Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 20 oktober, 2009, 14:41:23
:laughing49so: :schater:
Dat kon wel iemand van het forum zijn!  :lol:

Herken je jezelf ??  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Citaat van: QuattroFrits op 20 oktober, 2009, 16:42:19
Citaat van: Timeeh op 20 oktober, 2009, 14:41:23
:laughing49so: :schater:
Dat kon wel iemand van het forum zijn!  :lol:

Herken je jezelf ??  ;)

Mwah... na 10 jaar zou ik toch wel een vrouw prefereren. Maarja.... waar heb je langer plezier van?? :P

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

die geen toch geen ribben meer over die blackie :twisted:
KTM SMT 2011


the Stig

#1700
@ Timeeh dat kon wel eens 1 van die uit frankfurt zijn is zijn vrije tijd  :thatsgay:

Timeeh

Citaat van: the Stig op 22 oktober, 2009, 11:45:51
@ Timeeh dat kon wel eens 1 van die uit frankfurt zijn is zijn vrije tijd  :thatsgay:

Hahaha! Tjah... ik ken ze blijkbaar niet zo goed als dat jij doet! :D

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Citaat van: Timeeh op 22 oktober, 2009, 14:17:53
Citaat van: the Stig op 22 oktober, 2009, 11:45:51
@ Timeeh dat kon wel eens 1 van die uit frankfurt zijn is zijn vrije tijd  :thatsgay:

Hahaha! Tjah... ik ken ze blijkbaar niet zo goed als dat jij doet! :D

Ja zie ze iedere week en ze kunnen niet wachten tot ze me weer zien. Ik kan niet snel genoeg daar zijn  :mrgreen:


DeWitte

schandalig dit bericht, en imo zeker niet grappig: in 1940 moesten bepaalde rassen ook sterren dragen op hun jas. :-X :evil:

CiteerDe bewoners van Tienray hebben geluk dat er geen hesjes verplicht worden gesteld voor domme mensen. Ik vermoed dat ze in deze gemeente niet aan te slepen zouden zijn. Wat is het gesamenlijk IQ aldaar binnen dit 'durp' ?? Dat dit soort gedachten nog bestaan in deze tijd

volledig eens met de 1e reactie bij de limburger!!!!!
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

#1706
er staat ook ergens een reactie dat ze beter fluoriserende sterren hadden kunnen maken...
Het is ook zo dat het bericht een beetje verkeerd is geschreven. Het id zelf is idd absurd

d'r Blieje

Ik ben het met jullie eerste reactie eens: het is van de zotte! Ik simpatiseer zelfs al, want ik draag s'avonds ook een hesje :mrgreen: (op de motor dan wel)

Maar hoe los je zo'n probleem dan "on-racistisch" op? Of is het geen probleem dat mensen uit een AOC s'avonds een gevaar zijn op de weg, voornamelijk door het ontbreken van inzicht in de verkeersregels? Verplichte verkeersles voor dezelfde groep klinkt minder erg, maar is in principe hetzelfde...

En wat wordt jullie reactie wanneer dezelfde hesjes voor motorrijders verplicht worden gesteld? Dan wordt er geen link gelegd met 40-45 of racisme :dunno:
Blieve lache...8)

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Twee mannen hebben besloten om hun vrouw eens alleen te laten stappen. De twee vrouwen gaan naar een kroeg, drinken een biertje en hebben een hoop lol.

Tegen 03.00 uur besluiten ze naar huis te gaan. Eenmaal buiten, moeten ze beiden nodig plassen, maar hebben geen zin die drukke kroeg weer in te gaan.
Ze komen langs een kerkhof en gaan daar even stiekem een plas doen....

Maar ja, vrouweneigenschap: Geen toiletpapier!

Die ene besluit met haar onderbroek af te vegen en gooit deze daarna in de struiken.
De tweede pakt een grafkrans, veegt zich af en legt netjes de krans terug.

De dag erna komen de twee mannen elkaar tegen. Zegt die ene: "Nou, dat was een mooie boel, maar nooit weer dus hè! Mijn vrouw komt zonder onderbroek thuis!"

"Nou," zegt die ander, "mijn vrouw had een kaartje tussen haar benen met de tekst:

Bedankt, je was geweldig, namens de jongens van de brandweer...."
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away