Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 42 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

net op CNN, doodsoorzaak Michael Jackson is bekend: hij is gestikt in een melktandje

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2009, 21:36:49
net op CNN, doodsoorzaak Michael Jackson is bekend: hij is gestikt in een melktandje

:rofl:

  :laughing49so::schater: :schater:

De Sjeng

#1652
Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2009, 21:36:49
net op CNN, doodsoorzaak Michael Jackson is bekend: hij is gestikt in een melktandje

:rofl:
De teletubbie pyama die hij op het moment van overlijden aanhad, word nu al op ebay aangeboden. incl. urine vlekken.:rofl:

Dit was trouwens niet z´n eerste poging, had al eens geprobeerd zichzelf te verdrinken door mannekepis te p**pen. :yes6rs:
God Forgives, I Don't

QuattroFrits

Hij wordt niet meer gecremeerd, hij heeft te veel plastic in en aan zijn lijf.
Hij wordt  nu omgesmolten tot legoblokjes,
dan kunnen de kinderen eindelijk eens met hem spelen.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

van een vriend van me die voor Thomas Cook Reizen in Montenegro is (op zoek naar montenegerinetjes :mrgreen:) kreeg ik het volgende bericht binnen :rofl:

Citeerkustwacht Montenegro slaat groot alarm.
Vanmiddag zijn ter hoogte van Budva / Montenegro enkele uiterst zeldzame gleufdieren aangespoeld.
De politie en de kustwacht hopen ze vanavond bij hoogwater weer terug naar zee te krijgen.

Het alternatief is om de gleufdieren naar het aquarium in Budva te verplaatsen.
JS de verantwoordelijke van de grootste reisorganisatie ter plaatse Thomas Cook ,  laat weten het niet erg te vinden
indien de gleufdieren bij hem worden ondergebracht.

De verwachting is dat de gleufdieren veel extra bezoekers zullen aanlokken.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig


Joepie1958

Dat is nou toevallig, daar wilde ik de komende week eigenlijk op vakantie naartoe :D :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Citaat van: Joepie1958 op 04 juli, 2009, 22:10:33
Dat is nou toevallig, daar wilde ik de komende week eigenlijk op vakantie naartoe :D :D

ik wilde eigenlijk niet gaan dit jaar....maar ik denk dat ik maandag ga boeken :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Veelplasser voorziet het op politiebureau

AMSTERDAM - Een 45-jarige man uit Nijmegen had zondagavond wel heel hoge nood. Nadat hij rond 23.30 uur was aangehouden voor wildplassen voor de deur van het politiebureau, maakte hij voor alle zekerheid nog eens drie kwartier gebruik van het toilet op het bureau.

Kennelijk was zijn blaas daarna nog niet geleegd, want toen hij naar buiten liep, waterde hij meteen opnieuw in de prullenbak voor het bureau. Daarop werd hij weer aangehouden.

De man bleek behoorlijk dronken te zijn, meldt de politie maandag. Nadat hij zijn roes had uitgeslapen in een politiecel, werd hij met een proces-verbaal op zak naar huis gestuurd. Justitie beslist over zijn vervolging.

nu.nl

:rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 04 juli, 2009, 14:18:12
van een vriend van me die voor Thomas Cook Reizen in Montenegro is (op zoek naar montenegerinetjes :mrgreen:) kreeg ik het volgende bericht binnen :rofl:

Citeerkustwacht Montenegro slaat groot alarm.
Vanmiddag zijn ter hoogte van Budva / Montenegro enkele uiterst zeldzame gleufdieren aangespoeld.
De politie en de kustwacht hopen ze vanavond bij hoogwater weer terug naar zee te krijgen.

Het alternatief is om de gleufdieren naar het aquarium in Budva te verplaatsen.
JS de verantwoordelijke van de grootste reisorganisatie ter plaatse Thomas Cook ,  laat weten het niet erg te vinden
indien de gleufdieren bij hem worden ondergebracht.

De verwachting is dat de gleufdieren veel extra bezoekers zullen aanlokken.

deze foto's zijn vrij recent genomen  :yes6rs:

in de 80'er jaren zagen ze er anders uit  :roll:

:mrgreen:

the Stig

Citaat van: Dwars® op 06 juli, 2009, 17:45:19
Veelplasser voorziet het op politiebureau

AMSTERDAM - Een 45-jarige man uit Nijmegen had zondagavond wel heel hoge nood. Nadat hij rond 23.30 uur was aangehouden voor wildplassen voor de deur van het politiebureau, maakte hij voor alle zekerheid nog eens drie kwartier gebruik van het toilet op het bureau.

Kennelijk was zijn blaas daarna nog niet geleegd, want toen hij naar buiten liep, waterde hij meteen opnieuw in de prullenbak voor het bureau. Daarop werd hij weer aangehouden.

De man bleek behoorlijk dronken te zijn, meldt de politie maandag. Nadat hij zijn roes had uitgeslapen in een politiecel, werd hij met een proces-verbaal op zak naar huis gestuurd. Justitie beslist over zijn vervolging.

nu.nl

:rofl:

Ik las hem vanmiddag ook op stage........ heb me bescheurd  :schater:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

DeWitte

 
CiteerVrouw rijdt 45 jaar in zelfde auto
Een 90-jarige vrouw uit Florida hoef je niet te vertellen hoe je een auto moet onderhouden. Rachel Veitch heeft al bijna 1 miljoen kilometer op de teller staan van haar Mercury Comet Caliente ('Chariot') die ze in 1964 kocht.

"Als ik benzine koop, schrijf ik altijd op wat er op de teller staat, de datum en hoeveel het kostte", zegt Veitch. "Ik heb altijd overal goed voor gezorgd, behalve voor mijn echtgenoten", aldus de gepensioneerde verpleegster.

Met de auto versleet ze 3 huwelijken, 3 sets schokbrekers, 8 knaldempers en 17 accu's. En ze draagt een pistool voor het geval iemand haar auto wil jatten.

:lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away