Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 54 gasten bekijken dit topic.

Timeeh


the Stig

Dacht ik op een mooie zomeravond even lekker een te stuk rijden... , FF zonder helm door het heuvelland ,de wind glijdt door mijn haar en ik besluit eens te kijken hoe hard mijn Motor nou eigenlijk kan.

Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, zie ik in mijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze mijn motor kunnen bijhouden," dacht ik nog en gaf nog meer gas . Pijlsnel vlieg ik over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter me.

"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" dacht ik en ik ga naar de kant van de weg. De agent loopt naar me toe, pakt mijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt mijn rijbewijs en motor aandachtig.

Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag.

Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"








"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zei ik, "en ik was bang dat je haar terug wilde brengen!"

Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."

jokiair

Als het je niet kan schelen waar je bent, ben je niet verdwaald.

Timeeh

Wederom een nieuws bericht... Ik heb iig op de verkeerde school gezeten!!  :lol:
Wat ze gedaan heeft is natuurlijk niet goed te praten, maar als ik  haar zo zie dan heeft het jongetje niet veel te klagen gehad!  :-X :lol:

http://www.telegraaf.nl/buitenland/5182612/__Sekslerares_wil_kinderen_zien__.html?p=3,1

SuzukiLimburg

Soms zouden we allemaal nog wel eens 14 willen zijn  :yes6rs:

Het gaat om deze lerares:
Hoe toepasselijk  :mrgreen:

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

En ik maar altijd denken van "Jaja, dat zal wel.... Lerares  :roll:" als dat beschreven
staat naast zo'n foto in het interview met de dame in kwestie.

Dus van nu af aan geloof ik het meteen als er naast zo'n lekkertje staat dat ze
kleuterleidster is of dat ze advocate is of dat zoort dingen  :yes6rs: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 oktober, 2009, 13:12:55
Soms zouden we allemaal nog wel eens 14 willen zijn  :yes6rs:

Het gaat om deze lerares:
Hoe toepasselijk  :mrgreen:



En wat ze op de foto tussen haar benen heeft, is dat die 14 jarige jongen ??  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Dat mag ik toch hopen van niet Frits... Anders zouden er toch meerdere pedo's hier op het forum rondrennen :shock:

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 29 oktober, 2009, 16:52:34
Dat mag ik toch hopen van niet Frits... Anders zouden er toch meerdere pedo's hier op het forum rondrennen :shock:

Wie rijdt er hier op zo'n jongen dan, ik denk niemand.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

volgens mij is dat zo'n tractor uit Milwaukee, een van de meestverkochte brommerts in Nederland :oops: :oops:
Maar eigenlijk is het een vrouwenmotor, volgens rijschoolhouder Wil Laudy uit Sittard die eens tijdens een televisie progamma beweerde dat het gewoon een grote vibrator is :worship-cool: (had hij zijn vrouw er maar op moeten laten rijden, dan was ze misschien bij hem gebleven, of ze had de Harley meegenomen :oops:)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

d'r Blieje

Dit is weer zo'n filmje waarin duidelijk wordt wat g-krachten allemaal met je kunnen doen :oops: :-X

Maar dan weet ik wel weer waarom ik in de achtbanenwereld terecht ben gekomen  :mrgreen:

kieke!
Blieve lache...8)

QuattroFrits

Citaat van: d'r Blieje op 13 november, 2009, 17:43:23
Dit is weer zo'n filmje waarin duidelijk wordt wat g-krachten allemaal met je kunnen doen :oops: :-X

Maar dan weet ik wel weer waarom ik in de achtbanenwereld terecht ben gekomen  :mrgreen:

kieke!

Wat hangt daar toch telkens buiten boord ??  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh


@Nippon

#1723

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.