Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

AngelInMe

Citaat van: "Desmo-devil"
Drie jaar geleden met de monster van de weg geduwd de berm in, en over de kop gegaan door de prikkeldraad. Temperatuur die dag meer dan 30 graden, snelheid toen het gebeurde ongeveer 60 km/h.
Je mag mijn pak komen bekijken ik heb het nog, zeker op 30 plaatsen doorgescheurd tot op de voering vanwege de prikkeldraad, hetzelfde met de laarzen en handschoenen. Ik had dit niet graag meegemaakt met een spijkerbroekje aan. Het enige wat ik eraan over heb gehouden was een gekneusde heup en blauwe plekken.
I REST MY CASE !!

Ik bedoel maar  :stupid: Donorhuid zit niet zo lekker als je eigen vel!
En maakt niet uit wat voor snelheid je rijdt, als je verkeerd valt en je hebt een beetje geluk hou je er niet veel aan over. Heb je een beetje (of wat meer) pech (denk eens in hoeveel mensen grote bedragen in de lotto winnen :roll:) dan kunnen andere mensen je vel bijeen rapen. Ik heb al wat wonden gezien ondertussen, je hoeft maar lopend van een stoepje af te vallen en je gezicht heeft alle kleuren van de regenboog, wat hechtingen om je gezicht aanmekaar te houden, bot van je elleboog steekt zover naar buiten zodat je het kunt zien en om over knieƫn en andere lichaamsdelen nu maar niet te spreken.
Helm is punt nummer 1 natuurlijk kwa bescherming omdat daar je hersenpan inzit, maar als ik sommige zie rijden kunnen ze die inderdaad maar beter aflaten...

Ik ben gewoon voor invoering van een wet die goedgekeurde motorkleding verplicht. En anders ga je maar op een brommer rijden met je helm, t-shirt, korte broek en sandalen zodat je lekker met 35k/u door de stad kunt crossen...

B-Witch

Ja een brommer zou 40 km/h moeten rijden, :?  vandaag nog een meid onderuit zien gaan met een scooter, die toch veel harder reed.
Deze jongedame reed dus ook in haar topje en korte broek...
was geen leuk gezicht :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

AngelInMe

Citaat van: "suzuki-girl"Ja een brommer zou 40 km/h moeten rijden, :?  vandaag nog een meid onderuit zien gaan met een scooter, die toch veel harder reed.
Deze jongedame reed dus ook in haar topje en korte broek...
was geen leuk gezicht :!:

binnendoor mag je maar 35km/u meen ik me te herinneren.... en overal zie je die opgevoerde prullen waar best wel veel op gecontroleerd wordt (rollerbank etc) maar ook hier: fatsoenlijke kleding (in ieder gevallen bedekkend) maar ja als ik het voor het zeggen had....

Schmetzke

Citaat van: "AngelInMe"maar ja als ik het voor het zeggen had....

Dan moest ik zeker altijd op 2 wielen rijden he  :rofl:

WhomBom

jij op 4, je mag nog niet zonder zijwieltjes :!:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

Citaat van: "WhomBom"jij op 4, je mag nog niet zonder zijwieltjes :!:

:lol:

QuattroFrits

Citaat van: "AngelInMe"
Ik bedoel maar  :stupid: Donorhuid zit niet zo lekker als je eigen vel!
En anders ga je maar op een brommer rijden met je helm, t-shirt, korte broek en sandalen zodat je lekker met 35k/u door de stad kunt crossen...

Ik vind mijn donorhuid toch wel lekker zitten,  :twisted: het leren motorpak. :twisted:

En bij de brommertjes moeten ze zoiets zeker verplichten, als ze tenminste meer als 40 kunnen rijden.(gewoon een voor een testen.)

Laatst kwam mij zo'n scootertje met heel ruim meer dan 80 voorbij scheuren en ik was nog wel met mijn uit de kluiten gewassen koektrommeltje.

Ook dit gastje had niet veel bijzonders aan en als er een tegenligger was gekomen had hij het echt niet meer naverteld dan was hij in de bocht frontaal eronderin geknald. :x
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Road Racing Tonnie

Had vorige week nog een bijna dood aanrijding.
Lekker sturend op een voorrangsweg, komt er vanuit een zijstraat, een auto aangereden (Nissan Micra) en mijn gevoel zei, hier gaat iets fout, dus even iets van het gas af, en scherp blijven kijken, en ja hoor, ondanks mijn heftige kort achter elkaar gevende lichtsignalen, gooit hij hem er zo voor, alles wat maar wilde remmen, werdt door mij in stelling gebracht, kon helaas verder geen kant op, en met ware doodsverachting, kreeg ik mij torretje, op tijd tot stilstand, de auto vervolge vrolijk zijn weg, nou mijn adrenaline was tot kookpunt gestegen, en ging er vlak achter rijden, kijken of hij misschien een gebaar maakte van sorry, maar hij vondt het leuk om div malen zijn ruitensproeiers aan te doen, heb toen een plan uitgebroed, (is NIET goed te praten, maar ale) gezien ik een paar km verder linksaf moest, ben ik net ervoor naast hem gaan rijden, en heb mijn motorlaars (maat 50) eens getest op zijn deur, en een vinger opgestoken, geen wijsvinger, toen dat gebeurt was, ben ik linksaf gegaan, en heb hem niet weer gezien.
Ik weet het, bovenstaande is NIET goed te keuren, ben er ook niet trots op, maar ik ben ook maar een mens, zoals U en ik.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

:shock: wat een agressie in zo'n klein ventje :mrgreen:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Had vorige week nog een bijna dood aanrijding.
Lekker sturend op een voorrangsweg, komt er vanuit een zijstraat, een auto aangereden (Nissan Micra) en mijn gevoel zei, hier gaat iets fout, dus even iets van het gas af, en scherp blijven kijken, en ja hoor, ondanks mijn heftige kort achter elkaar gevende lichtsignalen, gooit hij hem er zo voor, alles wat maar wilde remmen, werdt door mij in stelling gebracht, kon helaas verder geen kant op, en met ware doodsverachting, kreeg ik mij torretje, op tijd tot stilstand, de auto vervolge vrolijk zijn weg, nou mijn adrenaline was tot kookpunt gestegen, en ging er vlak achter rijden, kijken of hij misschien een gebaar maakte van sorry, maar hij vondt het leuk om div malen zijn ruitensproeiers aan te doen, heb toen een plan uitgebroed, (is NIET goed te praten, maar ale) gezien ik een paar km verder linksaf moest, ben ik net ervoor naast hem gaan rijden, en heb mijn motorlaars (maat 50) eens getest op zijn deur, en een vinger opgestoken, geen wijsvinger, toen dat gebeurt was, ben ik linksaf gegaan, en heb hem niet weer gezien.
Ik weet het, bovenstaande is NIET goed te keuren, ben er ook niet trots op, maar ik ben ook maar een mens, zoals U en ik.

:evil: Ik ben het toch met je eens RRH, sommige piem.... automobilisten vragen hierom en dan is maat 50 meestal nog veel te klein. :evil:

Het typische is dat ze meestal niks meer durven want motorrijders zijn toch schorem  :wink: of juist toch niet?. :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Karin

Vandaag een berichtje in mijn postvak van een goede kennis (Marcel) die dit jaar de bergtraining had verzorgd en die echt wel goed rijden kan.

Was afgelopen 2 weken op vakantie in de dolomieten en de laatste dag wilde ie nog even foto's maken en vlak voordat hij op de camping was (2km) keerde er een VW kever op de weg, zelf een seconde is te kort, een flits en .................. daar lig je, schreef hij.
Met 70 km/h frontaal en de foto's zeggen verder wel genoeg.
Boven wonder had hij zelf bijna niets op wat spierpijn hier en daar na. Hij had uiteraard wel zijn motorkleding aan.

Hier de foto's:  :(

En hier de schuldige....

B-Witch

:shock: sow heej die heeft een goeie beschermengel!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

:stupid:  wel jammer van die kever :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

_P_

WhomBom

das n flinke blutsj in die kever  :shock:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."