Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

De Generaal

Citaat van: "Dwars":shock:  :cry:  http://www.youtube.com/watch?v=a6vAqspfDuo

rijbewijs levenslang innemen (als ie nog leeft) wat een achterlijke ....

Bianca

Citaat van: "Dwars":shock:  :cry:  http://www.youtube.com/watch?v=a6vAqspfDuo

indd  :shock:  :cry: eg neet normaal, zouw dig mer gebuire..

SuzukiLimburg

Voor Nederlandse begrippen is dit inderdaad een achterlijke, maar ik kan je toch uit ervaring zeggen dat ze in veel landen zo rijden met de motor.
En de automobilisten schijnen dat normaal te vinden en gaan nog aan de kant voor ze ook.

Ik heb me daar erg over verbaasd toen ik dit soort praktijken zag, maar na een tijdje ga je zelf ook steeds brutaler rijden.
Maar natuurlijk niet zo  :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

dat krijg je met die 4L's daar moet je persé snoeihard mee vegen om een beetje lol te hebben. Dit soort lange bochten kan ik niet warm van worden :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

als je je dan toch zo nodig moet misdragen doe het dan op een circuit daar heb je tenminste geen tegenliggers :wink:
Smells like rubber

Joepie1958

CiteerMotorrijdster ernstig gewond in Roermond

Ongeluk motorrijdster Roermond

Een motorrijdster is vrijdagochtend rond half negen op de N280 in Roermond zwaargewond geraakt. De 53-jarige vrouw uit Horn reed met haar motor tegen de zijkant van een auto en kwam ten val.

Ze is met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht. Verkeer vanuit Weert naar Roermond ondervond ter hoogte van de Maasbrug last van het ongeval.
Bron L1

Iemand die we kennen?
Dat is gemeen, zo'n auto dwars voor je, van harte beterschap :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

CiteerMotorrijder gewond op A2 bij Weert

Een 43-jarige motorrijder uit Weert is vanmorgen gewond geraakt bij een ongeval op de A2 bij Leende. Hij botste achter op een auto met caravan. De bestuurder van de auto moest plotseling remmen voor een file.

De motorrijder merkte dat te laat op en kon een aanrijding niet meer voorkomen. Hij is met een gebroken schouder opgenomen in het ziekenhuis van Weert.
Bron L1
Tjezus, alweer een, beterschap met de schouder.
In het vervolg tussen de file door rijden en niet ertegen aan :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: "Joepie1958"

Een motorrijdster is vrijdagochtend rond half negen op de N280 in Roermond zwaargewond geraakt. De 53-jarige vrouw uit Horn reed met haar motor tegen de zijkant van een auto en kwam ten val.

Ze is met de traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht. Verkeer vanuit Weert naar Roermond ondervond ter hoogte van de Maasbrug last van het ongeval.
Bron L1

Iemand die we kennen?

fuck man ik hoorde het vanmorgen bij de file informatie
Smells like rubber

Menke

Citaat van: "Joepie1958"

Bron L1

Iemand die we kennen?

Ik kwam er vanmorgen langs, toen ik van de tandarts af kwam.
het ongeluk was net gebeurd en de ambulance ariveerde net.
Zag overdag de foto, en de informatie op internet. PFF
Zojuist kwam ik van roermond, en zag de strepen op de weg,
een beetje een rare stituatie voor als nog.
Ondanks dat het een dorpsgenote moet zijn, ken ik haar niet.
Maar in iedergeval sterkte voor die mevrouw en familie

SuzukiLimburg

Had het op het nieuws gehoord toenstraks, maar dacht dat ze daar zeiden dat die vrouw uit Hoorn kwam.
Maakt het niet minder erg natuurlijk  :cry:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Diddl

het word tijd dat automobilisten een cursus krijgen om beter op motorrijder te letten, ik werd twee weken s'morgens naar mijn werk nog gesneden op de snelweg maar die kerel zag mij en keek mij aan en bleef gewoon naar links komen terwijl ik daar zat , heb iets gedaan wat misschien wat mensen niet normaal vinden maarja zijn spiegel lag eraf kon mijn voet niet meer op mijn steun houden
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Citaat van: "diddl TL-R"het word tijd dat automobilisten een cursus krijgen om beter op motorrijder te letten, ik werd twee weken s'morgens naar mijn werk nog gesneden op de snelweg maar die kerel zag mij en keek mij aan en bleef gewoon naar links komen terwijl ik daar zat , heb iets gedaan wat misschien wat mensen niet normaal vinden maarja zijn spiegel lag eraf kon mijn voet niet meer op mijn steun houden

je bent niet de enige die zo al eens gereageerd heeft :wink: en da's imo prima. mja ik ben ook ne halve gare 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "diddl TL-R"het word tijd dat automobilisten een cursus krijgen om beter op motorrijder te letten, ik werd twee weken s'morgens naar mijn werk nog gesneden op de snelweg maar die kerel zag mij en keek mij aan en bleef gewoon naar links komen terwijl ik daar zat , heb iets gedaan wat misschien wat mensen niet normaal vinden maarja zijn spiegel lag eraf kon mijn voet niet meer op mijn steun houden

Jij kunt er toch niks aandoen als hij je voet probeerd aan te rijden :wink:
Smells like rubber

De Generaal

Hij gebruikt  blijkbaar zijn spiegel toch niet, dus: je hebt hem eigenlijk geholpen van een nutteloze accesoire af te komen 8)

Steefke™

Citaat van: "De Generaal"

Hij gebruikt  blijkbaar zijn spiegel toch niet, dus: je hebt hem eigenlijk geholpen van een nutteloze accesoire af te komen 8)

dat scheelt luchtweerstand, minder benzine verbruik, wat weer zorgt voor een schoner milieu. :wink:
Smells like rubber