Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Nou denk dat dat toch wel vaker gedaan wordt...

Maar het blijft een feit dat je deels zelf veranwoordelijk bent voor hoe je rijdt. Je weet dat je op een motor stapt en dat deze veel minder bescherming heeft dan een auto :!:

Gister kwam me nog een gek voorbij van rechts bij een stoplicht dat voor mij net op groen sprong om linksaf te slaan en ja hij kwam nog even langs hoor :shock: Daarna zag ik hem ook niet meer :roll: Maar dit soort situaties kunnen dus gevaarlijk zijn :!:

Gieskes

De 2de deze week....

Zwaar verkeersongeluk op Antwerpse ring

Op de Antwerpse ring is vanmorgen in Borgerhout een dodelijk verkeersongeluk gebeurd in de richting van Nederland. Er was tijdelijk maar een rijstrook vrij, en dat zorgde voor grote verkeershinder tijdens de ochtendspits. Ondertussen zijn de verkeersproblemen opgelost.

Een vrachtwagen reed in op een auto die vermoedelijk panne had. De chauffeur week nog uit, maar merkte een aankomende motorrijder te laat op. Die reed tegen de vrachtwagen, kwam ten val en belandde onder een voorbijrijdende wagen.

De motorrijder is ter plaatse overleden. Er is ook een zwaargewonde.

Dit zuigt!!! :evil:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Sirkwietjuh

Citaat van: "Gieskes"De 2de deze week....

Op de Antwerpse ring is vanmorgen in Borgerhout een dodelijk verkeersongeluk gebeurd in de richting van Nederland. Er was tijdelijk maar een rijstrook vrij, en dat zorgde voor grote verkeershinder tijdens de ochtendspits. Ondertussen zijn de verkeersproblemen opgelost.

Een vrachtwagen reed in op een auto die vermoedelijk panne had. De chauffeur week nog uit, maar merkte een aankomende motorrijder te laat op. Die reed tegen de vrachtwagen, kwam ten val en belandde onder een voorbijrijdende wagen.

Brrrrr kippevel.
RIP
Fuck the system !!!

QuattroFrits

Citaat van: "Sirkwietjuh"
Citaat van: "Gieskes"De 2de deze week....

Brrrrr kippevel.
RIP

:? Het zal je mede MFLer maar wezen :angel:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"stof tot nadenken?? :?  CRASHTESTDUMMY'S

dat passagier -poppetje op de Dominator komt er nog relatief goed vanaf.
Die gast met z'n quad had meteen vervoer naar het ziekenhuis!  :shock:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Moedige jongens die familie Dummy. Niemand springt voortijdig er af :shock:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:

Schmetzke

Hij zal me toch wel zien zeker  :roll:

Filmpje

karz

Citaat van: "Schmetzke"Hij zal me toch wel zien zeker  :roll:

Filmpje

Staat ook al in het filmpjes topic ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Schmetzke"Hij zal me toch wel zien zeker  :roll:

Filmpje

Staat ook al in het filmpjes topic ;)

Oeps  :oops: Niet gezien..

DeWitte

WhomBom

ik vraag me alleen af wat t voor moet stellen  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

De combinatie laagstaande zon en sufkuttige koekblikkers die nog geen bikers gewend zijn maken je tot een easy-target heb ik vandaag diverse malen gemerkt. :? Nix spannends, wel een paar keer geen voorrang gekregen :?  Dus maar me groot licht aangestoken, beetje aso, werkt wel :wink:

en me rijstijl maar aangepast :rofl:

karz

Citaat van: "WhomBom"ik vraag me alleen af wat t voor moet stellen  :?

Een Yamaha TRX volgens mij

sometimes the same is different, but mostly it's the same.