Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: d'r Blieje op 21 april, 2009, 19:23:16
Bij die amateurs zat toch minstens 1 goeje bij op vrijdag!

Hoezo, hield hij zich aan de regels ??
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Tell me a bout it.  :twisted:

Ik heb in Geulle ongeveer 100 meter van waar jaren de finish van het NK wielrennen op de weg was gewoond. Jaren werden we lastig gevallen met die shit. :banghead4rv: En dan de hele zomer door de geschreeuw van die m#ng#l#n  die zo nodig het parcours moesten rijden. :guns:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 22 april, 2009, 08:10:59
Tell me a bout it.  :twisted:

Ik heb in Geulle ongeveer 100 meter van waar jaren de finish van het NK wielrennen op de weg was gewoond. Jaren werden we lastig gevallen met die shit. :banghead4rv: En dan de hele zomer door de geschreeuw van die m#ng#l#n  die zo nodig het parcours moesten rijden. :guns:

Gewoon verbieden die onzin.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Citaat van: QuattroFrits op 21 april, 2009, 20:39:40
Citaat van: d'r Blieje op 21 april, 2009, 19:23:16
Bij die amateurs zat toch minstens 1 goeje bij op vrijdag!

Hoezo, hield hij zich aan de regels ??

Neu op vrijdag moest ik werken.. alle kloothommels zaten zaterdag op de weg  ;)
Blieve lache...8)

QuattroFrits

Een leuke site over blunders van de politie.
Kijk even onder het kopje "reportages".
Nog niet veel maar wel goed.
http://www.politieroermond.nl/
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Smells like rubber

@Nippon

Citaat van: Steefke™ op 01 mei, 2009, 14:15:08


hoezo heb jij een stuur nodig  :shock:


val je voorover  :mrgreen:

Toledo

Aan de voorkant heb je houvast genoeg , en anders bij de oren pakken
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Aves

Citaat van: d'r Blieje op 12 maart, 2009, 11:24:11
Liefe frenkie

Ik sjchreif je un brief om je te late weete dat ik je sjchrijf. Als je um niet krijg, zeg ut me dan ken ik um nog es sjtuure. Ik sjchrijf wel heel langzaam want ik weet tot je niet so snjel ken leeze.

Je vader heef jehoort dat de meeste onjevalle jebeure op rond 1 kilomeeter van de woning. Dus we hebbe dus besjlote om te verhuize en verdër weg te jaan woone.

Het is een jeweldije flet, ik sjweer ut je, ram met een illektrisjche spoelmasjiene en een illektriesje afzuigkap. Paa lig al weeke na de eete op et aanreg ik sjnap wel niet hoe of het werk.

Het weer is hier ram jot. Letste week heef het maar 2 maal jerejent. De eerste keer 3 daage aan een sjtuk en daarna 4 daage. Jot weer dus. Alleen is de zon een beetje nat.

Oopa Sjeng is trouwens bejraave. We hebbe zijn lijf jevonde bij het verhuize; hij zat versjtop in de linnekast van toen we de letste keer versjtoppertje hadde jesjpeelt. Nee nee dat was mer een wiets... hij had zichzelluf opjehange. De kindere vroege al of ze met em mochte sjpeele, maar ik zei, nee, hij blijf hange tot de woute koome. Toen de woute jewees waare zeie ze weer: mooge we nu met oopa sjpeele? ik zei weer: nee die kis blijf dich.

We hadde in het ouwe huis nog een ram kickse ontploffing. Allemaal jaas in de keuke. Paa en ik werde ram de boet uit jesjlingert wie een kattepult. Wat een beleefenis: het was jaare jeleede dat we nog es saame de boet uit jewees waare.

Jezus Trees, ik meen, je zus trees, die eene die met haar man jetrouwt is, heef een poet jebigt. We weete nog niet of het een jonge of een meisje is jeworde. Ik ken je dus nog niet vertelle of je tante of oom wort. Als het een meisje is zal je zus haar naar mij noemen. Wel beetje raar... tot je kind "mama" heet.

Je andere zus, Mia, is ook al 5 maande ram sjwanger. Je weet dat die altijd zo heet is wie een banaan. Ik had haar al een paar keer jetrappeert. Een echte sjlet ken t zijn dus heb ik haar jevraag of ze wel zeker ken zijn tot het kind van haar is.

laatste week heef je broer Juul, die eezel de ootodeur van zijn ooto dichtjesjmeete en zijn sjleutels op het kontakt laate zitte. Is dat votlook met de bus naar Sjeveemet moete rije om de reservesjleutel te haale om ons uit de ooto te laate. Zaate wij daar 1.5 uur te kijke wie een koelbus in die ooto.

Ik hoop tot jij et naar je zin heb in Brunsom en tot je toch noch wat ken eete met die ram duure prijse van jaas, waater en lich teejewoordig.

Wij moete ram uitlijke met jelt uitjeeve. Die uitkeering is jeene vetpot. Maar we koope vaker bij de Liedul. Daar hadde ze halve haantjes voor 1 euro. Ech billig! Ze waare wel al in et ei jesjtorve en ze sjmaakte naar joemmie.

Vanweeje tot we rustig aan moete doen met jelt is pap sjhag met vloeitjes jaan koope in plaats van klaare sijarette. Ik haal nu ook flos touw en watten. Ken ik mijn tampons ook zelluf rolle.

Je weet tot je vaader altijd in de kroeg hangt dus die verzuip ons duure jelt wel. het ergste is tot hij dan met een stjuk in de vaan thuis komt en bij ons dan boove de pot jaat hange voor Huub te roepe! Ken die dat ook in de kroeg doen? Sjeelt ons weer waater.

Maar ja. Ik had een sjieke jas voor je jekoch op de zjwarte markt. Een zjwarte! witte hadde ze niet? Logisjch ook. Maar er zaate ram zjwaare knoope op Dat werd me te duur voor op te sjtuure. Ik heb de knoope er dus maar afjehaald en ze in de zakke jestjooke. Je krijg 'm dus met de pos.

Tja Frenk, ik sjchei nu maar es uit met zeevere. Ons adres ken ik niet op de invullop van deze brief schjreive want ik ken het niet. Die sjtomme lui die hier eers woonde hebbe het huisnummer meejenoome om het op hun nieuwe huis op te hange.

De jroetjes en een knuffel MAmma

oh ja: ik wou ook wat jelt opsjtuure maar ik ei hat de invullop al dichjeplek.




whahahahhaha, meisterlijk! Num aan dat dit verzonne is? die gekke halve Dutsjers  :mrgreen:

HD4ever

"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away