Motorbeurs Zuid limburg 22 maart 2009

Gestart door johnnymotormuis, 18 februari, 2009, 17:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

johnnymotormuis

Op zondag 22 maart 2009  wordt Motorbeurs Zuid Limburg georganiseerd in Sportcentrum Hulsberg te Hulsberg. Je vindt er een mix van nieuwe en gebruikte motoren, nieuwe kledinglijnen van diverse merken en alle standhouders hebben diverse aantrekkelijke beursaanbiedingen. Daarnaast is er volop aandacht voor onderdelen, accessoires, banden, navigatie, enz. De sportieve en de toerrijder komt aan zijn trekken.
De beurs is verdeeld over 2 hallen. In hal 1 kun je in de Bikersbar onder het genot van een hapje en een drankje napraten met andere motorliefhebbers, in hal 2 kan dat in de Coffeecorner.

De beurs wordt gekoppeld aan een goed doel, de stichting KIKA. Van de entreeprijs gaat € 1,- naar deze stichting. Tevens zal er op de dag een loterij plaatsvinden, waarvan de opbrengst ook naar Kika gaat.
Wat kun je o.a. winnen: diverse shirts van het Fiat Yamaha Team, met de handtekeningen van Valentino Rossi en Jorge Lorenzo, een set Bridgestone banden, een MotoGP rugzak met inhoud, een set Michelin banden, een fanclubshirt van Rossi (uiteraard gesigneerd), een startpakket motorrijlessen (3 stuks). Verder zullen de standhouders nog diverse items doneren voor de loterij!!! Een overzicht kun je tijdens de beurs vinden op de stand van KIKA in hal 1.

Dorna – de organisatie achter de MotoGP – heeft (in overleg met Kika) een kind met zijn/haar familie een VIP-bezoek aan de Dutch TT beloofd.

Absolute publiekstrekker wordt de Harley Davidson Truck. Deze is de hele dag aanwezig en biedt bezoekers aan de beurs de mogelijkheid te rijden op een nieuwe Harley Davidson of Buell.

Entree is € 6, waarvan € 1,- bestemd is voor de St. Kika. Kinderen tot 12 jaar betalen alleen € 1,- voor Kika.

De beurs zal gehouden worden in Sportcentrum Hulsberg, aan de Kaalstreek 10 te Hulsberg. Motoren kunnen geparkeerd worden direct naast het complex. Verkeersregelaars en Euromotards zullen automobilisten verwijzen naar parkeerplaatsen in de buurt.

BMWhub

Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

B-Witch

Super initiatief  :yes6rs:
Als ik niks op de agenda heb staan, zal ik zeker samen met Mr.Kawa komen kijken.

Enne johnnymotormuis, welkom @ MFL  :cool:
Stel je even voor in het topic dat BMWHub al aangaf, is wel zo gezellie  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: johnnymotormuis op 18 februari, 2009, 17:00:52
Euromotards

eey die heb ik ook nog eens verzonnen  :yes6rs: liggen nu wel bijna op hun gat :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: johnnymotormuis op 18 februari, 2009, 17:00:52
verwijzen naar parkeerplaatsen in de buurt.

:lol: Heb ik de tent weer vol staan voor de deur.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: QuattroFrits op 19 februari, 2009, 16:41:12
Citaat van: johnnymotormuis op 18 februari, 2009, 17:00:52
verwijzen naar parkeerplaatsen in de buurt.

:lol: Heb ik de tent weer vol staan voor de deur.  :lol:

da's handig kunnen we bij jou naar 't toilet dan hoef ik niets op de bril te leggen  :mrgreen:

QuattroFrits

Citaat van: BoxerQ op 19 februari, 2009, 16:57:12
Citaat van: QuattroFrits op 19 februari, 2009, 16:41:12
Citaat van: johnnymotormuis op 18 februari, 2009, 17:00:52
verwijzen naar parkeerplaatsen in de buurt.

:lol: Heb ik de tent weer vol staan voor de deur.  :lol:

da's handig kunnen we bij jou naar 't toilet dan hoef ik niets op de bril te leggen  :mrgreen:

:shock: Hoe weet jij nu hoe mijn toilet er uitziet, misschien valt het wel tegen.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: johnnymotormuis op 18 februari, 2009, 17:00:52
Absolute publiekstrekker wordt de Harley Davidson Truck. Deze is de hele dag aanwezig en biedt bezoekers aan de beurs de mogelijkheid te rijden op een nieuwe Harley Davidson of Buell.

Vergeet dat 'nieuwe' dus maar..... het zullen vrijwel zeker de 2007/2008 modellen zijn. Voor iemand die eens een HD wil proberen maakt dat niet veel uit, maar er is sinds dit jaar veel aan de motorblok ophanging, achterbrug en frame gewijzigd aan de HD's. Het zijn nu bijna net Jappen, dus grijp je kans en spring eens gratis op een trilplaat :mrgreen:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

King Harley

Als ik het niet vergeet (is meer regelmaat dan uitzondering)
Zal ik zeker komen.

gr.
"No Worries"
Better to be cool for a day, than uncool for life

Suzuki-Babe

Ik ben erbij!

Is wel makkelijk zo in het dorp :-)
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

Joepie1958

Ja, ja, en ik moet weer helemaal de Kerseboompjesweg opkruipen :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Tis naast de deur dus ga ik zeker ff kijken
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

limbofighter

Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Gassie

dacht dat ik kon maar dan dan sta ik bij een oudheid die de oudere ons nog wel kennen  Tina Turner
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 02 maart, 2009, 21:05:14
dacht dat ik kon maar dan dan sta ik bij een oudheid die de oudere ons nog wel kennen  Tina Turner

Leeft die nog dan??  :roll: