Begin de dag met een lach!

Gestart door Busaberke, 07 september, 2005, 13:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 28 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Dat de vergelijking grof en aanstootgevend kan zijn voor mensen oké...
Maar kom op; de vergelijking is snel gemaakt. Check onderstaande link:

http://www.rabiaat.nl/blog/unterhund/201005/misplaatste-vergelijkingen-na-duitse-speech-van-gaal

:schater:  :rofl:

DeWitte

Euhh, Ken ik jou?

Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Zij zegt hierop stilletjes tegen hem:
"Jij bent waarschijnlijk de vader van één van mijn kinderen."

Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken... Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is. Hij vraagt aan de blondine:
"Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn achterwerk duwde?"
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt:
"Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw dochter."
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

hoorde ik net op 3 fm;

-de pil bestaat 50 jaar-
wat een zonde, dries roelvink is 51 jaar

:schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 25 mei, 2010, 15:16:46
hoorde ik net op 3 fm;

-de pil bestaat 50 jaar-
wat een zonde, dries roelvink is 51 jaar

:schater:

Zo jij bent snel met reageren!  :lol:

Busaberke

Citaat van: Timeeh op 25 mei, 2010, 15:17:15
Citaat van: Dwars® op 25 mei, 2010, 15:16:46
hoorde ik net op 3 fm;

-de pil bestaat 50 jaar-
wat een zonde, dries roelvink is 51 jaar

:schater:

Zo jij bent snel met reageren!  :lol:

:-X
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

BMWhub

#1941
hier een voorbeeld van de kleinen onder ons die nooit groot zijn geworden
http://www.youtube.com/watch?v=XkEdcR0D1E4

:mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Maddog

Super! :P :P Wanneer gaan wij?  :mrgreen: :cool:
Its'a mi Maddog :) If it aint easy, it's crap!!!

Mounty

Wat een week heb ik weer gehad.
Wat ik nou weer allemaal meegemaakt heb in een paar dagen tijd.....

Nieuwe sjaal teruggebracht naar winkel, zat veel te strak.

Ontslagen bij apotheek omdat ik vergeten was de flessen te labellen. Zo oneerlijk, die flessen passen toch nooit in de typemachine!!

Uren vastgezeten op de roltrap bij V&D. Er was een stroomstoring.!!!! Heb ik weer.

Geprobeerd ranja te maken, maar zoveel water als er bij moest dat paste niet eens in die Ranja fles. Van de instructies klopt dus ook geen barst!!!!

Mezelf buiten de auto gesloten in een fikse regenbui.sleutels in mijn cabrio, dus kon er niet in. Uren op de wegenwacht zitten wachten. Auto van binnen helemaal nat geregend.......

3 dagen op hondenuitlaatplaats gestaan met hond. Er kwam niemand die hem ging uitlaten. NOEM HET DAN OOK NIET ZO!!

Zak M&M's gekocht als troost, maar wat een stomme dingen, kun je bijna niet afpellen.

4,5 dag bezig geweest met kalkoen braden! In de instructies stond 1 uur per pond. Ik weeg 109 pond, hebben ze vast niet goed want smaakte helemaal niet lekker!!! Was vast Afrikaanse kalkoen, zo zwart.....

Maar ging ook wat super goed, voelde me ook trots deze week. Puzzel van 100 stukjes gelegd was na 11 maanden al af! En dat terwijl er 2-4 jaar op de doos stond!!!!
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Tijd dat je naar de kapper gaat :-X






















haartjes in de kleur van Geert Wilders :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

Citaat van: Joepie1958 op 29 mei, 2010, 16:38:55
Tijd dat je naar de kapper gaat :-X






















haartjes in de kleur van Geert Wilders :shock:
zie niks wat voor kleur heeft ie onzichtbaar
KTM SMT 2011

Mounty

hij bedoelt blond vanwege mijn dagje wel.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

QuattroFrits

 :rofl:  :rofl:

Het zal je kind maar wezen.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away