Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

B-Witch

CiteerDe 48-jarige motorrijder uit Geleen, die vanmiddag rond vier uur betrokken was bij een ongeval op de Maaseikerweg, is aan zijn verwondingen overleden. (zie verder eerdere persberichten).

Veel sterkte voor de nabestaanden :cry:
You may own the bike, but the bike possesses you.

_P_

Jor

Als hij is over wie ik gelezen heb in de krant...
Reed hij op dat moment ook nog de tourtocht van de motorzegening
van de MC lindenheuvel...  :?
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

B-Witch

Citaat van: "Jor"Als hij is over wie ik gelezen heb in de krant...

Ja hij reed mee in een groep die de motorzegening hadden bijgewoond....

@Nippon

Citaat van: "Jor"Als hij is over wie ik gelezen heb in de krant...

nou heeft niet veel geholpen dan  :evil:

bizar zoiets  :cry:

QuattroFrits

Helaas alweer, maar als motorrijder moet je niet alleen heel goed opletten, maar moet je ook overal ogen hebben.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

angel

Motorrijder botst op wild zwijn
Een motorrijder is bij de grensovergang Rothenbach bij Vlodrop op een wild zwijn gebotst. Door de klap van de aanrijding verloor de motorrijder de macht over het stuur en kwam ten val. Hij raakte gewond, evenals de bijrijdster.

Beide slachtoffers werden overgebracht naar het ziekenhuis in Heinsberg. Of het wild varken de klap heeft overleefd, kon de Duitse politie niet zeggen.

bron L1

iedereen kijk goed uit!!!

Steefke™

die zwijnen kunnen we een tikje verdragen. Ik (met m'n 4 tonner) ben in duitsland tijdens een oefening in dienst op sennelager een keer aangevallen door een mannetje die z'n kroost verdedigde, ik had toch een flinke kras op m'n dikke stalen voorbumper staan. :?
en ben echt niet uitgestapt :shock:
Smells like rubber

WhomBom

wilde zwijnen zijn leip, die rennen je gewoon morsdood  :yes6rs:  maar ze smaken wel goed... dus dan mag het  :)
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

De Generaal

Bij de voortgezette opleiding, Moesten we over autobanden rijden (zonder velg)
Dit stelt werkelijk niets voor

De vraag werd natuurlijk gesteld, wat gebeurt er als je over een band met velg rijdt.
Ook daar geldt, rij er ZONDER TE REMMEN overheen , dan maak je de meeste kans, je motor zal wel schade hebben maar jij kan het zonder kleerscheuren doorstaan. Dit geldt voor objecten net onder de as van je voorwiel

de volgende vraag was natuurlijk ook, hond, kat, Grote hond etc
Hier was het antwoord ook weer, NOOIT REMMEN gewoon er recht doorheen je rijdt het dier waarschijnlijk doormidden.

Vergeet dan niet de achterkant van het zwijn mee te nemen hier zit het beste vlees aan (Barbequetijd enz enz.)

Ik hoop het echter natuurlijk nooit mee te maken

Herr Tod

Mijn motor weegt 195 kilo volgetankt, ikzelf een kleine 75 met helm, kleding enz. Dus toch een combinatie van 270 kilo met een behoorlijke kinetische energie aan boord. Gewoon doorrammen en eventueel net op tijd er vanaf springen :lol: Maar als Bambi (wat weegt zo'n beest? een ton of zo?) voor me springt dan probeer ik toch wel weg te sturen denk ik... beetje veel van het goede :oops:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

karz

Citaat van: "Herr Tod"Mijn motor weegt 195 kilo volgetankt, ikzelf een kleine 75 met helm, kleding enz. Dus toch een combinatie van 270 kilo met een behoorlijke kinetische energie aan boord. Gewoon doorrammen en eventueel net op tijd er vanaf springen :lol: Maar als Bambi (wat weegt zo'n beest? een ton of zo?) voor me springt dan probeer ik toch wel weg te sturen denk ik... beetje veel van het goede :oops:

:yes6rs:  Die kop je niet terug zeg maar..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Herr Tod"Mijn motor weegt 195 kilo volgetankt, ikzelf een kleine 75 met helm, kleding enz. Dus toch een combinatie van 270 kilo met een behoorlijke kinetische energie aan boord. Gewoon doorrammen en eventueel net op tijd er vanaf springen :lol: Maar als Bambi (wat weegt zo'n beest? een ton of zo?) voor me springt dan probeer ik toch wel weg te sturen denk ik... beetje veel van het goede :oops:

:yes6rs:  Die kop je niet terug zeg maar..

Geloof ook niet dat ik rechtdoor zou gaan en het gas erop zou houden...
heb laatst een Bambi voor mijn auto voorbij zien komen, ik wist dat ie kwam, en toch schrik je je wezenloos, dus met de motor :shock:  :shock:

Conclusie: Bambi is leuk in tekenfilms :lol:

Steefke™

Smells like rubber

Herr Tod

Vandaag in de krant dan, 21 jarige motorrijder boort zich door een Vitara heen. Motorrijder dood (21 jaar :shock:) passagier van de auto dood, bestuurder zwaar gewond.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: