Het motorseizoen 2009 is begonnen ?

Gestart door HD4ever, 01 maart, 2009, 18:31:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

HD4ever

Vandaag, bij een lekker zonnetje ( voor het eerst dit seizoen ) met 4 motoren een stukje wezen rijden in het heuvelland. Blijkbaar hadden meer bikers hetzelfde idee, want er zaten wel erg veel tweewielers op de weg.  :)
Richting het drielandenpunt stonden zelfs de 'ingeblikte' Zondagrijders al in de file. :mrgreen:

Het motorseizoen 2009 is dus nu wel zo'n beetje begonnen. Helaas horen we binnenkort, zoals ieder voorjaar, weer de treurige berichten over de eerste slachtoffers onder de motorrijders.  :-X
Vandaag zag er ook al weer een paar 'kandidaten' onverantwoord 'door het lint' gaan  :-X

Dus mensen, bij deze alvast een fijn motorseizoen gewenst, en doe het een beetje rustig aan !  :yes6rs:
Het zou leuk zijn als we straks in het najaar, zonder brokken te hebben gemaakt, weer allemaal gezond hier op MFL een potje zitten te ouwehoeren  :mrgreen:

Greetings HD4ever  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Herr Tod

Citaat van: HD4ever op 01 maart, 2009, 18:31:46
Vandaag zag er ook al weer een paar 'kandidaten' onverantwoord 'door het lint' gaan  :-X

Wie doet dan zoiets :? :schater:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

Ik heb gisteren lekker binnen gezeten. Babyborrel :twisted:
Smells like rubber

Desmo-devil

Ja ja , het seizoen is gisteren voor de meesten begonnen zag ik ook.
Dat zal ook welk betekenen dat de KLPD de video wagens weer van stal haalt.
Tijd voor mij om het Mergelland weer de rug toe te keren.


QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 02 maart, 2009, 12:23:42
Tijd voor mij om het Mergelland weer de rug toe te keren.



Hoezo, op wegmisbruikers lieten ze gisteren nog zien dat een motorrijder met duo er heel gemakkelijk tussen uit kan knijpen in het mergeland en ze hebben de achtervolging moeten staken omdat ze hem niet bij konden houden.
En dat alles rond Vijlen, het zag er best goed uit.


:oops: en niet vergeten een verkeerde kentekenplaat er op te zetten.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Dat had ik ook gezien... foj foj foj :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

Voor degene die het gemist hebben.

http://www.sbs6.nl/web/show/id=125661/langid=43

+ topic verplaatst naar algemene motorpraat
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

had ie hem nou maar voor de split over de weg gegooid was die motor rijder niet weg gekomen
KTM SMT 2011

Mounty

Citaat van: Gassie op 02 maart, 2009, 21:35:07
had ie hem nou maar voor de split over de weg gegooid was die motor rijder niet weg gekomen

Jah, hij ziet m aankomen en rijd toch netjes voorbij de "vluchtheuvel" met gevolg dat de motor toch weer weg komt...bah bah bah
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Had hij zijn auto dwars gezet, dan was die motor vol in de zijkant geboord.
Dat mogen die agenten niet, ze moeten de verkeersveiligheid ook nog eens waarborgen, vandaar dat die wss de achtervolging ook gestaakt hebben...
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 02 maart, 2009, 21:49:45
Had hij zijn auto dwars gezet, dan was die motor vol in de zijkant geboord.
Dat mogen die agenten niet, ze moeten de verkeersveiligheid ook nog eens waarborgen, vandaar dat die wss de achtervolging ook gestaakt hebben...

klopt ook weer....maar ze hadden m ook de berm in kunnen dwingen zodat ie onderuitging...remmen doet ie toch wel, levensmoe zal hij nog wel niet zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Agenten hebben Walter P5  :?

Make my day   :mrgreen:
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 02 maart, 2009, 21:49:45
Had hij zijn auto dwars gezet, dan was die motor vol in de zijkant geboord.
Dat mogen die agenten niet, ze moeten de verkeersveiligheid ook nog eens waarborgen, vandaar dat die wss de achtervolging ook gestaakt hebben...

Zelfs een plint kan tijdens een achtervolging de macht over het stuur verliezenen daardoor op de andere weghelft terechtkomen. :mrgreen:

Jaren geleden zat er bij mij een gast ik de klas die zich ook bezig hield met het jatte van auto's en motoren. Jammer genoeg (voor hem) kwam hij tijdens een achtervolging (op een gestolen motor) zo'n ijzere buskokje tegen. Pech voor hem want hij kon het niet meer navertellen. Je hebt het zelf in de hand zeg ik dan :yes6rs:
Smells like rubber

@Nippon

ik was er zo klaar mee  :roll:

uit de kofferbak en op de helm knallen





DeWitte

laat dat nou ff ook niet mogen:  :roll: btw die gast (wat je er ook van mag vinden) een stukkie sturen kan ie met duo :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away