Waar is mijn motor?

Gestart door Joepie1958, 02 mei, 2009, 23:10:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Joep, ik hoop van ganse harte voor jou, dat hij weer terug gevonden wordt, en dat ze die gasten !@#$%^&*(!&*(!@#$%^&*(@#$%^&*(@#$%^.
Sterkte ermee.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

SuzukiLimburg

Dat zuigt inderdaad...
Is mij dus 2 jaar geleden ook gebeurd en het is zwaar frustrerend, maar je doeet er helaas achteraf weinig aan.
Die motor kun je vergeten, die ligt ondertussen allang in onderdelen, want dan brengt hij veel meer op als in zijn geheel in het zwarte circuit.

Ik hoop echter dat ze hem nog terugvinden of dat je goed verzekerd was. Als er echter op video staat dat de motor niet was afgesloten zal de verzekering helaas niet snel uitkeren.
Sterkte ermee en als je die gastjes ergens vind, plaats dan even een berichtje en laat nog een stukje van ze over voor ons.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Joepie1958

Motor was wel afgesloten en stond op alarm :oops:
Bedankt voor alle reacties, maar even afwachten en thee drinken :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

ik snap alleenniet dat die gasten je motor kunnen wegduwen met het alarm er nog op en niemand die er wat over zegt
KTM SMT 2011

Aves

Dat is flink kloteh,

was ook eens met mijn vaders zijn fiets gebeurd, ff naar de videotheek samen met mijn broertje. 5 min. later was die weg :evil: Afschieten die tuubs!

Steefke™

Das vet klote Joepie

Dat is dan de zoveelste GS. Bij een kennis van mij hebben ze hem een week of 4 geleden uit de garage gehaald. Gewoon een gat ik de kantelpoort geknipt en sloten doorgeslepen. Waarschijnlijk hebben ze hem nog uit hun klauwen laten vallen want er lagen stukjes van de achterlamp op de grond.
Smells like rubber

karz

welke woonplaats was dat steef ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

Smells like rubber

Joepie1958

sneak preview, als hij eind volgende week niet terug is wordt het deze






Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

da's een Adventure he? ouwe snoeperd :mrgreen: veel plezier ermee iig

heb je er wel al mee gereden? rijdt echt wel anders dan een standaard Gs1150 :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

B-Witch

You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

QuattroFrits

En nou natuurlijk maar hopen dat hij echt niet meer opduikt,.........of niet Joepie ?
Alvast veel succes er mee.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

mooi ding
niks voor mij maar een goede vervanging
KTM SMT 2011