Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

Vanaf donderdag bij de Duitse Aldi:

40- teiliger Grillgutkoffer(Überlebensset)


Inhalt:


10 Steckwursteinsätze, unbegrenzt haltbar (10, 11, 12, 14, 15, 17, 19, 22, 24 mm)
1 heißverklebter Servelatsaitling, Herkunftsland unklar
4 pikante Rindswurstriemen (mit Phosphat)
1 Verlängerungswurst mit Kardangelenk
1 Sechskantblutwurst
1 echt schwäbischer Hirtenspeck 30 mm
1 Wursteinsatz, feurig scharf
1 bayerische Wasserpumpenwurst, geräuchert
3 Nürnberger Rostbratwürstchen mit Gleitgriff
2 x Hammerroder Bauernbrät im Saitling
1 Schweinebauchschwarte, geflämmt
3 Kochwurststifte 30, 40 und 45 mm
1 orig. ital. Eselskolben (luftgetrocknet)
1 Rügenwalder Teewurststumpen, genoppt
1 Heilbronner Sülzling, gesalzen und geschmiert
8 ungarische Salamischeibendreher


Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

Steefke™

#1609


Ziet er goed uit ze zijn alleen de knoflooksaus vergeten :mrgreen:
Smells like rubber

karz

het  verschil tussen Obama en Sarkozy




sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Uit den ouden doosch (wel waar gebeurd)

Toen we in 1990 het nieuwe huis van m'n schoonouders gingen bouwen hadden we als overbuurman een nogal nieuwsgierige electrien, die ook in het huis de electriek heeft aangelegd.
Toen we na de fundering de kelderwanden aan het optrekken waren had ik een mooie plank om de betonblokken de kelder in te laten glijden.
Buurman weet alles beter stond te kijken en zei tegen me dat het wel goed ging zoals ik dat met die plank gemaakt had.
Natuurlijk zei ik, ik heb die plank ook speciaal behandeld!  :lol:
Hier wilde hij natuurlijk meer van weten.
Ik heb hem toen uitgelegd dat ik het bovenste gedeelte van de plank behandeld had met motorolie zodat er niet te veel wrijving was, iets verder dan halverwege had ik remvloeistof gedaan zodat de snelheid niet te hoog opliep en op het laatste stukje zat nog kruipolie zodat de snelheid er dan helemaal uitging :mrgreen:
Buurman moest toen plotseling naar huis om koffie te gaan drinken :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Vandaag 21-4-2009 is mijn vrouw geslaagd voor haar theorie voor rijbewijs A, de eerste officiele stap is gezet :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: Joepie1958 op 21 april, 2009, 16:31:34
Vandaag 21-4-2009 is mijn vrouw geslaagd voor haar theorie voor rijbewijs A, de eerste officiele stap is gezet :worship-cool:

proficiat voor je vrouw.. :worship-cool:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Alvast van harte gefeliciteerd Oma.

Nu de praktijk nog, dus nog even volhouden en doorzetten.
En verder heel veel succes.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Citaat van: Joepie1958 op 21 april, 2009, 16:31:34
Vandaag 21-4-2009 is mijn vrouw geslaagd voor haar theorie voor rijbewijs A, de eerste officiele stap is gezet :worship-cool:
proficiat nu de rets nog inderdaad hoe gaat het verder met haar met rijden
KTM SMT 2011

De Sjeng

Zo zie ik het graag, opgeruimt staat netjes.liggen wat te zeuren op motoren, over snelheid,sidemounts,geluidsnormen. Maar dat deze mannen, rond fietsen zonder spatborden,verlichting,reflectoren, met 15 naast elkaar, 20 achterelkaar, je met 50km per uur van de sokken rijden, of net niet vooruitte branden,tevens volgwagen erachter, en dan ook nog boos zijn als je erlangs wil.
God Forgives, I Don't

SuzukiLimburg

Hahahaha, die neiging heb ik ook vaker en het heeft wel eens vaker niet veel gescheeld.
:worship-cool:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

d'r Blieje

Bij die amateurs zat toch minstens 1 goeje bij op vrijdag!
Blieve lache...8)