Ride 4Fun 2009 6th edition 26 september

Gestart door DeWitte, 19 maart, 2009, 19:33:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

Ik was net telaat voor alles te zien , toen ik in Wittem aan kwam, kwamen ze al langs gereden. Motor snel op de stoep gezet en snel ff de camera gepakt, en nog een filmpie gemaakt. Kan het zijn dat Ron en Gassie daar ook stonden. Toen iedereen langs was reden er twee motoren weg van de begeleiding , een zwarte yammie en een goudkleurige hornet (of zoiets). In ieder geval mooi weer gehad
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Een mooie dag!!!
Mijn zoon hoor ik voorlopig nergens anders meer over, als alleen over de ferrari 599 waar hij in meegereden is.
GEWELDIG!!!! alles tot in de puntjes geregeld, en een superstralende dag, wat wil je nog meer?
Een dikke pluim weer voor de organisatie :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 26 september, 2009, 15:34:57

Mijn zoon hoor ik voorlopig nergens anders meer over, als alleen over de ferrari 599 waar hij in meegereden is.


deze ? ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Het was een prima geregelde rit, het weer was geweldig, de koffie en de broodjes als ook de vlaai was heerlijk.
Kortom een geweldig gebeuren en ik hoop er volgend jaar weer bij te kunnen zijn.
Het was trouwens ook een geweldige samenwerking met de motards uit Stein en ook met de motoragenten.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

Citaat van: Toledo op 26 september, 2009, 14:48:43
Ik was net telaat voor alles te zien , toen ik in Wittem aan kwam, kwamen ze al langs gereden. Motor snel op de stoep gezet en snel ff de camera gepakt, en nog een filmpie gemaakt. Kan het zijn dat Ron en Gassie daar ook stonden. Toen iedereen langs was reden er twee motoren weg van de begeleiding , een zwarte yammie en een goudkleurige hornet (of zoiets). In ieder geval mooi weer gehad

was jij diegene met de vrouw bij zich die het filmde
en niks zeggen je zag toch wel aan mijn oranje kleurige hornet dat ik het was met ron  :yes6rs:
KTM SMT 2011

Toledo

Citaat van: Gassie op 26 september, 2009, 17:23:01
Citaat van: Toledo op 26 september, 2009, 14:48:43
Ik was net telaat voor alles te zien , toen ik in Wittem aan kwam, kwamen ze al langs gereden. Motor snel op de stoep gezet en snel ff de camera gepakt, en nog een filmpie gemaakt. Kan het zijn dat Ron en Gassie daar ook stonden. Toen iedereen langs was reden er twee motoren weg van de begeleiding , een zwarte yammie en een goudkleurige hornet (of zoiets). In ieder geval mooi weer gehad

was jij diegene met de vrouw bij zich die het filmde
en niks zeggen je zag toch wel aan mijn oranje kleurige hornet dat ik het was met ron  :yes6rs:

Ja , toen je naar je motor liep om weg te gaan, viel me de hornet op,( zoals ik al schreef) en zag ik ook de yammie staan . Ik heb toen de camera opnieuw aangezet en jullie nog ff gefilmd. ( Heb ik Toledo op m'n jas staan, een gs bij me , en jij herkent me helemaal niet  :?)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Timeeh

Ride 4 fun  :worship-cool:

Ik heb niet de hele stoet helaas gezien. Kwam net overal te laat haha!
Ook Gassie nog even gezien, alleen die zwaaide niet terug  :roll: :lol:.
En daarna Dwars nog even begroet!

Zag er netjes uit! Mooie auto's, mooi weer en niets dan Big Smiles in de auto's!!  :lol:

Gassie

Citaat van: Timeeh op 26 september, 2009, 18:34:40
Ride 4 fun  :worship-cool:

Ik heb niet de hele stoet helaas gezien. Kwam net overal te laat haha!
Ook Gassie nog even gezien, alleen die zwaaide niet terug  :roll: :lol:.
En daarna Dwars nog even begroet!

Zag er netjes uit! Mooie auto's, mooi weer en niets dan Big Smiles in de auto's!!  :lol:
waar wa je dan ik lette meer op de auto,s dan op de mensen trouwens iedereen zwaaide dus dan haal ik een bepaalde persoon er niet uit
KTM SMT 2011

Mounty

Ik heb je ook niet gezien Toledo  :oops: dat terwijl ik je gezicht wel ken.

Was idd een leuke goed georganiseerde dag welke ik een beetje heb mogen ondersteunen. Volgend jaar heb ik bij deze al gereserveerd. :yes6rs:

Mijn foto's komen eraan...moet ze nog ff converteren van Raw naar jpeg. Ben erg benieuwd naar de filmpjes van Toledo.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Toledo

Dit is de enigste plek waar ik gefilmd heb, daarna nog wat rond gereden en toen terug naar het noorden.

http://www.youtube.com/watch?v=x1r_Jxt-ykI
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

#42
cool filmke, ik hoop snel de foto's online te hebben

iig, Gaston (Gassie) Yzf-ron (Ron), Quatro-Frits (Frits), Paul en KarZ( Kars) van harte bedankt. super dat jullie erbij waren. Compliment voor jullie inzet :worship-cool: :worship-cool:

trouwens hartstikke trots dat het mij gelukt is mw Terpstra, na 4 jaar aan haar trekken, de tijd had gevonden vanuit Scheveningen naar Valkenburg te komen. Supermokkel :yes6rs: :cool: die is zo stoer die alte :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: karz op 26 september, 2009, 16:09:12
Citaat van: Suzuki-Girl© op 26 september, 2009, 15:34:57

Mijn zoon hoor ik voorlopig nergens anders meer over, als alleen over de ferrari 599 waar hij in meegereden is.


deze ? ;)

Jep die...
Geweldig toch!!!
Veel indrukken op een dag.
Eerst al eens al die superdeluxe auto's, dan nog eens vertellen met echte politiemannen, met echt pistolen.. :shock:
Een tas vol goodies, een leuk t shirt, dat niet meer uit geweest is vandaag, hamburgers van MC Donalds.
Hoeveel kan een kinderhandje vullen?
Zeer zeker een opsteker voor iedereen die meegewerkt heeft als je hoort van je kind als je hem in bed stopt: Mam dit was een Superdag !!

En wat Hub zegt: die mevr Terpstra dat is "een supermokkel", dat is echt zo
Heel gewoontjes, en heel erg vriendelijk naar iedereen toe.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009