Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

Motzippaldy

Citaat van: "suzuki-girl":shock: sow heej die heeft een goeie beschermengel!!!

:stupid:
Proud on the South  

AngelInMe

Sow :shock:

Maar het is snel gebeurd, zeker als mensen niet opletten, had gister bijna een duitse gare volkswagelbus in me re flank van de auto omdat ie opeens naar li kwam :shock:

Zwerver

Mijn zwager is maandag aangereden door een onoplettende automobiliste,
op de A2 net onder Eindhoven.  Moest remmen voor ontstaande file...
Deed hij wel, zij dus niet.

Heup uit de kom, zelfde nacht geopereerd, ondanks motorpak ernstige schaafwonden, en de eerste 6 weken plat. Daarna verderzien hoe de boel weer opknapt...

http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=nieuws&bericht=2254
Geert Hp2
Only dead fish go with the flow

Desmo-devil

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"Had vorige week nog een bijna dood aanrijding.
Lekker sturend op een voorrangsweg, komt er vanuit een zijstraat, een auto aangereden (Nissan Micra) en mijn gevoel zei, hier gaat iets fout, dus even iets van het gas af, en scherp blijven kijken, en ja hoor, ondanks mijn heftige kort achter elkaar gevende lichtsignalen, gooit hij hem er zo voor, alles wat maar wilde remmen, werdt door mij in stelling gebracht, kon helaas verder geen kant op, en met ware doodsverachting, kreeg ik mij torretje, op tijd tot stilstand, de auto vervolge vrolijk zijn weg, nou mijn adrenaline was tot kookpunt gestegen, en ging er vlak achter rijden, kijken of hij misschien een gebaar maakte van sorry, maar hij vondt het leuk om div malen zijn ruitensproeiers aan te doen, heb toen een plan uitgebroed, (is NIET goed te praten, maar ale) gezien ik een paar km verder linksaf moest, ben ik net ervoor naast hem gaan rijden, en heb mijn motorlaars (maat 50) eens getest op zijn deur, en een vinger opgestoken, geen wijsvinger, toen dat gebeurt was, ben ik linksaf gegaan, en heb hem niet weer gezien.
Ik weet het, bovenstaande is NIET goed te keuren, ben er ook niet trots op, maar ik ben ook maar een mens, zoals U en ik.

Ik heb eens iemand na zo een zelfde akkefietje, de spiegel van de auto afgeschopt. Toen ik thuis aankwam stonden er al twee politie agenten  op mij te wachten. Ik moet zeggen ze hadden wel begrip voor mijn kwaadheid en ik kreeg alleen een waarschuwing.

Schmetzke

Citaat van: "Karin"Vandaag een berichtje in mijn postvak van een goede kennis (Marcel) die dit jaar de bergtraining had verzorgd en die echt wel goed rijden kan.

Was afgelopen 2 weken op vakantie in de dolomieten en de laatste dag wilde ie nog even foto's maken en vlak voordat hij op de camping was (2km) keerde er een VW kever op de weg, zelf een seconde is te kort, een flits en .................. daar lig je, schreef hij.
Met 70 km/h frontaal en de foto's zeggen verder wel genoeg.
Boven wonder had hij zelf bijna niets op wat spierpijn hier en daar na. Hij had uiteraard wel zijn motorkleding aan.

Hier de foto's:  :(

Wat is in jou ogen het nut van het plaatsen van die foto's ??????????

:?:

DeWitte

Citaat van: "Zwerver"Mijn zwager is maandag aangereden door een onoplettende automobiliste,

Heup uit de kom, zelfde nacht geopereerd, ondanks motorpak ernstige schaafwonden, en de eerste 6 weken plat. Daarna verderzien hoe de boel weer opknapt...

die sufkut is dus vol achter op hem gereden :shock: zat zeker haar lippen te stiften of te sms-en :evil: een reden te meer om aankomend bij een file altijd gelijk tussen de laatste auto's in te rijden, dat ze daar dan maar vol op knallen :idea:

snelle beterschap gewenst voor deze onfortuinlijke Gs-er :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

piccie  :?  :cry:

op de voorgrond ligt de achterkant (bagagerek + nummerplaat) moet een heftige klap zijn geweest :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Citaat van: "Schmetzke"

Wat is in jou ogen het nut van het plaatsen van die foto's ??????????

:?:

Om tot je verbeelding te spreken hoeveel schade de klap met een relatieve lage snelheid van 70 km kan veroorzaken  :roll:

En omdat dit het "motorongelukken" topic is.

WhomBom

Citaat van: "Dwars"piccie  :?  :cry:

op de voorgrond ligt de achterkant (bagagerek + nummerplaat) moet een heftige klap zijn geweest :?

ze hield zeker effe een siesta in haar fiesta  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Schmetzke

QuattroFrits

:evil: En dan vraagt de automobilist zich noch af waarom het toegelaten wordt dat een motor tussen de file door mag ?. :evil:

:twisted: Plaats maken met je koekblik graag. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "Zwerver"Mijn zwager is maandag aangereden door een onoplettende automobiliste,

Dat krijg je als vrouwen zich verschonen in de auto  :evil:

DeWitte

Citaat van: "_P_"Een 47-jarige motorrijder uit Schaesberg is vanmorgen ernstig gewond geraakt bij een ongeluk in Windraak bij Sittard.

Hij botste tegen de zijkant van een vrachtwagen die wilde keren op de weg. De motorrijder is per traumahelikopter naar het AZM in Maastricht gebracht. De technische recherche is bezig met sporenonderzoek. In verband daarmee is de N276 in Windraak nog enkele uren dicht. Het verkeer wordt omgeleid.

up-date: deze onfortuinlijke Motorrijder, van beroep Ambulancebroeder die op weg was voor een sollicitatiegesprek voor op de Ambulancemotor :? schijnt behoorlijk er tussen te hangen: nog steeds in coma en ongeveer alles gebroken wat er te breken valt.

Laten we er maar het beste van hopen voor deze ervaren motorrijdende huisvader. snelle beterschap :wink:

_P_

Damn! Da's wel heel ruk! Je eigen veiligheid op't spel zetten om anderen in nood te kunnen helpen, en dan dit..

De bittere ironie des levens...  :cry:

@Nippon

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "_P_"Een 47-jarige motorrijder uit Schaesberg is vanmorgen ernstig gewond geraakt bij een ongeluk in Windraak bij Sittard.

Hij botste tegen de zijkant van een vrachtwagen die wilde keren op de weg. De motorrijder is per traumahelikopter naar het AZM in Maastricht gebracht. De technische recherche is bezig met sporenonderzoek. In verband daarmee is de N276 in Windraak nog enkele uren dicht. Het verkeer wordt omgeleid.

up-date: deze onfortuinlijke Motorrijder, van beroep Ambulancebroeder die op weg was voor een sollicitatiegesprek voor op de Ambulancemotor :? schijnt behoorlijk er tussen te hangen: nog steeds in coma en ongeveer alles gebroken wat er te breken valt.

Laten we er maar het beste van hopen voor deze ervaren motorrijdende huisvader. snelle beterschap :wink:

ja 'n kennis had toevallig dienst toen ie binnen werd gebracht  :evil: hij werd er niet vrolijk van  :oops: