Krugger- made in Belgium

Gestart door DeWitte, 02 september, 2007, 19:28:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

eey Haki, mss eens een MFL-field-tripke daar naar toe maken??? mooie stuurweggetjes en binnen 1uurke zijn we der :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

gotver , dat chikkie is toch ook wel de shit  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

Citaat van: Dwars® op 26 februari, 2008, 20:53:28
eey Haki, mss eens een MFL-field-tripke daar naar toe maken??? mooie stuurweggetjes en binnen 1uurke zijn we der :yes6rs:

ja..is goed.kunnen we wel eens doen ja..al is dat volgens mij een werkplaats en geen zaak met showroom.
weetniet of ze daar zin in hebben als er ineens ne hoop volk voor de deur staat?
heb de beste man al gemaild..moest wat weten.
vindt net die ene fiets ultratof qua design--echt een beetje oldskool- saltlake- speedracer" achtig.
Heeft weinig met een motor te maken zoals wij vinden dat een motor moet zijn om gewoon mee te rijden maar alez..die "goodwood" is tof..
de rest vab de fietsen die ie bouwt vindt ik wel mooi gemaakt maar niet zo mijn ding qua model.
ding is te koop zag ik op de site..miljaar..die zal de U96 wel niet willen inruilen vrees ik..

Diddl

met dat tripke wil ik wel mee laat maar weten
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Joepie1958

Bass-Bodeux? daar zat (of zit nog) ook Luigi-racing, die bouwen Vipers voor o.a. 24 uur van Franchorchamps, waren vroeger ook actief met B.M.W. en Alfa Romeo, ben daar eens geweest voor wat remmerij op Alfetta G.T.V. (was in 1984) maar omgerekend 11.500 euro vond ik toendertijd toch net iets teveel voor alleen voor- en achterremmen (voor dat geld kocht je toen een knappe nieuwe auto), volgens mij zitten daar wel wat techneuten bij elkaar :worship-cool:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South