskomt.
Neuk, hè?

d'r Blieje

Blieve lache...8)

Road Racing Tonnie

he he, dat gras is ook weer gemaait, bij de buurvrouw. :oops:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

leuke buurvrouw, ruilen met die vadsige buuv van mij??


:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 13 december, 2008, 13:40:44
leuke buurvrouw, ruilen met die vadsige buuv van mij??


:mrgreen:

Helaas gaat mijn buurvrouw met haar gezin, 29 Dec verhuizen naar Amerika, haar man heeft daar een top baan aangeboden gekregen, bij de Fa Medtronic,s, alwaar ik de ICD van geimplanteerd heb gekregen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

een vogel, krokodil en een vis gaan op vakantie en vertellen aan elkar met wie ze gaan en waar naar toe.
De vis verteld als eerst: mn vader kan goed zwemmen mn moeder kan goed zwemmen en ik kan
goed zwemmen dus denk ik dat we een zwemreis maken. als tweede verteld de vogel:
mn vader kan goed vliegen mn moeder kan goed vliegen en ik kan goed vliegen dus denk ik dat we een vliegreis maken. Als laatste is de krokodil aan de beurt.
mn vader heeft een grote bek mn moeder heeft een grote bek en ik heb een grote bek dus denk ik dat we naar duitsland gaan
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

een man komt bij de hoeren, legt 300 euro neer en zegt tegen de madam achter de teek: doe mij je lelijkste hoer en een pan met aangebakken aardappelen. Waarop die hoerenmadam zegt, nou voor 300 euro krijgt u ons mooiste meisje en een 3 gangen menu.
Waarop de man zegt: hoeft niet: ik ben niet geil, ik heb heimwee :rofl: :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 23 december, 2008, 07:40:33
nieuwe GS?  :schater:



als het een vrouwtjes ezel (ezelin) is blijft ie iig zijn tieten houden.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Ik geloof dat ik dit model niet wil, volgens mij is die nog met kick-starter :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: Joepie1958 op 23 december, 2008, 19:01:06
Ik geloof dat ik dit model niet wil, volgens mij is die nog met kick-starter :mrgreen:

Die kick kun je krijgen als je hem eens flink aan de staart draait. :mrgreen:
Smells like rubber

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away