Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

Onder sensatie geil, wat versta je daar dan onder :?:
Ik ga ook wel ff kijken als hier een huis in de hens staat, of als er een auto flink gecrashed is op een betonpaaltje, ja dan ben ik sensatie geil. :?
Maar zulke foto's op internet zetten, dat vind ik respectloos naar de familie van die kerel toe.
Tis wel een mens hoor, een zoon, een broer of misschien wel een vader van iemand....
nee van mij mogen ze zoiets wereldwijd verbieden. :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

zonde  :!:

ook van die motor  :?

Schmetzke

Citaat van: "suzuki-girl"Onder sensatie geil, wat versta je daar dan onder :?:
Ik ga ook wel ff kijken als hier een huis in de hens staat, of als er een auto flink gecrashed is op een betonpaaltje, ja dan ben ik sensatie geil. :?

Yesaah... U mevrouw, u bent óók (senatie)geil  :mrgreen:  :wink:

Nog een typisch voorbeeld:
Laatst zag ik nog een filmpje van iemand met een R1. Coureur crasht en ligt half dood op de grond, met z'n voet half naast z'n lichaam (Nike Jaruzalem). De man schreeuwt het uit van de pijn, maar de cameraman vond het toch belangrijker om door te gaan met filmen dan even een ambulance te bellen.

Vooral in Amerika zie je dat veel. Daar zijn spectaculaire filmpjes goud waard geloof ik...  :roll: Puur leedvermaak  :cry:  :cry:

@Nippon

je zult 'm maar zien aankomen in je spiegels  :oops:

Herr Tod

Waarom is de eerste reactie toch altijd 'Remmen!' in plaats van 'Sturen!' :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Schmetzke

Vriend van me heeft gister een ongelukje gehad tijdens een SuperMotard rit, door hem en nog een vriend georganiseerd:

Citeer
Oorzaak ongeval:
auto (die in tegenovergestelde richting reed) wil in garage binnenrijden (met automatische poort). De mevrouw achter het stuur was blijkbaar te druk bezig om haar poort met de afstandbediening te openen, waardoor ze ons niet gezien en gehoord had en gewoon de straat overkruiste. Koen reed op kop en heeft de auto langs rechts nog kunnen ontwijken, helaas waren daar twee wandelaars die  (in onze richting mee) wandelde. De man heeft nog geprobeerd om de vrouw weg te trekken (en koen heeft nog geprobeerd om ze te ontwijken) maar dat mocht niet meer baten.
Koen is daarna frontaal op een lantaarnpaal gevlogen met z'n hoofd waarna de motor  3-4 meter terug de straat opgeketst.
Hij heeft alles gedaan wat hij kon, de man van de voetgangster heeft dit nog eens bevestigt in het ziekenhuis.

WhomBom

en hoe is het nu met koen?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"en hoe is het nu met koen?

Hij is geopereerd aan zijn arm. Ze hebben hem terug in elkaar gezet met titanium plaatjes, boutjes en moertjes...

Het schijnt dat hij toch redelijk wat pijn heeft, en dat terwijl het zo'n harde is  :cry:

Hij moet nu 8 weken rusten, zal wel moeilijk zijn voor hem...

@Nippon

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "WhomBom"en hoe is het nu met koen?

Hij is geopereerd aan zijn arm. Ze hebben hem terug in elkaar gezet met titanium plaatjes, boutjes en moertjes...

Het schijnt dat hij toch redelijk wat pijn heeft, en dat terwijl het zo'n harde is  :cry:

Hij moet nu 8 weken rusten, zal wel moeilijk zijn voor hem...

altijd klote horen zoiets  :cry:

veel sterkte met je kameraad   :thumbsup:

B-Witch

Idd nooit leuk als er een ongeluk gebeurd, iig komt Koen er nog redelijk goed vanaf, niet dat zo'n armbreuk niks is, dat helemaal niet, maar het had veel slechter kunnen aflopen, hij is toch wel met zijn hoofd tegen een lantaarnpaal terecht gekomen.
Iig, ik hoop dat hij snel hersteld :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

stom auto volk  :x

ze moesten eigenlijk iedereen 1 dag per jaar verplicht met n motor de weg op stampen. Koopt nederland gewoon jede menge cb 250's en dan sturen ze telkens een groep de weg op. Dan leren ze wel kijken  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "BoxerQ"

veel sterkte met je kameraad   :thumbsup:

Tnx! Nicole en G ook bedankt voor het medeleven  :D

AngelInMe

We zijn allemaal mensen en mensen maken fouten...

In ieder geval sterkte voor Koen!

QuattroFrits

:oops: Misschien een hele domme vraag, maar wat had die wandelende vrouw :oops: ??
Heeft zij het er ook redelijk afgebracht ???
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"We zijn allemaal mensen en mensen maken fouten...

Dit soort "fouten" zijn nergens voor nodig imo. Of is het openen van een poort belangrijker dan het leven van een motorrijder...?

Er zijn ook vrouwen die wél kunnen rijden hoor Anja...